Juist die amoena dingen werken zonder lijm.Levendula schreef:Ben ik dan de enige die zweert bij panty kousjes met lijnzaad. Ik kan daar best een mooi figuur mee maken.
Het is niet alleen dat het mij een hele hoop geld scheelt maar ik ben ook een beetje naar van huidskleurige dingen van kunststof en lijm op mijn huid vind ik echt heel vies. Om over opplaktepels maar te zwijgen. Maar goed ik vind poppen ook eng dus het zal aan mij liggen.
Levendula
Protheses.
-
J1nny
Re: Protheses.
-
Arike
LolLevendula schreef:Maar goed ik vind poppen ook eng dus het zal aan mij liggen.
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Barbarella
@Jinny
Maar het is nog steeds een huidkleurg plasick iets dat aan mijn huid kleeft.
Ik will niemand voor het hoofd stoten maar ik vind het niets, Zoek dan wel weer pantie kousjes in leuke kleurtjes om tietjes van te maken en als ze een sillyconen iets zouden hebben dat ik gewoon los in een BH zou kunnen dragen met een leuke print dan zou ik er weg van zijn, maar wat ik allemaal gezien heb is niet mijn ding.
Levendula
Maar het is nog steeds een huidkleurg plasick iets dat aan mijn huid kleeft.
Ik will niemand voor het hoofd stoten maar ik vind het niets, Zoek dan wel weer pantie kousjes in leuke kleurtjes om tietjes van te maken en als ze een sillyconen iets zouden hebben dat ik gewoon los in een BH zou kunnen dragen met een leuke print dan zou ik er weg van zijn, maar wat ik allemaal gezien heb is niet mijn ding.
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
J1nny
Dat mag, ik heb iets dat echt behoorlijk dicht benaderd in alles, ook volgens biodames die ze bevoeld hebben, dus ik ben er tevreden mee.
En op termijn hoop ik ze te kunnen verkopen omdat ik dan echies heb.
En op termijn hoop ik ze te kunnen verkopen omdat ik dan echies heb.
-
Fay
Kipfileetjes toch?
Vindt het ook geen van allen iets, het ziet er niet uit, het plakt, het is nep, dus gebruik ik mijn vel en vet om een 'cleavage' te construeren en dat lijkt goed te lukken met wat duw en plooiwerk en een iets te strakke bh:)
fotos op aanvraag
Joyy
Vindt het ook geen van allen iets, het ziet er niet uit, het plakt, het is nep, dus gebruik ik mijn vel en vet om een 'cleavage' te construeren en dat lijkt goed te lukken met wat duw en plooiwerk en een iets te strakke bh:)
fotos op aanvraag
Joyy
-
J1nny
Joyy, zeg maar gerust kippebouten.
Als ik met eigen middelen iets moet construeren met een borstomvang van 105 en het weinige vet dat er zit kan ik net zo goed direct stoppen, geen hond ziet het verschil.
Zelfs nu moeten mensen vaak al drie keer kijken voordat het opvalt.
En dan zijn de protheses bijna een kilo stuk.
Als ik met eigen middelen iets moet construeren met een borstomvang van 105 en het weinige vet dat er zit kan ik net zo goed direct stoppen, geen hond ziet het verschil.
Zelfs nu moeten mensen vaak al drie keer kijken voordat het opvalt.
En dan zijn de protheses bijna een kilo stuk.
-
Arike
Dat deed ik ook altijd inderdaadjoyy schreef:Kipfileetjes toch?
fotos op aanvraag![]()
Joyy
Ik vond stukken plastic in net de verkeerde kleur die uit mijn BH plopte op het verkeerde moment, echt helemaal niks... voelde mij er zo nep bij... dan liever wat kleiner
"You try to forget but it's impossible
-
Judiana
een prothese bh met zakjes lost dit probleem helemaal op, als je dan nog een iets te strakke bh neemt, waarbij je wat cleavage kunt genereren das helemaal mooi
ik zweer bij losse protheses en een GOEDE bh
ik zweer bij losse protheses en een GOEDE bh
-
J1nny
Zo heeft iedereen haar voorkeur.
Ik zweer bij mijn oplossing, en een goede BH is altijd een must.
Die heb ik ook, ook dankzij mijn maat, daar zijn geen slechte BH's in te koop, alleen dure.
Ik zweer bij mijn oplossing, en een goede BH is altijd een must.
Die heb ik ook, ook dankzij mijn maat, daar zijn geen slechte BH's in te koop, alleen dure.
-
Barbarella