Phallo informatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Plaats reactie
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Gisteren de phallo gehad, best beroerd uit narcose gekomen en slapen lukt niet echt tot nu toe.
Ze komen ieder half uur checken of het goed gaat en de lampen mogen hier niet uit snachts.

Mocht ook nog niets eten en drinken om een voor mij onbekende reden, dus ook een beetje last van mijn maag inmiddels.

Verpleging is aardig, maar op 1 na spreekt niemand Engels. Gelukkig is er google translate.

Ik moet een aantal dagen plat liggen en voel De pijn in mijn rug nu al opzetten. Van de operatie zelf heb ik geen pijn
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Schijnbaar gaat de anesthesist erover wanneer ik mag eten. Ik heb 36 uur geleden een klein broodje op en merk echt dat ik flauw word nu

Heb nog nooit meegemaakt dat je zolang niet mag eten en drinken na een operatie. Ga zo wel ff in discussie als hij er is
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: Phallo informatie

Bericht door Hielke »

Sander schreef: 15 jul 2020, 06:09
Gisteren de phallo gehad, best beroerd uit narcose gekomen en slapen lukt niet echt tot nu toe.
Ze komen ieder half uur checken of het goed gaat en de lampen mogen hier niet uit snachts.

Mocht ook nog niets eten en drinken om een voor mij onbekende reden, dus ook een beetje last van mijn maag inmiddels.

Verpleging is aardig, maar op 1 na spreekt niemand Engels. Gelukkig is er google translate.

Ik moet een aantal dagen plat liggen en voel De pijn in mijn rug nu al opzetten. Van de operatie zelf heb ik geen pijn
Klinkt beroerd, Sander!
Lukt het je vooralsnog om de moed erin te houden?
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Phallo informatie

Bericht door KeepzD »

Sterkte Sander, pittig verloop zo!
Forever myself
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Phallo informatie

Bericht door Mike78 »

Hier gaat alles redelijk. Ik heb al wel gegeten en gedronken. Al adviseren ze om niet teveel te eten omdat je niet uit bed mag en ontlasting daardoor ook lastig gaat. Ze komen vanaf vandaag om de 2u checken en als alles zo goed blijft gaan morgen om de 4u. Ik slaap veel gelukkig. Gaan de dagen lekker snel. Ik heb met verschonen goed mee kunnen kijken en ben zeer tevreden. Last van mn rug valt mee. Ik ben rugpatient dus was er bang voor. Maar krijg goede pijnstilling.
@Sander tot wanneer moet jij plat liggen?
En wanneer gaan ze het scrotum vullen?
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Ik moet t/m vrijdag plat liggen. Ik heb geen pijn van mijn operatie, maar echt van mijn rug.
Inmiddels mag ik toch eten en moet ik heel veel drinken

Mijn nieuwe aanwinst zit niet ingepakt, dus ik kan de hele tijd kijken. Het ziet er goed uit.
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

@Mike78 hoe gaat het nu bij jou? Mag je je bed al af?
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Phallo informatie

Bericht door Mike78 »

@Sander het gaat goed hier.
Ben mn bed uit en loop weer wat rond.
De wonden genezen erg goed, dus ik mag morgen al naar huis :-)
En hoe gaat het bij jou?
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Wauw tof man!

Ze zijn hier echt overdreven voorzichtig. Mocht vandaag 1x mijn bed uit, maar gelukkig wel wat langer.
Ik heb mijn 2e deel van de operatie woensdag geloof ik. Dus ik lig hier nog wel een week.
Genezing gaat iig wel goed
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Phallo informatie

Bericht door Mr.X »

Heren, goed om te lezen dat het goed gaat met jullie phallo's! Keep up the good work.

Dat van de rugpijn is heel herkenbaar. Ik weet nog dat ik ook daar meer pijn van had dan van de operatie zelf. Dus dat jullie weer mogen rondlopen is vast een relief.

Succes met het heelproces, en verdere operaties. Lijkt me heftig om alweer zo snel onder het mes te gaan, Sander.
Plaats reactie