ik val op .....

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Merel77

Re: ik val op .....

Bericht door Merel77 »

Uhuh uhuh, jaja, eh, tuurlijk, ja, inderdaad. Whahahaha :lol:
Fay

Bericht door Fay »

@ Aster, je trekt nogal een hele hoop conclusies die alleen gebaseerd zijn op je eigen ervaringen en die zijn nogmaals, niet de absolute waarheid, het als zondanig verkondigen heeft ook geen enkele zin en het is jammer dat je die ervaringen als algemeenheden opschrijft, jammer vindt ik het wel dat je die negatieve ervaringen hebt gehad en dat als uitgangspunt lijtk te nemen voor en volgende ervaring, al is het goed voor te stellen dat je daardoor voorzichtiger wordt

Joyy
mevrouwgriezel

Bericht door mevrouwgriezel »

Hoi Joyy,

Ik vind niet dat Aster haar negatieve ervaringen als uitgangspunt neemt voor een nieuwe ervaring. Het is heel simpel eigenlijk...je weet dat je waakzaam moet zijn omdat de kans 9 op 10 is dat je een man treft met dubieuze bijbedoelingen. Je moet realisme niet verwarren met negativisme. Nergens zegt Aster dat er geen leuke mannen zijn...ze zegt alleen dat je zeer waakzaam moet zijn wanneer je op zoek gaat naar die mannen.
Ook biovrouwen worden om andere redenen voor mannen gewaarschuwd...dat geldt ook en vooral voor transen....

Daarbij is het meer dan zinvol om dit te weten...als je tenminste op mannen valt...zeer waardevolle informatie waar je iets mee kunt...een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Fay

Bericht door Fay »

Ik snap het standpunt en gevoel ook wel, alleen geld dat niet voor elke trans en zou het zonde zijn als je je zou laten weerhouden tot contacten vanweg de ervangen die je hebt,nogmaals,w el erg begrijpelijk, en voeg ik daar acuut aan toe dat ik daar weinig ervaring in heb, daar wel erg nieuwsgierig naar ben en daar graag onbevangen instap

Joyy
Aster

Bericht door Aster »

joyy schreef:@ Aster, je trekt nogal een hele hoop conclusies die alleen gebaseerd zijn op je eigen ervaringen

Joyy
Je leest niet goed....ik heb het niet alleen over mijn ervaringen maar OOK over de soortgelijke ervaringen van TS vriendinnen van me (meervoud ja)
mevrouwgriezel

Ik heb sterk het gevoel dat ik door mijn goedgelovigheid en naiviteit me toch weer door mannen in de maling heb laten nemen. Je geeft een ander het voordeel van de twijfel maar zodra het niet in hun straatje past wordt je de mond gesnoerd en slotjes op draadjes gezet.

Een transenforum is geen treinen of modeltreinenforum. Dit is geen hobby onderwerp maar een serieus onderwerp.

Met mannen zou ik over deze onderwerpen uberhaupt al niet in discussie gaan. Ik laat me gewoon keer op keer weer in de maling nemen....hoe naief kun je zijn !!!
Fay

Bericht door Fay »

Sorry, maar kan hier geen trui van breien, wat bedoel je precies?

Joyy
Raisa

Bericht door Raisa »

Mevrouwgriezel, ik heb een donkerbruin vermoeden te weten wat je wilt insinueren maar ga daar liever niet op in om weer een flamewar te voorkomen.

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar hou het beschaafd. Mensen worden de mond gesnoerd wanneer ze onnodig kwetsende reacties schrijven of posten puur om verhitte reacties los te peuteren. Bovendien ben ik niet zo gecharmeerd van de ongefundeerde aannames die over andere mensen worden gemaakt.
mevrouwgriezel

Het zou eens leuk zijn voor de verandering dat er bijvoorbeeld met Aster gepraat wordt. Zij heeft zeer zinnige dingen te zeggen over het leven als TS waar ik ook iedere keer weer iets van leer.

In plaats daarvan is ze verbannen omdat ze terecht kritiek uitte op een forumlid. Dit is dus een forum waar totaal geen plaats is voor kritiek of zelfkritiek. Dat is een fantasiewereld !!!! Wil jij op die manier jouw leven leiden? Blind voor de realiteit...ondanks je universitaire studie?

Het zou leuk zijn voor de verandering als je eens een inhoudelijke reactie zou schrijven op mijn post...net zoals het leuk zou zijn als Merel dat zou doen. In plaats daarvan word ik genegeerd EN verbannen.zelfs...en jullie noemen jezelf tolerant ruimdenkend empatisch ondersteunend en sociaal?? Kom nou !
Raisa

Bericht door Raisa »

De reden dat Aster niet geliefd was onder sommige forumleden is om haar sterke veroordelingen van forumleden die ze staafde aan achterhaald ouderwetse beelden van vrouwelijkheid. Ze mag misschien wel een goed punt hebben gehad in haar laatste reacties naar Jinny, de manier waarop ze het bracht was tactloos, onnodig kwetsend en bovendien zoals we van Aster gewend zijn sterk generaliserend.
Ik houd er nu over op omdat het dit draadje vervuilt. Als je klachten hebt open je maar een apart topic of neem het op met de mods.