Naar de tandarts -- maar dit is een leuk verhaal :-)

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
halla
Berichten: 69
Lid geworden op: 21 okt 2020, 22:48
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij, haar
Locatie: Deventer
Contacteer:

Naar de tandarts -- maar dit is een leuk verhaal :-)

Bericht door halla »

Ik werd er vandaag in ieder geval vrolijk van, en daarom wil ik het verhaaltje delen...

Ik ben een beetje in een zorg-vragende streak deze weken -- eerst huisarts voor een verwijzing, daarna haar/huid/litteken kliniek afspraak, daarna logopedie gebeld, dus ik dacht, misschien ook weer eens naar de mondhygieniste en de tandarts? Voor het eerst sinds 2019.

Ik kon gelijk dezelfde dag terecht, en toen ik de telefoon neerlegde dacht ik "had ik ze misschien moeten waarschuwen dat ik er nu een beetje anders uitzie dan in 2019? Nah, ga ze niet nog een keer bellen.

13:30, ik zit in de wachtkamer, en word geroepen door de mondhygieniste. Heel klein, heel jong, heel midden-oosten, heel plat lokaal accent, en wat met mondkapje en zo zijn alleen haar ogen zichtbaar, die trouwens heel indrukwekkend waren opgemaakt.

Ze vertrekt geen spier zodra ze me ziet opstaan en op haar aflopen, en doet haar werk, goed, en vrolijk pratend.

Eenmaal klaar, sta ik op, en ze toen vroeg ze me "Wat zijn dat een mooie kousen, wat een leuk design -- waar kan je die kopen?"

En dat maakte me toch wel heel vrolijk!

(Daarna is ze snel even weggerend om de tandarts te waarschuwen dat degene die hij al dertig jaar in de stoel heeft er toch wel wat anders uitziet, zodat die ook niet met z'n ogen hoefde te knipperen, en we het alleen even hoeven hebben over hoe vreemd 2020 wel niet was.)
Esther78
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 apr 2020, 12:24
Gender: Transgender

Re: Naar de tandarts -- maar dit is een leuk verhaal :-)

Bericht door Esther78 »

Super! Dat zijn leuke ervaringen die de (eventuele) negatieve ervaringen naar de achtergrond dwingen.
Plaats reactie