ik val op .....

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Barbarella

Re: ik val op .....

Bericht door Barbarella »

Hey Merel ik zie ineens wat er onder al je posts staat.

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience... ~Mark Twain

Wat onwijs leuk.....

Sorry mag wel ff tussendoor toch

Levendula
Na mij de zondvloed!
Merel77

Bericht door Merel77 »

Ik heb dus jaren niet met mannen gedate, maar ik weet er nog wel 'iets' van.
J1nny

Bericht door J1nny »

Ik heb al bijna 20 jaar een vaste relatie met mijn lief.
Ik ben dus blij dat ik niet achter datingsites aan hoef. :D :D
Daarrbij val ik mijn leven lang al op vrouwen, mannen zijn dus helaas......
Merel77

Bericht door Merel77 »

Levendula schreef:Hey Merel ik zie ineens wat er onder al je posts staat.

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience... ~Mark Twain

Wat onwijs leuk.....

Sorry mag wel ff tussendoor toch

Levendula
Ja hoor. :)
mevrouwgriezel

Bericht door mevrouwgriezel »

Merel77 schreef:Ik heb dus jaren niet met mannen gedate, maar ik weet er nog wel 'iets' van.
Niet veel dan denk ik. Ik weet niet of jij 15 jaar terug ook al via internet en datingsites contacten zocht, maar
dat is natuurlijk in die 15 jaar wel veranderd.
Er zijn nu zelfs vele datingsites specifiek gericht op transen en T-lovers.

Begrijp dat het allemaal niet leuk is om te horen... maar als je om de haverklap mannen knietjes gaat geven wanneer
je merkt dat ze je net iets anders zien dan als ze een vrouw zien...dan kun je beter ver bij ze uit de buurt blijven.

Ik begrijp ook wel dat je dat in het dagelijks leven niet meemaakt met mannen maar zodra je intiem raakt heb je een dikke
kans dat het eea wel gaat spelen/verschuiven hoor (als je eerlijk bent tenminste).

Het is helemaal niet zo vreemd overigens dat mannen bepaalde verwachtingen van ons hebben, de kunst is controleren of je wel kunt of niet kunt voldoen aan die verwachtingen. Mannen hebben nl ook bepaalde verwachtingen
van biovrouwen, zo gek is dat niet.

Bovendien is langzaam via de media het beeld ontstaan dat Man naar Vrouw transseksuelen verdacht veel gemeen hebben met diezelfde heteromannen.
Laatst gewijzigd door mevrouwgriezel op 03 dec 2012, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
ada

Bericht door ada »

ja hoor en ik stuur je een berichtje Sandra,
groetjes,
Ada
Wees je zelf en niet een ander
Merel77

Bericht door Merel77 »

mevrouwgriezel schreef: Ik begrijp ook wel dat je dat in het dagelijks leven niet meemaakt met mannen maar zodra je intiem raakt heb je een dikke
kans dat het eea wel gaat spelen/verschuiven hoor (als je eerlijk bent tenminste).
Nou, niet dus.
Het is helemaal niet zo vreemd overigens dat mannen bepaalde verwachtingen van ons hebben, de kunst is controleren of je wel kunt of niet kunt voldoen aan die verwachtingen. Mannen hebben nl ook bepaalde verwachtingen
van biovrouwen, zo gek is dat niet.
Ik vind dat intimiteit en seks iets is waar je plezier aan zou moeten beleven. Waarom zou je je dan iets op laten dringen wat je niet fijn vindt? Je gaat toch niet proberen te voldoen aan verwachtingen die jezelf walgelijk vindt? Ik vind dat een man zich wat dat betreft echt aan moet passen aan wat een vrouw wil en niet andersom. Ik denk ook dat het heel goed is dat je als T het gevoel van je afschudt dat je maar blij en dankbaar moet zijn als je iemand krijgen kunt, want met zo'n houding kun je zeker hele nare dingen meemaken (en dan heb ik het nog niet perse over t lover achtige ranzigheden, maar mannen kunnen in het algemeen hele rare seksuele dingen denken). Het kan me verder niet schelen wat jij hier nu weer van vindt mevrouw Griezel, maar dit leek me wel de moeite om gezegd te hebben. Je bepaalt zelf wat je wil, hoe ver het gaat, waar je grenzen liggen en wat dat betreft hoef je echt geen rekening te houden met een man die toevallig haast heeft, of andere vieze dingen wil.
J1nny

Bericht door J1nny »

maar mannen kunnen in het algemeen hele rare seksuele dingen denken
Ik wil je best even uit de droom helpen hoor, maar er zijn ook vrouwen die zeer ranzige ideeën erop na kunnen houden.
mevrouwgriezel

Bericht door mevrouwgriezel »

Hoi Merel,

Natuurlijk ga ik niet in zee met mannen die iets willen wat ik niet wil. Dat was nou juist het hele punt....hoe kom je daar tijdig achter ? Als het gaat om mannen met bepaalde T -wensen, dan kunnen ze ook behoorlijk geduldig zijn en erg gesloten. Mannen zijn niet dom en weten vaak wel wat een T-meisje wil horen..zeker bij meisjes die niet onder stoelen of banken steken wat ze denken, verwachten en wensen te horen van een man.

En net zoals veel T-meisjes zich niet schuldig voelen hun verleden en trans-zijn voor een man te verzwijgen...(en dan te wachten met vertellen totdat die man verliefd is geworden)...zo zijn er ook veel mannen die geen enkele moeite hebben hun trans of travestie neigingen te verzwijgen tot ze genoeg krediet hebben opgebouwd bij die TS OF biovrouw !

Blijkbaar is het belazeren van een partner op die wijze de normaalste zaak van de wereld voor dat soort mannen en exmannen (zo blijkt).

Das het voordeel van 100% vrouw zijn...niet meer in hoeven zien dat je op een bepaalde manier wel degelijk heel mannelijk bent...
Merel77

Bericht door Merel77 »

Jinny schreef:
maar mannen kunnen in het algemeen hele rare seksuele dingen denken
Ik wil je best even uit de droom helpen hoor, maar er zijn ook vrouwen die zeer ranzige ideeën erop na kunnen houden.
I know