Ervaringen met T-Cendent?

Psychologen en procedures
Jaazu
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mei 2020, 18:02
Gender: Trans MtF

Re: Ervaringen met T-Cendent?

Bericht door Jaazu »

I was with one provider and had some trust issues happen after a month or so in therapy. Was recommended by a friend to seek out t-cendent and after sending in my referral and taking the tests I'm told I won't be able to even begin psychotherapy until December. It's heartbreaking... over and over again... more and more delays.... :-\
Lucax
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2020, 05:03
Gender: Non-binair

Re: Ervaringen met T-Cendent?

Bericht door Lucax »

Morgen heb ik mijn intake bij T-Cendent. Alles is ontzettend snel gegaan.. Heb mij vorige maand aangemeld, kreeg na 2 weken een mail voor een vragenlijst en weer 2 weken later dus al de afspraak. Ongelofelijk maar waar.

Ben enorm benieuwd hoe dit gaat verlopen. Kijk er echt naar uit!
AydenS
Berichten: 133
Lid geworden op: 12 jan 2020, 20:09
Gender: Man

Re: Ervaringen met T-Cendent?

Bericht door AydenS »

Fijn Lucax!
Blij voor je!
ookevelien
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2020, 06:11
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen met T-Cendent?

Bericht door ookevelien »

het is geen behandeling, mishandeling. ik nu 3 jaar verder en eigenlijk alles zelf moeten doen, zelf moeten aanvragen, zelf moeten communiceren, en zij duizenden euro's aan facturen sturen, als het haar al was... jammer van mijn tijd
Josh
Berichten: 389
Lid geworden op: 13 okt 2021, 15:23
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem
Locatie: Voorburg

Re: Ervaringen met T-Cendent?

Bericht door Josh »

@ookevelien Dat is volgens mij gewoon de normale werkwijze. Zo werkt het ook bij PsyTrans. Alleen geven die soms wel suggesties over waar je naar toe doorverwezen kan worden als je het vraagt.
Het lijkt mij ook niet de bedoeling of überhaupt toegestaan dat T-cendent of PsyTrans alles voor jou gaat doen, dat moet allemaal via de juiste kanalen en regeltjes lopen.
11-10-21 Wachtlijst VUMC
2-12-21 Wachtlijst PsyTrans
17-2-22 Intake PsyTrans
8-3-22 Start PsyTrans
22-6-22 Afronding PsyTrans
14-9-22 Endocrinoloog
27-9-22 Intake van Loenen
24-10-22 Sustanon
09-05-23 Nebido
18-09-23 Mastectomie
19-3-24 Intake hysto
8-)
Plaats reactie