Ik sta (waarschijnlijk) helaas nog wel een tijd op de wachtlijsten voor de onderzoeken, maar vroeg me toch al wat af.
Een vriendin van me heeft vorig jaar een dubbele operatie tegelijk laten uitvoeren, en weet dat dat dus mogelijk gaat zijn.
Alleen nu vroeg ik me af, is het mogelijk om bv de vaginaplastiek, de borstoperatie en ffs tegelijk te laten uitvoeren? Ik weet dat het zowel mentaal als fysiek een hele klap is, maar dat zou wel tijd en wellicht wat geld schelen, omdat alles in een grote operatie zit. Het herstel zou pure hel worden, aangezien je overal pijn gaat hebben, dat weet ik.
Ook het idee dat je uit narcose komt en dan gelijk je transitie hebt afgerond spreekt mij aan. De reden waarom ik ffs wil is omdat ik gigantische inhammen heb, naast alle anderen kenmerken, en ik daar wel (naast mijn stem) het meest dysforie over ervaar. Ik kan niet zomaar dag in dag uit mijn haargrens bedekken met een muts, pet etc, omdat ik een ontzettend gevoelige hoofdhuid heb en me anders helemaal kapot ga krabben.
Hebben mensen hier ervaring mee?
Groetjes,
Zara.