Uit de kast en opzoek naar vrienden.

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
carolienolsen
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 aug 2014, 19:52
Gender: Man

Uit de kast en opzoek naar vrienden.

Bericht door carolienolsen »

Hallo nou sinds deze week is het hoge woord er uit en is het geen geheim meer, de roddel verspreid zich al aardig :)
Helaas heeft dit wel als gevolg dat achter mijn relatie een punt staat, omdat wij nogal uniek wonen en leven blijf ik wel bij mijn ex voor nu ook omdat we 2 kinderen hebben maar we zijn nog steeds iets van elkaar maar geen partners meer.
Omdat het onze wereld was hadden we gelijke contacten maar nu het mijn wereld is valt dat wat weg en voel ik me wat alleen.
Een begrijpelijk gevolg van de situatie maar dat maakt wel dat ik nu eindelijk de vrijheid heb om mijzelf te ontdekken maar hopelijk ook meer contacten op kan doen waar ik mij prettig bij voel.
Klinkt haast als of ik uit ben op een date maar dit is niet mijn intentie.
Met veel mensen kan ik praten maar ik kan eigenlijk alleen echt praten met mensen die iets mee hebben gemaakt een verhaal hebben en het liefst dan mensen die het zelfde mee maken als ik nu.
Ik wil graag in contact komen met jullie en er een vriendschap of maatje aan over houden iemand waar ik alles mee kan delen van een lach tot een traan.
Ik ga hier niet een contact advertentie plaatsen maar heb vertrouwen ik ben best een leuk persoon.
Ik woon in westervelde Drenthe en zou graag eens chatten, appen, bellen, afspreken.
Nogmaals een relatie hoeft van mij niet, gewoon kletsen shoppen wat drinken een keer uitgaan.

😘
Ik heb het wel in mij het moet er alleen uitkomen
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Uit de kast en opzoek naar vrienden.

Bericht door Anon20210626 »

Kom maar een keer een bakkie doen hoor.
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2952
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Hun/Henne
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Uit de kast en opzoek naar vrienden.

Bericht door Marica »

Een bakkie doen is misschien door de afstand een klein probleem, maar mailen kan altijd. Wie weet, en misschien is afstand op een dag geen probleem meer.

Ik heb na al die jaren nog steeds een vriend wonen in Doniaga Frieland. Die zie ik 1 keer per 5 jaar of zo, en spreek ik 2 keer per jaar als hij of ik jarig zijn.

Je hebt een mailtje van mij.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
carolienolsen
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 aug 2014, 19:52
Gender: Man

Re: Uit de kast en opzoek naar vrienden.

Bericht door carolienolsen »

Hallo en dank voor jullie berichten dit waardeer ik enorm!
Ik denk alleen dat ik iets te snel ging en een leegte op wou vullen... sorry
Mijn leven gaat op het moment op en neer ik zag een gat die ik liever gevuld wou hebben, maar ik denk dat ik beter even pas op de plaats moet houden.
Mocht ik in de toekomst nog behoefte hebben laat ik het weten, ik moet minder impulsief handelen...

Groetjes 😘
Ik heb het wel in mij het moet er alleen uitkomen