Nieuwe chat! Zie dit topic.

Phallo informatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Ze zijn op mijn werk ook continue aan het reorganiseren. Nieuwe manager die niet zo empatisch is als mijn oude manager, dus de druk is best vervelend.
Ben hier en daar aan het solliciteren, maar de markt is niet zo fijn nu.
Ga denk ik kijken of een transitietraject op werk wat voor me is.
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Het schijnt dat er mannen zijn die hun penis laten tatoeëren, zodat de eikel er beter uitziet, maar ook kunnen er aderen e.d. gezet worden.

Ik ben heel benieuwd naar ervaringen. Ik heb hier en daar ook gelezen dat medische tatoeages minder lang blijven zitten dan reguliere tatoeages. Ik kom eigenlijk alleen ervaringen tegen van vrouwen die een borstoperatie hebben gehad en dan de tepel(s) laten zetten.
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Citizen Erased »

Wil dit zelf ook laten doen in de toekomst. Lijkt mij dat de pigmentatie juist langer goed blijft doordat 'ie het merendeel van de tijd bedekt is. Hier nog een resultaat: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5889466/
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Weet je toevallig al waar je dit in Nederland zou kunnen doen?
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Ik had vanmorgen wat app contact met Sophie van eerder genoemde website

Ze heeft me ook een foto gestuurd van het resultaat. Deze mocht ik uiteraard niet plaatsen op de website. Belangstellenden mogen er wel bij haar naar vragen.
Ze komt heel spontaan over. Heel toegankelijk

Haar reactie:


Het is in Nederland inderdaad helaas nog een ondergeschoven kindje, zo zonde want de tattoo maakt wel degelijk zo'n enorm verschil!
Ik zou echt minimaal een half jaar letten tussen de ingreep en tattoo vanwege wond herstel en vocht. Het kan ook zeker wel in 1 keer maar het is gewoon mooier om t in meerdere keren te doen zodat je kan opbouwen qua details, laag op laag een niveau; dikke vaten, dunne vaatjes, de schacht, de eikel, vlekjes, kliertjes, stoppeltjes, alles is nodig om t echt 3D te maken. En dat kan niet allemaal in 1 keer. Over het algemeen is het goed te doen en hoeft het niet verdoofd te worden, als t wel nodig is is het geen probleem, ik heb verdoving liggen.
Deze behandeling wordt nooit vergoed bij mij helaas, verzekeraars herkennen mij niet als behandelaar helaas...

Grt Sophie
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Citizen Erased »

Voor de geïnteresseerden: ik heb vandaag de 'Stays-Hard' device binnengekregen. Eventjes geprobeerd met een Fleshlight-achtig speeltje; je krijgt er zeker voldoende rigiditeit door om penetratie mogelijk te maken, mijn penis is alleen te zwaar om (iets van) een 90 graden-hoek te bereiken. Voor kleiner / gemiddeld zal dat wel lukken, bij groter zul je 'm dus een beetje moeten begeleiden. Pijn zie ik het niet zo gauw doen bij een partner: het is lastig te zijn op de websitefoto's, maar het staal is omgeven door een laagje plastic. Het voorste loopje wordt gesloten met een versterkt elastiekje (al is dat bij mij niet eens nodig), als die knapt heb je wel au denk ik :mrgreen:
Het is belangrijk dat je je maten (ook omtrek) goed doorgeeft, ze hebben in het afgelopen jaar aan meer dan 180 transmannen geleverd en de standaardafmetingen zijn daar vaak niet afdoende.. binnenkort zouden ze dit aanpassen op de website.

Misschien doe ik later nog eens wat uitgebreider verslag wanneer ik hem voor 'het echie' heb kunnen gebruiken, momenteel heb ik vooral last van gevoeligheid (pijnscheuten) aan de basis van mijn penis en moet ik er even niet aan denken.

Overall denk ik wel een prachtig alternatief voor implantaten, wat toch een risico blijft. 8/10
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Phallo informatie

Bericht door Vethrvolnir »

Over ontharen... als ik geen harige piemel wil kan ik beter mijn bovenbeen of onderarm ontharen .
dat wordt dan dus de linker onderarm. ik kan er alvast een fallo outline en de aderen enzo op laten tatoueren hoeft de chirurg er alleen maar op de stippellijntjes uit te snijden ( ^^)
:shock:
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Phallo informatie

Bericht door Mr.X »

Klinkt als een goed idee, maar toch zou ik dit eerst met een chirurg bespreken. Ik zou hem vragen hoe hoog de kans is dat hij iets uitstippelt, maar tijdens het snijden toch erachter komt anders te moeten snijden en hechten, waardoor je prachtige adertjes ineens erg raar komen te liggen.