Nieuwe chat! Zie dit topic.

Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Anon20230219 »

Nou ik vermoed dat SAM kliniek of teveel klanten/klachten heeft want contact leggen valt niet erg mee, de voicemail box zit zo vol dat je geen bericht meer kan achterlaten..
Die gaat waarschijnlijk op de zwarte lijst net als een paar andere klinieken inmiddels.
Heb ik voorlopig genoeg tijd om het bedrag te laten oplopen want het budget is voor de meeste klinieken niet toereikend.
De moed zakt mij beetje in de schoenen...zet het verhaal voorlopig even in de ijskast want hoe meer ik er mee bezig ben des te meer teleurgesteld ik begin te raken.
Gebruikersavatar
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door mystory.nicky »

Lisa1973 schreef: 02 sep 2020, 15:35 Nou ik vermoed dat SAM kliniek of teveel klanten/klachten heeft want contact leggen valt niet erg mee, de voicemail box zit zo vol dat je geen bericht meer kan achterlaten..
Die gaat waarschijnlijk op de zwarte lijst net als een paar andere klinieken inmiddels.
Heb ik voorlopig genoeg tijd om het bedrag te laten oplopen want het budget is voor de meeste klinieken niet toereikend.
De moed zakt mij beetje in de schoenen...zet het verhaal voorlopig even in de ijskast want hoe meer ik er mee bezig ben des te meer teleurgesteld ik begin te raken.
Informeer eens bij Medische Kliniek Velzen, ik heb begrepen dat je daar aardig uit komt....
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Anon20230219 »

mystory.nicky schreef: 02 sep 2020, 17:00
Lisa1973 schreef: 02 sep 2020, 15:35 Nou ik vermoed dat SAM kliniek of teveel klanten/klachten heeft want contact leggen valt niet erg mee, de voicemail box zit zo vol dat je geen bericht meer kan achterlaten..
Die gaat waarschijnlijk op de zwarte lijst net als een paar andere klinieken inmiddels.
Heb ik voorlopig genoeg tijd om het bedrag te laten oplopen want het budget is voor de meeste klinieken niet toereikend.
De moed zakt mij beetje in de schoenen...zet het verhaal voorlopig even in de ijskast want hoe meer ik er mee bezig ben des te meer teleurgesteld ik begin te raken.
Informeer eens bij Medische Kliniek Velzen, ik heb begrepen dat je daar aardig uit komt....
Ja die wilde ik vanmiddag bellen maar hadden training dus kreeg niemand te pakken aldaar, maar morgen ga ik het weer proberen.
Hangt een beetje er vanaf hoe de nazorg is want bepaalde klinieken welke goedkoop zijn knikkeren je na de ingreep gewoon naar buiten toe en zie thuis maar verder.
Qua vervoer kan ik dit weer terugvragen van de belastingdienst voor medische vervoerskosten.
Mijn echtgenote zat vanavond al te bedenken om dan maar extra te betalen en mij in Delft te laten opereren, alleen met een wachttijd van meer dan 6 maanden zie ik echt niet zo zitten.
Heb echt voor die subsidie moeten knokken en nu heb ik het en kan ik er nog weinig mee.
Gebruikersavatar
Fiona
Berichten: 171
Lid geworden op: 30 jul 2015, 23:02
Gender: Vrouw

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Fiona »

Ja, inderdaad word je meteen na de operatie weer naar huis gestuurd. Vier uren na de operatie mocht ik weer opgehaald worden.Met de auto. Wel even uit oppassen dat je niet te snel over de verkeersdrempels gaat rijden want dat kan je even voelen. We zijn toen lekker naar een restaurant gegaan en heerlijk gegeten. Na een maand nog even een controle en daarna was ik klaar met de kliniek. En mocht je nog niet naar huis kunnen laten ze je nog een nacht in de opname. Maar een kliniek is geen hotel. Als het kan sturen ze je meteen naar huis en kan je daar verder herstellen. Dat heeft niets te maken of het goedkoop of duurder is. Ik heb 4150 euro moeten betalen bij Van Goyen Medisch Centrum voor 800cc. Meteen onder de huid en boven de borstspier. Ik moest dus wel wat bij betalen. Ik heb gekozen voor de ronde implantaten omdat ik dat beter vond.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Anon20230219 »

Nou ik had vanmiddag geklikt op een kliniek welke je op de gang liet uitslapen en dan huppa naar huis.
(Je moet mij niet meer vragen welke want ik zag op gegeven moment 2 schermen voor mijn ogen staan...)
Ik heb er al met mijn partner over gehad en ik denk dat ik een taxi dan neem richting Delft, de kosten daarvan kan ik terug vragen via de BD.
Nog nagedacht over haar voorstel van het ziekenhuis in Delft maar dan zijn we meteen door onze spaarcentjes heen en haar transitie gaat ook extra geld kosten omdat ze het via een andere weg doet.
Ga nu eerst maar kliniek Velsen bellen, ik heb daar al een lijntje en kijken wat de mogelijkheden daar zijn.
Mocht dat doodlopen op wat voor manier dan ook dan laat ik het maar even rusten.
Mijn echtgenote moet ook weer goed in orde zijn voor ik aan een operatie zou gaan beginnen.
Mermaid85
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 sep 2020, 13:09
Gender: Vrouw

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Mermaid85 »

Mayke schreef: 29 aug 2020, 16:34 Ik had 500cc moeten krijgen volgens Drs W.G. van Selms.

Hij had foto's gemaakt met de uitslag met 500cc.
Zelf waren ze mij oke maar mijn vriendin vond ze echt te groot worden.

355 cc is maat 90c 500cc een d tot dubbel d
Hoi hoi

Ik sta ook om bij de Selms geopereerd te worden . Hij zei tegen mij 700 cc voor de spier en motivatie merk wat ik zelf ook wil. Nu is de vraag hoe was je ervaring bij hem?
Mermaid85
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 sep 2020, 13:09
Gender: Vrouw

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Mermaid85 »

Fiona schreef: 21 mei 2019, 08:28 Ik had mijn aanvraag al gedaan op 1 februari. Had direct ook de operatie laten plannen door Van Goyen Medisch Centrum op 15 mei. Omdat ik het bedrag een maand voor de operatie moest betalen zou ik het niet redden om dan 13 weken te wachten. Na 8 weken heb ik even gebeld met de ambtenaar. Heb uitgelegd dat ik de operatie niet zou halen als ik 13 weken zou moeten wachten en pas in de eerste week van mei de beschikking zou krijgen en daarna nog op het geld moeten wachten. Ik kreeg een dag later een telefoontje dat de beschikking onderweg is. Een week daarna het geld binnen en meteen overgemaakt naar de kliniek. Dus morgen, woensdag, is het nu een week geleden dat ik geopereerd ben en heb nu in beide borsten 800cc gekregen. Best wel groot. Maar ben er blij mee.
Hi

En wauw 800 cc en bevalt het ? En bij wie heb je gedaan? En was het achter de spier? Of dualeplane of voor de spier,?

Ik sta op om door dr selms geopereerd te worden en voor de spier

Groetje Thalia
Mermaid85
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 sep 2020, 13:09
Gender: Vrouw

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Mermaid85 »

Lisa1973 schreef: 27 aug 2020, 01:14 Ja dat zijn mooie prijzen.
Maar ik heb geen eigen vervoer en heb niet veel zin na de operatie ruim een uur in de trein naar huis te zitten..
Dat is voor mij beetje het probleem waar ik tegen aan loop, prijzen goed maar afstanden veel te ver weg.
Ziekenhuis hier in Delft valt in elk geval af, tarieven tussen de 4500 en 6000 euro en half jaar wacht tijd..
We gaan later vandaag weer verder zoeken op internet...
Hoi lisa

Misschien diana gabriel iets voor je ? Kantoor is Barendrecht maar operatie is bv in Vlaardingen! Ik woon zelf in Hoogvliet maar ik wil naar jan van goyen in amsterdam
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Anon20230219 »

Mermaid85 schreef: 24 sep 2020, 16:50
Lisa1973 schreef: 27 aug 2020, 01:14 Ja dat zijn mooie prijzen.
Maar ik heb geen eigen vervoer en heb niet veel zin na de operatie ruim een uur in de trein naar huis te zitten..
Dat is voor mij beetje het probleem waar ik tegen aan loop, prijzen goed maar afstanden veel te ver weg.
Ziekenhuis hier in Delft valt in elk geval af, tarieven tussen de 4500 en 6000 euro en half jaar wacht tijd..
We gaan later vandaag weer verder zoeken op internet...
Hoi lisa

Misschien diana gabriel iets voor je ? Kantoor is Barendrecht maar operatie is bv in Vlaardingen! Ik woon zelf in Hoogvliet maar ik wil naar jan van goyen in amsterdam
Nee ik heb vorige week een video van haar gezien met Tim Hoffman, werd helemaal eng van die vrouw.
(Ik kwam dat filmpje tegen omdat ik naar andere mogelijkheden zocht voor een FFS in Nederland daar ik daar nogal wat tegenwerking ervaar bij de kliniek waar ik mijn gesprek heb gehad.)
Ik ga volgende week maandag naar Jan van Goyen kliniek voor een consult, qua budget kan ik daar goed slagen.
Er naartoe kan met het OV en terug regel ik wel iets anders..kan die kosten terug krijgen van de belastingdienst.
Mermaid85
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 sep 2020, 13:09
Gender: Vrouw

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Mermaid85 »

Oo dat is wel naar inderdaad skip.over ! Jan van goyen staan wel zeer positief inderdaad