Gaming

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Veronica28
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jul 2020, 11:47
Gender: Genderfluid

Re: Gaming

Bericht door Veronica28 »

DaphneT schreef: 24 jul 2020, 10:25 Vroeger fanatiek gegamed! Bouwde mijn eigen PC en sprak online af met mensen. But then... adulthood hits....
Geen tijd meer, verantwoordelijkheden erbij... feest😆
Maar dat heeft mij wel geholpen om meer aan mijzelf te werken en te ontdekken.
Mijn genderfluid indentiteit heeft niet echt invloed erop, iedergeval nooit echt opgelet. Ik ben tegenwoordig wel aan het simrace (F1) omdat ik dit super gaaf vind om te doen. Het is zelf een soort sport voor mij geworden, het voelt niet echt als relax game, want het is zeker vere van ff een rondje rijden😅
Ik ben ook een fanatieke racer, speel al race spellen sinds mij 6de, vooral F1, maar ook Forza Horizon 4
Veronica28
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jul 2020, 11:47
Gender: Genderfluid

Re: Gaming

Bericht door Veronica28 »

Chivan schreef: 24 jul 2020, 10:19
Veronica28 schreef: 23 jul 2020, 23:06 Ik ben een erg verlegen als het op communiceren aankomt, dus je zal vaak niet eens merken dat ik er ben 😅
Wat Dennis hierboven zegt inderdaad✌ Natuurlijk is het ook oké als je alleen meespeelt en (vooral) luistert naar wat wij aan het vertellen zijn. Als het voor jou goed begint te voelen, komt het vanzelf wel goed.
Zo kan ik het wel proberen, via wat spelen jullie en praten jullie? Steam, discord, teamspeak?
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Gaming

Bericht door KeepzD »

Veronica28 schreef: 24 jul 2020, 10:38
Chivan schreef: 24 jul 2020, 10:19
Veronica28 schreef: 23 jul 2020, 23:06 Ik ben een erg verlegen als het op communiceren aankomt, dus je zal vaak niet eens merken dat ik er ben 😅
Wat Dennis hierboven zegt inderdaad✌ Natuurlijk is het ook oké als je alleen meespeelt en (vooral) luistert naar wat wij aan het vertellen zijn. Als het voor jou goed begint te voelen, komt het vanzelf wel goed.
Zo kan ik het wel proberen, via wat spelen jullie en praten jullie? Steam, discord, teamspeak?
We spelen via Steam, met daarnaast discord aan.
Forever myself
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Gaming

Bericht door Ender »

DennisH schreef: 24 jul 2020, 10:05 Het is soms makkelijker om online te beginnen met meeten/praten met anderen. Een game is dan helemaal veilig haha.
Soms praten we over hele andere dingen tijdens het zombies (of in @Ender s geval ons) schieten, en soms hoor je ook alleen "special zombie vanaf die kant!". Mocht je een keer willen aansluiten ben je uiteraard van harte welkom. We spelen voor de fun en meestal op easy :lol:
Tis wel meestal: "Een ding!" (da's dan zo'n speciale zombie)
En ja, ik schiet op alles dat beweegt. Lamawete als je een keer mee wil doen!
Race spellen heb ik niet, daar kan je denk ik beter bij @Jeroen zijn.
LouBodWik
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 mei 2020, 10:49
Gender: Man

Re: Gaming

Bericht door LouBodWik »

Hahah. Ik vind minecraft en Just dance op mijn xbox one S, nog steeds geweldig. GTA vind ik ook mooi. De eerste keer dat ik het speelde (enkele jaren geleden), durfde ik nauwelijks door rood te rijden XD.... hahah, mijn hart gaat nog steeds omhoog als ik politie achter mij aan krijg... gezonde spanning.
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: Gaming

Bericht door AstroNoud »

Beetje late reactie... maar ik hoor mijn naam!! Jep, voor racegames ben ik je man
En verder... vooral nu Kaasje aan het spelen dus mensen, download nou kaasje!
I will not yield!
Veronica28
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jul 2020, 11:47
Gender: Genderfluid

Re: Gaming

Bericht door Veronica28 »

Jeroen schreef: 26 aug 2020, 20:43 Beetje late reactie... maar ik hoor mijn naam!! Jep, voor racegames ben ik je man Afbeelding
En verder... vooral nu Kaasje aan het spelen dus mensen, download nou kaasje! Afbeelding
Welke race spellen speel je? En op pc of console?
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Gaming

Bericht door Marica »

Nu heel veel Patience en Mahjongg op de laptop naast het vele internetten op het forum van Tweakers.net
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Gaming

Bericht door AstroNoud »

Voornamelijk F1, heel soms forza motorsport. Altijd op de xbox one

En jij [mention]Veronica28 [/mention]
I will not yield!
Veronica28
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jul 2020, 11:47
Gender: Genderfluid

Re: Gaming

Bericht door Veronica28 »

Jeroen schreef: 02 sep 2020, 17:06 Voornamelijk F1, heel soms forza motorsport. Altijd op de xbox one

En jij @Veronica28
Ik speel ook vooral F1 en Forza Horizon maar wel op Pc
Plaats reactie