fietsen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
TanjavS
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 sep 2020, 23:53
Gender: Transgender

fietsen

Bericht door TanjavS »

Even zomaar, ik ben vanmiddag als mtf een stukje gaan fietsen door de stad. Dat was superfijn. Wat me opviel was dat vrijwel niemand keek of gek reageerde of iets. Terwijl ik niet echt passabel ben. De meeste mensen zijn gewoon met zichzelf bezig. Wonderlijke ervaring om zo eindelijk mezelf te zijn tussen de mensen. Dit smaakt naar meer dus binnenkort ga ik weer! Groetjes Tanja
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3663
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: fietsen

Bericht door Irene_de_Vreede »

Zolang je gewoon je ding doet ga je gemakkelijk op in het decor, de meeste mensen zullen het niet eens opvallen en diegene die het toevallig wel zien, zullen je gewoon je ding laten doen. De praktijk valt reuze mee.
Irene
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2955
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Hun/Henne
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: fietsen

Bericht door Marica »

Precies wat Irene al zegt. Mensen kijken wel, maar 'zien' slecht.

Net ook, in mijn out of bed look moest ik even naar de uitvoerder lopen die hier de verbouwing van 23 huizen uitvoert. Ik kwam wat werklui tegen die goedemorgen mevrouw riepen.

Geen make up, geen kam door mijn haar, ik zag er uit als een slons, maar dit had even haast.
Image Gender: Kvinne (Vrouw)
H v S
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2020, 22:55
Gender: Onzeker

Re: fietsen

Bericht door H v S »

Wat leuk om te lezen. Ik heb onlangs ook een keer in een jurk gefietst alleen dan in het donker.. Fijn voor jou dat je dit doet!
Wel heb ik laatst overdag in het bos gewandeld als vrouw en ook daar keken ze niet echt raar op van mij, geeft zelfvertrouwen zulke dingen!
Groetjes H