In de media deel II

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gesloten
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

In de media deel II

Bericht door Laurens2 »

Ik weet niet of het mag, maar heb een deel 2 gemaakt. Ik wist niet waar ik dit anders moest plaatsen. Geen ruzie deze keer! ;) Je verpest het alleen maar voor jezelf/anderen.

Vanavond dus om 20:25 op Nederland 3:

Je zal het maar zijn.

Leven op de automatische piloot? Niet voor de jonge mensen die voorbij komen. Zij hebben allemaal een bijzonder verhaal te vertellen. Of doordat ze in een uitzonderlijke situatie verkeren of omdat ze een bijzondere keuze in het leven hebben gemaakt. Sophie Hilbrand gaat met ze op pad om hun leefwerelden te portretteren.

Afl.
Kind van een transgender
Wanneer Eva elf jaar oud is neemt haar vader haar mee naar het bos. Hij vertelt haar dat hij liever een vrouw wil zijn. Vanaf dat moment breekt er een moeilijke periode aan voor het hele gezin: Eva ziet haar vader langzaam in een vrouw veranderen met als gevolg dat haar ouders besluiten te scheiden. Sophie spreekt met Eva over hoe lastig ze het vindt dat haar vader in een heel ander persoon is getransformeerd. Toch brengt het ook voordelen met zich mee. Sophie ziet dit in wanneer ze samen met Eva en Alice op pad gaat voor nieuwe kleding.
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: In de media deel II

Bericht door Fay »

Goeie, mbt aanmaak van topic II, en gaan we natuurlijk weer even kijken

btw, afgelopen zondagavond spuiten en slikken, ook transgender, de presentatort, besloot het eens te ondergaan, de straat op als andere sexe, starende blikken overal, hij vondt het erg heftig

Joyy
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: In de media deel II

Bericht door Arike »

bedankt voor de tip, Laurens

tuurlijk mag je voor deze post een nieuw topic "media" aanmaken, dit is precies waarvoor zo'n topic bedoeld is
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: In de media deel II

Bericht door Venka »

Volgens mij was dit een herhaling,ik denk dat ik het al heb gezien.
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: In de media deel II

Bericht door J1nny »

Ik had 'm nog niet gezien, was leuk.
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: In de media deel II

Bericht door Jessy »

joyy schreef:btw, afgelopen zondagavond spuiten en slikken, ook transgender, de presentatort, besloot het eens te ondergaan, de straat op als andere sexe, starende blikken overal, hij vondt het erg heftig
Die heb ik ook gezien. Het enige dat ik gemist heb, is in welke stad ze nu eigenlijk rondliepen.
Anderzijds zal de hele meelopende camera crew wellicht ook wel een oorzaak van starende blikken zijn geweest...

Eigenlijk waren het weer mooi mijn angsten op een rijtje, en een herinnering waarom ik nog steeds niet verder ben gegaan. De vrouw met wie hij meeging was overigens best passable, totdat ze sprak...
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: In de media deel II

Bericht door Fay »

Rotterdam of amsterdam 1 van de 2, gok de eerste

Idd en de reacties van omgeving logen er niet om, vond de mederwerkster van bnn er niet voor en middagje omkleden en doen alsof er niet verkeerd uitzien, vrouwlijk koppie, smal lijf

De transgender waar het om ging was nogal groot en viel daarom denk ik ook op, vond haar wel vrouwelijk overkomen

Joyy
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: In de media deel II

Bericht door Holden »

Zullen we het weer terug brengen naar het topic "media"?

Ik heb die aflevering van spuiten en slikken niet kunnen vinden bij uitzending gemist. Was het een herhaling, of zijn ze heel langzaam op die website?
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: In de media deel II

Bericht door J1nny »

Holden schreef:Zullen we het weer terug brengen naar het topic "media"?

Ik heb die aflevering van spuiten en slikken niet kunnen vinden bij uitzending gemist. Was het een herhaling, of zijn ze heel langzaam op die website?
Er komt een afsplitsing, BOT komt dus vanzelf.
Ik heb niet gezocht, maar traag zal wel vaker voorkomen.
Jake
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 sep 2012, 23:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Drenthe

Re: In de media deel II

Bericht door Jake »

Je kunt het inmiddels hier kijken (volgens mij alleen na 22:00):
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1311982" target="_blank
Gesloten