Jij bent dus net als de rest Raisa.Raisa schreef:De reden dat Aster niet geliefd was onder sommige forumleden is om haar sterke veroordelingen van forumleden die ze staafde aan achterhaald ouderwetse beelden van vrouwelijkheid. Ze mag misschien wel een goed punt hebben gehad in haar laatste reacties naar Jinny, de manier waarop ze het bracht was tactloos, onnodig kwetsend en bovendien zoals we van Aster gewend zijn sterk generaliserend.
Ik houd er nu over op omdat het dit draadje vervuilt. Als je klachten hebt open je maar een apart topic of neem het op met de mods.
De meeste hier beweren vrouw te zijn maar geven daar op geen enkele manier blijk van ?
Als ik wil praten met vrouwen en ervaringen uit wil wisselen moet ik hier dus niet zijn ?
Wanneer lees ik hier eens iets dat jullie als VROUW meemaken ? Ik hoor hier alleen maar berichten over mannelijkheid en hoe geemancipeerd dat nu wel niet is...en hoe achterhaald vrouwelijk gedrag en vrouwelijkheid wel niet is. Dat weten we nu wel.
Wanneer ga je iets vertellen over jezelf wat vrouwelijk is Raisa ??
Of wordt het dan net zo'n verhaal als van Merel...met haar wereldvreemde ideeen over vrouwen en libido ?
Vrouwen zijn zogezegd opgelucht nu ze weten dat Merel geen hoog libido heeft. Ten eerste heeft de grote meerderheid van transseksuelen een lager libido en minder.actief seksleven dan vrouwen....ten tweede hoor ik biovrouwen juist alsmaar klagen hoe ontevreden ze zijn met hun lage libido en dat ze maar zo weinig zin hebben in seks.
Een laag libido wordt door Merel gebracht als iets puurs bijna maagdelijks en in verband gebracht met vrouwelijke reinheid...terwijl de meeste vrouwen juist de gekste fratsen uithalen om hun libido op peil te houden.
Ook weer zon mannelijk beeld van een vrouw. De seksloze maagd. Zonder libido.
Daarnaast mag Merel non-ops wel uitmaken voor shemale en andere daarmee kwetsen zonder officiele waarschuwing ?
Met met verschillende maten dus. Wat in.mijn straatje past accepteer ik...de rest verban ik, negeer ik, sluit ik buiten.