Welke type BH dragen jullie?

Make-up, kleding, en zo voort
zuidwest
Berichten: 108
Lid geworden op: 05 jun 2019, 22:19
Gender: Trans MtF

Welke type BH dragen jullie?

Bericht door zuidwest »

Hallo allemaal,

Over een paar maanden zal ik dagelijks een BH gaan dragen. Momenteel draag ik regelmatig een beugel-bh die ik opvul met een kleine silicone prothese.

Maar ik kan me voorstellen dat ik ook wel eens ander type BH zal dragen, zoals een sport-bh (ik ben nogal sportief, dus sport-bh's heb ik zeker nodig).

Welke type(s) bh dragen jullie en wat vinden jullie het fijnste type?
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik draag standaard een beugel-BH soms een push-up, voor het sporten zou ik eigenlijk ook een sport-BH moeten gaan dragen.
Irene
luciger
Berichten: 123
Lid geworden op: 20 jan 2021, 15:30
Gender: Trans FtM

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door luciger »

Ik kan natuurlijk niet spreken over vormen/modellen die goed passen bij het lijf van een transvrouw, maar ik zweer (als persoon met borsten) al jaren bij dit soort bh's: https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/n ... 02512.html

Dit is hét ultieme comfort. Niet veel ondersteuning, dus als je achter een trein aan moet rennen of echt gaat sporten is het minder ideaal, maar voor een dag zittend werken of op de bank hangen zijn deze heerlijk om toch net een beetje het gevoel te hebben dat alles veilig zit. Van beugels kreeg ik aan het eind van de dag altijd last van mijn rug, en dat probleem heb ik met dit type nooit gehad.
2/7/2021: wachtlijst RadboudUMC
Wim
Berichten: 60
Lid geworden op: 06 jul 2021, 18:20
Gender: Anders
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Wim »

Ik gebruik protheses en ik heb een amoena prothese bh,dat vind ik wel fijn zitten.
Volg je hart en wees gelukkig.
tartangirl
Berichten: 176
Lid geworden op: 02 feb 2016, 10:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: zeeland

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door tartangirl »

Hello, het is nu 19 jaar geleden sinds ik ben uitgerust met mijn prachtige voorgevel....en geloof mij...ook die kunnen gaan hangen.
Dus neem de tijd voor goede en ondersteunende BH's.
Zeker als je lekker wil sporten.
have fun shopping......!!!
Bianca63
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 apr 2021, 10:54
Gender: Man

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Bianca63 »

Hallo,
Ik draag het liefst een full cup beugel bh waar mijn protheses altijd mooi en stevig in blijven zitten.
En dan geen push-up variant want door de borst-protheses zijn mijn borsten altijd al mooi van vorm en groot genoeg.
Groetjes,
Bianca
:hug2:
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Anon20230219 »

Ik draag het liefste sport BH's maar bij een jurk vind ik een push up wel leuk staan.
San(ne)
Berichten: 331
Lid geworden op: 24 jun 2021, 12:17
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Die/diens
Locatie: Utrecht

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door San(ne) »

Normale bh's heb ik geen verstand van. Voor sport (ik doe zelf oa triathlon) zijn de sportbh's van nike (nike swoosh sports bra) en under armour (MID keyhole) de beste die ik ben tegengekomen sinds zich aan mijn lichaam deze nutteloze blobs hebben gevormd :P

Ik draag de nike sportbh vaak in plaats van een binder (maar heb ook geen erg grote borst, max cup B ofzo). Ze zijn dus best wel strak en drukken je borst tegen je aan zodat er geen beweging in zit tijdens het sporten. Vooral bij hardlopen is dat erg fijn. Voor iemand bij wie borsten gewenst zijn zou ik dan buiten het sporten inderdaad een ander soort bh dragen.
Evy1946
Berichten: 218
Lid geworden op: 13 apr 2021, 13:49
Gender: Transgender
Locatie: Nootdorp

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Evy1946 »

Ik draag een beugelbh, niet voorgevormde, 95 B cup.
Alles wat daar in zit is 100% puur natuur.
Ik koop ze bij Hunckemuller, wordt daar prima geholpen.
Ik draag ze dagelijks, als een 2e natuur, zonder voel ik me naakt.
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Marica »

Soms een 85B beugel met puur natuur vulling, maar meestal niets noppes nada. Helemaal als ik toch een trui aan heb. Als ik een zomers jurkje aan heb dan natuurlijk wel, maar ik draag niet vaak een jurk.

Nu heb ik een zwart denim rokje, met donkerblauwe legging aan. Bovenkleding is een witte top met een gemeleerde trui met wit, roze, en donkerblauw.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Plaats reactie