Nieuwe chat! Zie dit topic.

uhm hy doet t nog

Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

uhm hy doet t nog

Bericht door Marina1993 »

Hallo iedereen..

ik ga nu mn 3de week hormonen in.. en mn piemel doet t nog steeds. terwyl ik van andere hoor dat na een week of 2 weken al voorby is.
Betkent dit dat het by my minder aanslaat ofzo?:( of is het by iedereen verschillend en zegt t niks over het aanslaan of wie er vrouwelyker is enzo?
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Hedwich »

Gebruik je naast estradiol ook cyproteronacetaat? Van de eerste gaat het zaakje niet plat liggen, van het tweede wel, maar dat is geen hormoon (tot uwer geruststelling). En ik weet ook niet wat jij met "doet 't nog steeds" bedoelt; maar dat misschien iets te intiem om zo openbaar op het internet te vertellen?
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Marina1993 »

Ja ook cyproteronacetaat..

daarom s dat raar dat nog erectes enzo cryg?
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Marina1993 »

of is het by iedereen verschillend en zegt t niks over het aanslaan of wie er vrouwelyker is enzo?
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Raisa »

Het kan best een tijdje duren voor de erecties weg zijn en bij sommigen verdwijnen ze nooit. Het hangt van je lichaam af en hoe je reageert op hormonen, dat heeft (gelukkig) niets te maken met of je meer of minder vrouw bent.
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Marina1993 »

Oh dus dat zegt ook niks over hoe vrouwelyk je word Roosmarijn?
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Hedwich »

cypro staat los van de werking van vrouwelijk hormoon. Misschien werkt cypro minder omdat je nog jong en "viriel" bent. Ik heb tenminste wel de indruk dat bij het lengen der jaren er steeds minder is voor de cypro om te "bevechten", omdat de manlijke prestatie dan ook wat achteruit gaat.

Zelf lig ik ook niet volledig plat van de cypro, hoewel het effect significant is. Ik had na 2 weken resultaat. Voor jou: gewoon doorgaan, meid! 3 maand na aanvang van HRT zie je de endo toch weer terug. Als je dan nog geen resultaat hebt, is het gewoon een kwestie van daar aangeven en dan gaan ze kijken wat ze voor je kunnen doen. Volhouden dus! :hug2:

Ik hoop niet plastischer te hoeven worden... bleeeh...
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Raisa »

In eerste instantie niet nee. Wat je wel kunt doen is naar de endocrinoloog gaan om je bloedwaarden te checken. Wie weet heb je nog wat testosteron over in je bloed en moet je meer of een ander anti-androgeen nemen. Het -kan- daaraan liggen maar dat hoeft niet.

Ik gebruik nu 5 maanden hormonen en na maanden rust werd ik opeens 2x in dezelfde week met jeweetwel wakker. Soms geberut dat, daar is niets aan te doen.
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Marina1993 »

Dus ik kan nog steeds vrouwelyk worden evn veel kans als de anderen?
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Hedwich »

Roosmarijn schreef:Soms gebeurt dat, daar is niets aan te doen.
Ik heb daar last van als ik heel hard moet huilen...

@Marina: echt wel! de werking van cypro staat namelijk los van die van estradiol.