ik val op .....

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
mevrouwgriezel

Re: ik val op .....

Bericht door mevrouwgriezel »

Raisa schreef:De reden dat Aster niet geliefd was onder sommige forumleden is om haar sterke veroordelingen van forumleden die ze staafde aan achterhaald ouderwetse beelden van vrouwelijkheid. Ze mag misschien wel een goed punt hebben gehad in haar laatste reacties naar Jinny, de manier waarop ze het bracht was tactloos, onnodig kwetsend en bovendien zoals we van Aster gewend zijn sterk generaliserend.
Ik houd er nu over op omdat het dit draadje vervuilt. Als je klachten hebt open je maar een apart topic of neem het op met de mods.
Jij bent dus net als de rest Raisa.
De meeste hier beweren vrouw te zijn maar geven daar op geen enkele manier blijk van ?

Als ik wil praten met vrouwen en ervaringen uit wil wisselen moet ik hier dus niet zijn ?

Wanneer lees ik hier eens iets dat jullie als VROUW meemaken ? Ik hoor hier alleen maar berichten over mannelijkheid en hoe geemancipeerd dat nu wel niet is...en hoe achterhaald vrouwelijk gedrag en vrouwelijkheid wel niet is. Dat weten we nu wel.

Wanneer ga je iets vertellen over jezelf wat vrouwelijk is Raisa ??

Of wordt het dan net zo'n verhaal als van Merel...met haar wereldvreemde ideeen over vrouwen en libido ?

Vrouwen zijn zogezegd opgelucht nu ze weten dat Merel geen hoog libido heeft. Ten eerste heeft de grote meerderheid van transseksuelen een lager libido en minder.actief seksleven dan vrouwen....ten tweede hoor ik biovrouwen juist alsmaar klagen hoe ontevreden ze zijn met hun lage libido en dat ze maar zo weinig zin hebben in seks.

Een laag libido wordt door Merel gebracht als iets puurs bijna maagdelijks en in verband gebracht met vrouwelijke reinheid...terwijl de meeste vrouwen juist de gekste fratsen uithalen om hun libido op peil te houden.

Ook weer zon mannelijk beeld van een vrouw. De seksloze maagd. Zonder libido.

Daarnaast mag Merel non-ops wel uitmaken voor shemale en andere daarmee kwetsen zonder officiele waarschuwing ?

Met met verschillende maten dus. Wat in.mijn straatje past accepteer ik...de rest verban ik, negeer ik, sluit ik buiten.
J1nny

Bericht door J1nny »

Scheelt dat ik van Astar geen last had.
En ik krijg steeds het idee dat good old Ruby hier opduikt.

Verder laat ik het topic weer met rust.
jacqueline

Bericht door jacqueline »

mevrouw griezel is aster.....dezelfde strekking van het verhaal....dezelfde woorden, woordkeus etc....
Arike

Bericht door Arike »

@ jacqueline : vriendelijk verzoek om geen ongefundeerde conclusies te posten

overigens: forumbeheer heeft inmiddels actie ondernomen tegen mevrouw griezel
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Hexley

Bericht door Hexley »

Irene_de_Vreede schreef:de begrippen hetero en homo zijn in genderland een beetje verwarrend :-)
Zal ik dan maar wat makkelijker doen?

Androseksueel, das voor mij een aardig passend label en genderloos ook (altijd leuk natuurlijk).... ;) :)
Afbeelding
jacqueline

Bericht door jacqueline »

mevrouwgriezel schreef:
Het zou leuk zijn voor de verandering als je eens een inhoudelijke reactie zou schrijven op mijn post...net zoals het leuk zou zijn als Merel dat zou doen. In plaats daarvan word ik genegeerd EN verbannen.zelfs...en jullie noemen jezelf tolerant ruimdenkend empatisch ondersteunend en sociaal?? Kom nou !
Kijk Arike.....zo ongefundeerd waren mijn uitspraken ook weer niet. Ze beweert hier een ban te hebben gehad, en er was maar 1 die een ban had.....Aster.....

Ik wilde jullie alleen waarschuwen voor mensen met dubbele accounts.....die hebben ze niet voor niets. Bovendien had ik ook gevraagd om dit na te checken aan de hand van IP adres controle. Is het hetzelfde IP adres of is gebruik gemaakt van een proxy, waarbij het IP adres dan verwijst naar een plaats in het buitenland, vaak USA of Hong kong. Er zijn ook nederlandse proxy adressen verkrijgbaar waarbij jouw IP adres verwijst naar de Wibautstraat in amsterdam.

Hoe controleer je dit? Ga via google naar de site van IP-tracer en tik daar het IP adres van mevrouw Griezel in. Dan zie je direct uit welke omgeving dat IP adres komt. En dan weet je ook of het een proxy is of niet
Arike

Bericht door Arike »

@ jacqueline : ik begrijp je goede intenties om misstanden te willen melden aan de moderators. Mijn punt van kritiek betrof echter het posten daarvan.

Voor dit soort meldingen is er een speciaal knopje (het omgekeerde driehoekje met het uitroepteken) en anders graag via pb of e-mail aan de mods. We gaan hier geen situaties toelaten die kunnen uitgroeien tot "oog-om-oog..." of "volksgericht"-achtige taferelen.

Overigens gebeurt er wel wat meer door de mods dan wat de meeste gebruikers menen te denken. We schreeuwen dat alleen niet van de daken. Maar je kan er vanuit gaan dat er meer bans zijn uitgedeeld. Overigens is de door jou genoemde IP-check gewoon onderdeel van de backend van het forum.
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Venka

Bericht door Venka »

Pfff wat een moeilijke computer taal zeg :D

On topic: Ik val op helemaal niemand en ik wil ook geen relatie meer en al helemaal niet meer samen wonen.Mocht er toch een mens op mijn pad komen dan word die eerst gekeurd door mijn vriendin omdat zij niet wil dat ik met de eerste de beste wat aan ga.Nee laat de relaties maar achterwege,vriendschap is ook mooi.
J1nny

Bericht door J1nny »

Admins en mods zijn de meest ondergewaardeerde mensen op internet.
En ik kan het weten.
Vraag maar aan Eva. :D :D

En nu weer BOT.

Ik val op vrouwen.
Altijd al gedaan ook.
Paul

Bericht door Paul »

Warrelig lijntje zo, maar om even op het originele onderwerp te antwoorden: ik ben biseksueel, en had eigenlijk altijd een voorkeur voor vrouwen, maar dat had eigenlijk alles te maken dat ik niet zo graag met een man wilde daten, omdat hij de ónderdelen' had, die ik wil hebben, wat dus weer teveel jaloezie zou opwekken.
Nu zie ik het weer anders, nu ik uit de kast ben, en wie weet, als ik alles achter de rug heb, val ik wel op een man.

Overigens, men zegt dat je seksuele voorkeur ook wel eens kan veranderen door hormoonverandering.
Iemand daar ervaring mee?