Ervaringen met het UMCG?

Martijn

Re: Ervaringen met het UMCG?

Bericht door Martijn »

@jasper Al een keer eerder bij het genderhome geweest?
Ik was er vorige maand en het is mij erg goed bevallen. Zondag komt inderdaad Dr. Weymar-Schultz met zijn vervangster. Ze gaan het hebben over de toekomst van het genderteam. Daarnaast is het de kerstbijeenkomst(je mag dus in je netste kleding komen :P ), dus dat wordt vast weer heel gezellig.

@sietse Wachttijd is idd 10 a 12 maanden tegenwoordig. Sterkte met wachten. :?
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Jasper

Bericht door Jasper »

@Martijn, ik ben daar nog nooit geweest, vind het best eng om te gaan. Hoeveel mensen waren er de vorige maand ongeveer?
wat de moeite waard is is de moeite waard
Martijn

Bericht door Martijn »

Vond het vorige maand ook ontzettend eng, maar werd zeer vriendelijk ontvangen.
Kijk normaal de kat uit de boom, maar dat was dit keer snel over.
Er waren vorig maand ongeveer 20 mensen denk ik. Mannen en vrouwen hadden toen apart gesprekken. Denk dat er deze zondag ook ong rond dat aantal komt. Maar het voelt verder niet druk aan.
tot ik ga staan
Gwendolyn

Bericht door Gwendolyn »

Jongens, ik ken ook het genderhome, al ben ik een tijd niet meer geweest, en inderdaad, een stuk of 20 personen zal wel het gemiddelde zijn. Het is voor zowel de noorder mannen groep, als voor de vrouwen laagdremlepig, je wordt er warm ontvangen, en ieder behoort wel tot de doel groep. Is echt een aanrader.

gwendolyn
Jake

Bericht door Jake »

Ik wil daar ook altijd nog 'ns heen. Ben er nog nooit geweest omdat ik een weekabonnement heb op m'n OV-chipkaart. Ik kan die 20 euro goed voor andere dingen gebruiken x] Daarnaast wil ik m'n leven gewoon leven als man/jongen zonder er steeds bij stil te staan. Vandaar dat ik soms een week of 2 wegblijf van dit forum. Maar goed, misschien moet ik gewoon eens heengaan en zien wat het is.
Martijn

Bericht door Martijn »

"Daarnaast wil ik m'n leven gewoon leven als man/jongen zonder er steeds bij stil te staan"
Heel herkenbaar. Daarom ben ik er zelf vorig maand pas heen gegaan. Had zelf zoiets. Ik wil daar niet bij horen, wil gewoon normaal zijn. Maar de nieuwsgierigheid heeft gewonnen. Ik merkte juist door daar te zijn dat je gewoon even onder de jongens ben. Je kunt gewoon helemaal jezelf zijn daar. Bij het genderhome heb je gewoon een gezellige tijd samen, luisterend oor en goede gesprekken.

@jasper en @juno Zou leuk zijn om jullie daar eens te zien. :D
tot ik ga staan
FabianGZ

Bericht door FabianGZ »

Nou, dan kom ik ook maar eens een keer :-)
Wij gaan af en toe (inderdaad ook lang niet altijd) naar de Amsterdam-groep (daar woon ik namelijk),
maar de groep van Groningen leren kennen is misschien ook wel een goed idee.
Zeker omdat een van de artsen daar nu gaat komen, blijkbaar.
Dan hoor ik eindelijk wat meer over het team aldaar, want daar ben ik zelf aangemeld...
Goed plan.
Auto geregeld bij mijn schoonmoeder, afspraak staat!

Bedankt voor de tip, had het anders niet geweten ;-)

Fabian
Martijn

Bericht door Martijn »

Leuk Fabian dat je ook een keertje komt. Hoe meer zielen hoe meer vreugt :D
tot ik ga staan
Jasper

Bericht door Jasper »

ik kom aanstaande zondag niet. Ik heb een heftige week gehad, met als dieptepunt de repetitie van het koor. Ik ben daar in paniek geraakt en weggegaan. Assitent gebeld, die me direkt kwam ophalen. Ik heb echt een paar rustige dagen nodig. Niet zo handig om nu wat nieuws te gaan doen. Volgende keer beter. Voor de mensen die wel gaan, veel plezier en ik hoop jullie een andere keer te ontmoeten!
wat de moeite waard is is de moeite waard
Laurens2

Bericht door Laurens2 »

Jasper schreef:ik kom aanstaande zondag niet. Ik heb een heftige week gehad, met als dieptepunt de repetitie van het koor. Ik ben daar in paniek geraakt en weggegaan. Assitent gebeld, die me direkt kwam ophalen. Ik heb echt een paar rustige dagen nodig. Niet zo handig om nu wat nieuws te gaan doen. Volgende keer beter. Voor de mensen die wel gaan, veel plezier en ik hoop jullie een andere keer te ontmoeten!
Ik weet niet wat er is geweest maar wil je toch veel sterkte wensen. Zoiets kan veel impact hebben dus doe maar rustig aan deze komende dagen. Komt goed, of zoals wij dat hier zeggen: kump allemoal good :)