Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gender Clinic in Bosch en Duin

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
cassss
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 feb 2021, 18:25
Gender: Trans FtM

Gender Clinic in Bosch en Duin

Bericht door cassss »

Hallo allemaal!

Over een aantal dagen ontvang ik mijn verwijzing voor mastectomie bij de Gender Clinic in Bosch en Duin. Online heb ik alleen niet heel veel resultaten en ervaringen kunnen vinden. Zijn er misschien hier mensen die hun ervaringen en/of resultaten zouden willen delen? Het lijkt me fijn om een beetje te weten hoe het daar allemaal is, en wat ik kan verwachten. :)

Alvast bedankt!!
-Cas
luciger
Berichten: 123
Lid geworden op: 20 jan 2021, 15:30
Gender: Trans FtM

Re: Gender Clinic in Bosch en Duin

Bericht door luciger »

Ben ook wel nieuwsgierig, want ik vind hun site niet erg professioneel, met veel spelfouten. Dan wankelt mijn vertrouwen gelijk al een beetje...
2/7/2021: wachtlijst RadboudUMC
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Gender Clinic in Bosch en Duin

Bericht door Vethrvolnir »

volgens mij kun je operatiekamers huren in bosch en duin

ja idd: https://www.medicalparc.nl/operatiek ... ren/
:shock:
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Gender Clinic in Bosch en Duin

Bericht door Vethrvolnir »

mark bram bouman is teamlid. dat is toch een prima chirurg?
:shock:
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Gender Clinic in Bosch en Duin

Bericht door Jannet V »

Tim Middelberg is verbonden aan het genderteam van het UMCG. Een uitstekend plastisch chirurg en een hele aardige man.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
cassss
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 feb 2021, 18:25
Gender: Trans FtM

Re: Gender Clinic in Bosch en Duin

Bericht door cassss »

luciger schreef: 04 feb 2021, 09:18 Ben ook wel nieuwsgierig, want ik vind hun site niet erg professioneel, met veel spelfouten. Dan wankelt mijn vertrouwen gelijk al een beetje...
Vond persoonlijk hun website wel mooi! Enige spelfout die mij opviel was de oude spelling van 'actueel' haha :)
Gebruikersavatar
cassss
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 feb 2021, 18:25
Gender: Trans FtM

Re: Gender Clinic in Bosch en Duin

Bericht door cassss »

Vethrvolnir schreef: 04 feb 2021, 10:51 mark bram bouman is teamlid. dat is toch een prima chirurg?
Ik ben nog niet heel bekend met welke chirurgen er precies zijn in Nederland, en hoe goed hun werk is, dus de naam zei me niet veel toen ik hem op de site zag staan. Heb onderhand wel goede dingen gelezen op het internet over hem!
Gebruikersavatar
cassss
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 feb 2021, 18:25
Gender: Trans FtM

Re: Gender Clinic in Bosch en Duin

Bericht door cassss »

Jannet V schreef: 04 feb 2021, 13:23 Tim Middelberg is verbonden aan het genderteam van het UMCG. Een uitstekend plastisch chirurg en een hele aardige man.
Heel fijn om te horen dit! :)
Gebruikersavatar
Steppenwolf
Berichten: 56
Lid geworden op: 30 mar 2018, 20:15
Gender: Trans FtM

Re: Gender Clinic in Bosch en Duin

Bericht door Steppenwolf »

Hey Cas, ik heb in augustus de mastectomie laten doen bij gender clinic.
Ik heb al een paar keer erover verteld op het forum, maar voor jou nog een keertje ;)

Ik heb enorm goede resultaten na de operatie. Ik ben geopereerd door Dr.Smit en heb geen enkel puntje van kritiek.
De dubbele incisie is bij mij uitgevoerd. Tepels zijn ontzettend symmetrisch. Geen dog ears.
Nette dunne egale littekens geworden. Vriendelijk personeel. Houd er rekening mee dat wanneer hun covid maatregelen nog steeds gelden wanneer je geopereerd wordt, je geen bezoek mag ontvangen. Geen emotionele steun, geen ouders what so ever.
Persoonlijk heb ik daar geen moeite mee gehad, maar anderen misschien wel.
Mochten er nog meer vragen zijn dan kun je die stellen.
Less is more
Gebruikersavatar
cassss
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 feb 2021, 18:25
Gender: Trans FtM

Re: Gender Clinic in Bosch en Duin

Bericht door cassss »

Steppenwolf schreef: 04 feb 2021, 22:34 Hey Cas, ik heb in augustus de mastectomie laten doen bij gender clinic.
Ik heb al een paar keer erover verteld op het forum, maar voor jou nog een keertje ;)

Ik heb enorm goede resultaten na de operatie. Ik ben geopereerd door Dr.Smit en heb geen enkel puntje van kritiek.
De dubbele incisie is bij mij uitgevoerd. Tepels zijn ontzettend symmetrisch. Geen dog ears.
Nette dunne egale littekens geworden. Vriendelijk personeel. Houd er rekening mee dat wanneer hun covid maatregelen nog steeds gelden wanneer je geopereerd wordt, je geen bezoek mag ontvangen. Geen emotionele steun, geen ouders what so ever.
Persoonlijk heb ik daar geen moeite mee gehad, maar anderen misschien wel.
Mochten er nog meer vragen zijn dan kun je die stellen.
Hey Steppenwolf!
Bedankt voor je bericht. Stelt me wel gerust dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad en dat het resultaat mooi is geworden :) Wel jammer om te horen dat je ouders niet mee mogen, maar had het al verwacht haha :cry: