Gender Visibility Day - zwemmen (geannuleerd)

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Hal
Berichten: 495
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Gender Visibility Day - zwemmen (geannuleerd)

Bericht door Hal »

Jammer, maar ik ben niet verbaasd. Is waarschijnlijk wel zo verstandig.

Dank voor de update, Venusss
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
Kams
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2018, 17:35
Gender: Vrouw

Re: Gender Visibility Day - zwemmen (geannuleerd)

Bericht door Kams »

Venusss schreef: 16 mar 2020, 09:32 Het evenement Gender Visibility Day is afgelast
Naar aanleiding van de laatste ontwikkelingen en de nieuwe aanwijzingen rondom het Coronavirus van 15 maart is Optisport genoodzaakt om alle locaties t/m 6 april te sluiten, waaronder het Rivierabad in Spijkenisse. Het evenement "Gender Visibility Day" kan jammer genoeg niet doorgaan en is geannuleerd.

Voor duidelijkheid het is niet een transgender only evenement en daardoor draagt het wel degelijk bij aan zichtbaarheid. Er staat in de flyer dat het door LHBTI community is georganiseerd. Het is besloten zodat mensen die zich niet thuis voelen bij lhbti niet het zwembad betreden. Het evenement gaat verder onder de naam Pride Zwemmen.
Vooral als vraag over het stukje "Het evenement gaat verder onder de naam Pride Zwemmen."

Wordt hiermee bedoelt dat het later een vervolg krijgt ?
Our loneliest, are found to be the kindest. The saddest among us are witnessed smiling the brightest. And our most damaged, are often our wisest. They've seen what lies behind those doors, and they do not wish it's suffering onto anyone else.
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Gender Visibility Day - zwemmen (geannuleerd)

Bericht door Venusss »

Kams schreef: 17 mar 2020, 16:49Vooral als vraag over het stukje "Het evenement gaat verder onder de naam Pride Zwemmen."

Wordt hiermee bedoelt dat het later een vervolg krijgt ?
Jup er komt een vervolg
(aankondiging volgt later)
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Silvia_vdV
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mar 2020, 01:56
Gender: Onzeker

Re: Gender Visibility Day - zwemmen (geannuleerd)

Bericht door Silvia_vdV »

Derde post sinds ik lid ben geworden en begin nu maar alvast met domme vragen stellen ;)

Jammer dat het evenement afgelast is; het leek mij ideaal, te mooi om waar te zijn zelfs!
Maar ik verheug mijzelf wel op het vervolg en ga er alles aan doen om erbij te zijn.

Dan de vraag; kan/mag dat wel?
Ik heb geen transitie ondergaan en ben gewoon echt man. Zo'n avond zou voor mij perfect zijn om een stap verder te gaan en te zwemmen in een badpak. Maar is dat wel de bedoeling dan?
Ik bedoel; is het zo dat als je van man naar vrouw bent gegaan, kom je in je badpak, andersom kom je in je speedo en als je gewoon een kerel in een badpak bent, hoor je er niet tussen?

Maar dan ook (tja, ik maak me alvast zorgen omdat ik mijzelf er echt hekel erg op verheug!) het volgende; als ik na lange tijd niets vrouwelijks gedragen te hebben, dat ineens wel doe........ehh, kan ik niet met 100% zekerheid zeggen dat "alles in ruststand" is. Dat lijkt mij wel een probleem; hoe pakken anderen dat aan?
Silvia_vdV
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mar 2020, 01:56
Gender: Onzeker

Re: Gender Visibility Day - zwemmen (geannuleerd)

Bericht door Silvia_vdV »

Hallo allemaal!

Ik merk op dat niemand een antwoord wist, of wilde geven op mijn vragen.
Zijn het rare vragen, weet men het niet, of doe ik zo enorm dom?

Dit zijn toch wel dingen die mij bezig houden. Zo'n dag zal er heus wel weer eens aan komen en ik zou zo graag meedoen.
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Gender Visibility Day - zwemmen (geannuleerd)

Bericht door KeepzD »

Op zulke dagen is het juist mogelijk dat iedereen komt, in de hoedanigheid die die persoon zelf prettig vind. Het zijn geen domme vragen, ik denk dat het draadje even de interesse verloren is omdat het evenement afgelast was :)
Forever myself
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Gender Visibility Day - zwemmen (geannuleerd)

Bericht door Vethrvolnir »

ja inderdaad dat geldt in ieder geval wel voor mij. ik was van plan te gaan maar heb hier niet meer gekeken omdat , wat Dennis ook zegt, het was afgelast.

hoe anderen ermee omgaan weet ik niet. ik zou er geen probleem mee hebben als niet alles in ruststand blijft bij andere deelnemers. dat gebeurt gewoon.
:shock:
anna_
Berichten: 214
Lid geworden op: 15 dec 2019, 17:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Gender Visibility Day - zwemmen (geannuleerd)

Bericht door anna_ »

hoop dat het snel een keer plaats gaat vinden!
life is too short to not love myself - so i need to learn!

Hoi, ik ben Anna! (introductie)
Silvia_vdV
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mar 2020, 01:56
Gender: Onzeker

Re: Gender Visibility Day - zwemmen (geannuleerd)

Bericht door Silvia_vdV »

Bedankt voor de reactie's beste mensen, daar kan ik wat mee.

Ah, ik heb er echt zin in; dat lijkt mij echt enorm perfect!
Plaats reactie