En vergeet niet de verzorging sets voor de zelf hechtende Amoena, reiniger, borstel. EN de tepels worden er los van de protheses verkocht. Het zijn wel professionele protheses.
ik heb ze ook.
Gwendolyn
Protheses.
-
Gwendolyn
-
Fay
Re: Protheses.
Boeiend, maar allemaal zo kunstmatig, als het er om gaat dat het je een gevoel geeft van ene min of meer kompleet lichaam, of een lichaam dat beter bij je past, be my guest, maar ik zie me er nog niet 1 2 3 mee rondlopen
Joyy
Joyy
-
Judiana
special trade heeft Amoena Amolux ruby niet plakkend en diamond plakkend... dat worden mijn nieuwe protheses tzt als mijn huidige stuk gaan
-
J1nny
Ik heb ze hier gewoon bij een verkooppunt van die dingen gehaald.
Dichtbij, geen problemen.
Verzorgingssetje zit erbij, en een busje schoonmaak kost 7 euro en daar doe je een hele poos mee, met wat geluk een jaar, dus dat zijn de kosten ook niet.
Wat Gwen ook al zegt, het zijn profie's, wegen, bewegen en voelen als natuurlijk.
Maar iedereen moet natuurlijk naar haar eigen budget kijken, en voor een incidentele keer zou ik ook niet deze nemen.
Dichtbij, geen problemen.
Verzorgingssetje zit erbij, en een busje schoonmaak kost 7 euro en daar doe je een hele poos mee, met wat geluk een jaar, dus dat zijn de kosten ook niet.
Wat Gwen ook al zegt, het zijn profie's, wegen, bewegen en voelen als natuurlijk.
Maar iedereen moet natuurlijk naar haar eigen budget kijken, en voor een incidentele keer zou ik ook niet deze nemen.
-
KarenTS
ik ben nu nog best blij met mijn prothesen, een 85 b-cup, maar hoop vanaf januari,met hormonen,echte borsten te krijgen.Al is het maar een A-cupje
-
J1nny
So do I Karen.
-
Jannet V
Ik draag nu al een jaar, dag en nacht de Amolux Diamond. Als ik ga douchen reinig ik ze met het speciale middel en borsteltje en ze zien er nog uit als nieuw. Ook een hele fijne bescherming voor de toch wel gevoelige eigen dametjes die nu beginnen te groeien.
Groetjes Jannet
Groetjes Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Arike
Ben ik nou de enige die heel snel de protheses ter zijde heeft gelegd....?
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
J1nny
Ik heb nog geen eigen heuveltjes.
Ik zweer bij die dingen.
Ik zweer bij die dingen.
-
Barbarella
Ben ik dan de enige die zweert bij panty kousjes met lijnzaad. Ik kan daar best een mooi figuur mee maken.
Het is niet alleen dat het mij een hele hoop geld scheelt maar ik ben ook een beetje naar van huidskleurige dingen van kunststof en lijm op mijn huid vind ik echt heel vies. Om over opplaktepels maar te zwijgen. Maar goed ik vind poppen ook eng dus het zal aan mij liggen.
Levendula
Het is niet alleen dat het mij een hele hoop geld scheelt maar ik ben ook een beetje naar van huidskleurige dingen van kunststof en lijm op mijn huid vind ik echt heel vies. Om over opplaktepels maar te zwijgen. Maar goed ik vind poppen ook eng dus het zal aan mij liggen.
Levendula
Na mij de zondvloed!