wachttijd VU
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: wachttijd VU
Vermoed dat de vakanties daar debet aan zijn dat er weinig gebeurd.
-
Annabel
- Voornaamwoorden: zij/haar
Bijna wel, behalve "Start diagnostiek Kinderen en Adolescenten - psycholoog" is een maandje opgeschoven ... dus ze hebben er nog wat moeite ingestoken ...
Niet goed/leuk! En inderdaad vakanties helpen niet mee natuurlijk... maar dat patroon zal je dan elk jaar moeten zien en ik weet nou niet of dat zo is?
-
AlexanderV
Het is niet te geloven! De wachttijd voor start diagnostiek is nu 7-8 maanden na interne verwijzing. Dat betekent een totale wachttijd van meer dan 3 jaar tot start diagnostiek, voor degenen van mei 2019. Ben benieuwd wat mijn totale wachttijd wordt, vanaf 10 juli 2019.
Wel vreemd dat 7-8 maanden wachten zich vertaald naar 105 dagen/15 weken. Kunnen ze niet rekenen daar?
Wel vreemd dat 7-8 maanden wachten zich vertaald naar 105 dagen/15 weken. Kunnen ze niet rekenen daar?
-
AlexanderV
Dan is het daar al een half jaar vakantie. We zijn vanaf februari van april naar mei gegaan.Lisa1973 schreef: 05 aug 2021, 12:41 Vermoed dat de vakanties daar debet aan zijn dat er weinig gebeurd.
-
eew
Ik spreek de 19e mijn psygoloog daar weer. Ik zal het eens gewoon direct vragen, dit is absurd.
-
Jayce
De VU was vroeger al een drama met wachttijd.
Blijkbaar is het alleen maar erger geworden!
En elke keer is weer andere smoes te weinig personeel..
Of nu zeker het corona verhaal.
Ik zou gewoon rond gaan bellen en op andere wachtlijst laten zetten als je daar eerder aan de buurt bent
.
Blijkbaar is het alleen maar erger geworden!
En elke keer is weer andere smoes te weinig personeel..
Of nu zeker het corona verhaal.
Ik zou gewoon rond gaan bellen en op andere wachtlijst laten zetten als je daar eerder aan de buurt bent
-
eew
Gek genoeg geven ze je als je eenmaal binnen bent te vaak afspraken, ik meen mij te herinneren dat de endo mij over een half jaar terug wilde zien. En nu krijg ik opeens een brief met een afspraak die niet eens vier maanden na mijn vorige was. Nou ligt de oorzaak van de wachttijden waarschijnlijk bij de psychologen, maar dit is mij al verschillende keren overkomen, en ik vind het wel opmerkelijk.
-
SuzanneLemm
Mij is verteld, door VUmc, dat intake wachttijden komen doordat code bij verzekeraar door een arts moet worden aangevraagd, niet een psycholoog. En men heeft te weinig artsen die dat (kunnen) doen
-
AlexanderV
Nog steeds mei 2019 voor de intakes in het document van september. En de wachttijd tussen intake en start diagnostiek is nu 8-9 maanden.
-
eew
Dat wijst dan toch ook op een tekort aan psygologen. Als het alleen in de intakes zat zou dat stuk niet vastlopen.