wachtijden in deze rare tijd

Psychologen en procedures
Tenger_Ree_Zeehond

Re: wachtijden in deze rare tijd

Bericht door Tenger_Ree_Zeehond »

Mag ik vragen wat je ervaringen met het UMCG zijn Marica?
Donker_Zeester_Rots
Voornaamwoorden: Hun / Henne

Bericht door Donker_Zeester_Rots »

Donker_Zeester_Rots schreef: 23 feb 2021, 19:57 Gewoon shoppen kan altijd natuurlijk, dat ik bij Stepwork alles heb gedaan wil niet zeggen dat anderen dat voorbeeld moet volgen. Ik kan alleen maar uitgaan van mijn eigen ervaringen. En dat niet alles vlekkeloos verliep , daar kan ik over meepraten. Feit is wel dat je wanneer je niet via VU of UMCG behandeld wordt, je er bovenop moet zitten om iets gedaan te krijgen, voordeel is wel dat je vrije keus hebt over waar je verdere behandeling (operaties) wilt.,
Aanpassing gedaan
Donker_Zeester_Rots
Voornaamwoorden: Hun / Henne

Bericht door Donker_Zeester_Rots »

Tenger_Ree_Zeehond schreef: 23 feb 2021, 20:36 Mag ik vragen wat je ervaringen met het UMCG zijn Marica?
Ik zou het niet weten, ik ben daar niet onder behandeling.
Blauw_Delta_Marter

Bericht door Blauw_Delta_Marter »

Donker_Zeester_Rots schreef: 23 feb 2021, 19:57 Gewoon shoppen kan altijd natuurlijk, dat ik bij Stepwork alles heb gedaan wil niet zeggen dat anderen dat voorbeeld moet volgen. Ik kan alleen maar uitgaan van mijn eigen ervaringen. En dat niet alles vlekkeloos verliep , daar kan ik over meepraten. Feit is wel dat je wanneer je niet via VU of UMCG behandeld wordt, je boven op niet moet zitten om iets gedaan te krijgen, voordeel is wel dat je vrije keus hebt over waar je verdere behandeling (operaties) wilt.,
Deze vrije keus is er ook als je in een academisch ziekenhuis loopt. Alleen in dat geval moet je dan wel weer zelf achter de dingena aan zitten.
Licht_Das_Delta

Bericht door Licht_Das_Delta »

nou effe een update ik ben op de wachtlijst bij het umcg van plek 182 na 89 gegaan en probeer het positief in te zien ik ben in ieder geval onder de 100 8-)
Vurig_Rots_Rivier

Bericht door Vurig_Rots_Rivier »

Gefeliciteerd. Ik ben vandaag achteraan in de wachtrij gaan staan in het VUMC. 738 dagen zeggen ze.
Dapper_Spreeuw_Heide
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Dapper_Spreeuw_Heide »

Vurig_Rots_Rivier schreef: 13 sep 2021, 20:07 Gefeliciteerd. Ik ben vandaag achteraan in de wachtrij gaan staan in het VUMC. 738 dagen zeggen ze.
"Geduld is een schone zaak" moest ik vroeger leren, maar dit is toch eigenlijk wel bizar. Sterkte de komende jaren dan maar...
Vurig_Rots_Rivier

Bericht door Vurig_Rots_Rivier »

Bedankt, kan ik voor haar transplants gaan en andere ontharing in de tussentijd
Dapper_Spreeuw_Heide
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Dapper_Spreeuw_Heide »

Ontharen kan altijd, ben ik zelf ook mee begonnen. Volgend jaar goed shoppen bij de aanvullende verzekering, dan wordt een behoorlijk bedrag vergoed.

Mbt haar transplantatie, ik ben gewaarschuwd door de arts van visus hair dat het beste is om eerst FFS te laten doen, als je dat in de toekomst zou willen tenminste.
Zonnig_Ree_Berg

Bericht door Zonnig_Ree_Berg »

Dapper_Spreeuw_Heide schreef: 14 sep 2021, 08:56 Ontharen kan altijd, ben ik zelf ook mee begonnen. Volgend jaar goed shoppen bij de aanvullende verzekering, dan wordt een behoorlijk bedrag vergoed.
Discriminatie, maar voor zover ik weet is de aanvullende verzekering voor ontharing in het gezicht echt alleen een optie voor cisvrouwen. Want: er moet sprake zijn van "abnormale haargroei".