borsten

Make-up, kleding, en zo voort
Brownie
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2020, 16:38
Gender: Geen

Re: borsten

Bericht door Brownie »

als je de maat en vorm wilt uitzoeken kan je ook even mailen of bellen naar tricottieten. Zij maken gebreide en met kussenvulling gevulde prothesen voor borstkankerpatienten, maar sturen ze ook graag op naar mtf. Voordeel is dat je zelf vulling erin en eruit kan doen om te bepalen welke maat je prettig vindt. En ze doen niet moeilijk als je nog eens een ander maatje vraagt. Voordeel is ook dat ze vrij vormbaar zijn dus afhankelijk van de bh die je draagt kan je veel kanten op met de vorm.

Als je dan eenmaal weet bij welke maat en vorm je je comfortabel voelt, kan je gelijk de goede (best dure) siliconen prothesen bestellen.
Cleaske
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 mar 2020, 11:23
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Haar zij
Contacteer:

Re: borsten

Bericht door Cleaske »

ik heb een paar gebreide borstprothese gekregen via
https://www.knittedknockers.nl zij helpen dames als ons
Geen hokjes geen kleurtjes
De juiste keuze gemaakt op een kruispunt in het leven
welkom het nieuwe leven
De wereld ligt aan Mijn voeten en zijj Kriebelt
mariannevanh
Berichten: 44
Lid geworden op: 06 dec 2020, 19:46
Gender: Vrouw
Contacteer:

Re: borsten

Bericht door mariannevanh »

Ik heb vandaag van tricottieten een zending ontvangen. Ben er super blij mee.
Jessie_S
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2018, 14:04
Gender: Onzeker

Re: borsten

Bericht door Jessie_S »

Bij Amazon kun je van Vollence ook protheses kopen met een kleefzijde.
Die plak je gewoon op en blijven de hele dag prima op hun plek zitten (met BH).
Ze hebben ze in verschillende maten.
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: borsten

Bericht door Marica »

anna_ schreef: 18 dec 2020, 18:58 wat herkenbaar!
zelf heb ik heel even de druppelvormige goedkopere prothese gehad.

Al heel snel ben ik over gestapt naar de Silima Ultra Light icm prothese bh’s en badpak. Een keuze waar ik elke dag nog blij mee ben! Gewoon omdat het er zoveel natuurlijker uitziet.

Mijn advies zou ook zijn om rond te kijken voor goede en goedpassende protheses. Het scheelt nogal of je een maatje 34 hebt of 46... het moet optisch kloppen en in verhouding zijn (voor mij tenminste).
Dat dus.
De verhoudingen moeten kloppen. Vandaar ook mijn wens om 85D/DD te hebben nadat een vriendin dit toch de beste cupmaat voor mij vond bij mijn 1,79 lengte.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
halla
Berichten: 69
Lid geworden op: 21 okt 2020, 22:48
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij, haar
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: borsten

Bericht door halla »

Oh! Ik heb nooit geweten dat al dat soort dingen bestond. Net gedoneerd aan tricottieten, want als dat niet de liefste charity ever is, dan weet ik het niet meer.

Deze kerst hadden mijn vrouw en ik allebei een avondjapon aan, en tweede kerstdag had ik een bh gevuld met kousen (links gay rainbow almost up to the knee, rechts, zebra a bit over the knee) onder mijn feestjurk, maar op de een of andere manier werkte dat niet. Dus jurk uit, beha uit, jurk aan, kwartel op tafel.

I vind het niet erg om "plattig as 'n sgol" te zijn (om met Louis Davids te spreken), en opvulling lijkt dus niet voor me te werken, terwijl ik toch wel heel erg graag het gevoel wil van tieten die over mijn onderarmen hangen als ik mijn armen kruis en begin te praten over iets wat er toe doet...

Iedereen, dank-je-wel voor de links :-)
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: borsten

Bericht door Marica »

halla schreef: 30 dec 2020, 22:40 . Dus jurk uit, beha uit, jurk aan
Er is een trucje om je bh uit te doen zonder je jurk of shirt uit te trekken. Zorg dat je eerst de sluiting loskrijgt, hoe je dat doet zoek je maar uit.
:lol:
Als die sluiting los is dan via de mouw naar je bh bandje, en trek die via de mouw over je hand heen. Nu kan je via de hals je bh pakken en opbergen.

Erg strakke mouwen maken het wat moeilijker, maar niet onmogelijk. Probeer maar.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
halla
Berichten: 69
Lid geworden op: 21 okt 2020, 22:48
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij, haar
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: borsten

Bericht door halla »

Marica schreef: 03 jan 2021, 10:57Erg strakke mouwen maken het wat moeilijker, maar niet onmogelijk. Probeer maar.
Ah, ja... Maar... De mouwen waren te strak, de opgerolde over-de-knie-kousen te onhandig, en mijn vrouw was wel in haar schik met de fan-service :-)
Serena
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 aug 2020, 23:04
Gender: Vrouw

Re: borsten

Bericht door Serena »

Ik heb deze twee, allebei superfijn. Die laatste is wel aan de prijs, maar als je kleefspray gebruikt blijver ze rustig 48 uur muurvast zitten.
Die eerste is ook fijn en kan je ook heerlijk zonder BH zonder bh dragen.

https://www.special-trade.eu/amolux/dia ... hering.php

https://www.special-trade.eu/silicone-b ... rodite.php
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: borsten

Bericht door Marica »

Ik heb gisteren net mijn oude siliconen prothese borsten weggegooid. Cup B en D. Ik heb eerst die D gebruikt, toen ik borstgroei kreeg ging ik naar B

Veel gebruikt, zeg maar dagelijks, tot ik in de buurt kwam van wat nu mijn eigen borsten zijn.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Plaats reactie