Nieuwe behandel methode

Psychologen en procedures
Shannon
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2021, 17:52
Gender: Vrouw

Nieuwe behandel methode

Bericht door Shannon »

Hoi Allemaal,

Ik plaats hier een nieuw onderwerp, een nieuwe behandelmethode door transplantatie

Sinds dit jaar langzaam aan weet mijn omgeving hoe ik ben.
Ik heb mij verdiept in transplantatie operaties, wat er mogelijk is en hoe ver we zijn in deze techniek.
En waar we zijn op techniek is zeer hoopgevend en ben nu met een chirurg naar een andere behandelmethode aan het kijken.
In het kort komt het erop neer dat via een transplantatie je het geslacht als echt orgaan krijgt.

Je begrijpt dat we nog wel veel puntjes op de I moeten zetten op vele aspecten maar ik ben wel benieuwd of gelijke aan mij, transgenders, net zo enthousiast zullen zijn op deze ontwikkelen en wil via deze post graag feedback van jullie ontvangen en eventuele vragen (waar ik nu antwoord op kan geven) kan beantwoorden.
Annabel
Berichten: 474
Lid geworden op: 08 dec 2020, 23:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Den Haag

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Annabel »

Ik had deze vraag al gesteld in je intro, maar hier is de vraag beter op z'n plek;
Reuze interessant! Is het idee zoiets als hier beschreven wordt:
Uterine transplantation in transgender women
https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/d ... 0528.15438
of iets anders? Ergens anders op het forum wordt b.v. gesproken over de penis transplantatie:
viewtopic.php?f=27&t=7952
En met transplantaties zit je wel de rest van je leven aan de immuunonderdrukkers toch?
Shannon
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2021, 17:52
Gender: Vrouw

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Shannon »

Hoi Annabel,

Voor je eerste vraag ja dit is 1 van de 3 voorbeelden bedoel ik idd.
Je 2de vraag ook ja, maar niet aan de hormoon pillen als het goed gaat
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Emma »

Nou ja, je hebt wel iets van hormonen nodig hebben. Eierstoktransplantaties worden op het moment alleen gedaan met eigen weefsel. Ik denk dat er daarvoor nog wel wat ethische obstakels overwonnen moeten worden.

Die immuunonderdrukkers, daar kun je na een zwangerschap wel weer vanaf. De kans dat een getransplanteerde baarmoeder de zwangerschap overleeft is niet supergroot.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Annabel
Berichten: 474
Lid geworden op: 08 dec 2020, 23:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Den Haag

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Annabel »

Emma schreef: 21 okt 2021, 23:17 Nou ja, je hebt wel iets van hormonen nodig hebben. Eierstoktransplantaties worden op het moment alleen gedaan met eigen weefsel. Ik denk dat er daarvoor nog wel wat ethische obstakels overwonnen moeten worden.

Die immuunonderdrukkers, daar kun je na een zwangerschap wel weer vanaf. De kans dat een getransplanteerde baarmoeder de zwangerschap overleeft is niet supergroot.
Het artikel waarnaar ik verwees heeft het over de ethische kant, waar juist bepleit wordt dat dat geen probleem zou moeten zijn. En ja, het is in de beginfase, maar er zijn succesvolle behandelingen uitgevoerd (zie artikel en referenties daarin). Je moet ergens beginnen uiteraard!
En ja hormonen, inclusief progesteron wordt ook genoemd.
Shannon
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2021, 17:52
Gender: Vrouw

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Shannon »

Zodra ik meer informatie heb omtrent de behandelmethode dan wordt dit geplaatst op de site die we momenteel ontwikkelen. Het wordt ook mogelijk om op de site je aan te melden voor de behandelmethode. Het is geheel vrijblijvend, je kunt dan direct vragen stellen, wordt je op de hoogte gehouden van de voortgang en kijken we naar de mogelijkheden voor jou.
Doelstelling is wel dat we binnen 2 jaar met behandelingen kunnen starten, dus meld je alvast snel aan via een prive bericht hier te sturen of binnenkort op onze site: https://transgender.atlantian.nl
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Emma »

Annabel schreef: 22 okt 2021, 10:03 Het artikel waarnaar ik verwees heeft het over de ethische kant, waar juist bepleit wordt dat dat geen probleem zou moeten zijn.
Oh, voor een transplantatie van baarmoeder of penis zijn er niet echt veel bezwaren denk ik. Maar voor transplantatie van de gonaden van een donor ligt dat toch net iets anders. En daar wordt in het artikel met geen woord over gerept.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Emma »

Shannon schreef: 22 okt 2021, 15:29 Zodra ik meer informatie heb omtrent de behandelmethode dan wordt dit geplaatst op de site die we momenteel ontwikkelen. Het wordt ook mogelijk om op de site je aan te melden voor de behandelmethode. Het is geheel vrijblijvend, je kunt dan direct vragen stellen, wordt je op de hoogte gehouden van de voortgang en kijken we naar de mogelijkheden voor jou.
Doelstelling is wel dat we binnen 2 jaar met behandelingen kunnen starten, dus meld je alvast snel aan via een prive bericht hier te sturen of binnenkort op onze site: https://transgender.atlantian.nl
Hmmm, ik ben natuurlijk niet helemaal blanco en heb door teleurstellingen uit het verleden geleerd even wat verder te kijken. Maar je toont een site die je zelf hebt gemaakt, met daaronder de KvK gegevens van een BV die van jou is, met jou als DGA, sinds 21-12-2020 ingeschreven, en SBI codes die in niets met de medische praktijk te maken hebben. Dat triggert toch een beetje mijn achterdocht hoor.

Volgens mij is het heel simpel: als die chirurg werkelijk mogelijkheden heeft en aan de slag kan, staan de clienten tegen die tijd vanzelf in de rij. Misschien zit ik daar zelf dan nog wel bij. Het is niet nodig om alvast mensen lekker te gaan maken, om zieltjes te winnen, en om geheimzinnig te doen. Maar eerst zien, dan geloven. En dat red je niet met een in 2 minuten in elkaar geknutselde webpagina.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Shannon
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2021, 17:52
Gender: Vrouw

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Shannon »

Emma schreef: 22 okt 2021, 16:42
Shannon schreef: 22 okt 2021, 15:29 Zodra ik meer informatie heb omtrent de behandelmethode dan wordt dit geplaatst op de site die we momenteel ontwikkelen. Het wordt ook mogelijk om op de site je aan te melden voor de behandelmethode. Het is geheel vrijblijvend, je kunt dan direct vragen stellen, wordt je op de hoogte gehouden van de voortgang en kijken we naar de mogelijkheden voor jou.
Doelstelling is wel dat we binnen 2 jaar met behandelingen kunnen starten, dus meld je alvast snel aan via een prive bericht hier te sturen of binnenkort op onze site: https://transgender.atlantian.nl
Hmmm, ik ben natuurlijk niet helemaal blanco en heb door teleurstellingen uit het verleden geleerd even wat verder te kijken. Maar je toont een site die je zelf hebt gemaakt, met daaronder de KvK gegevens van een BV die van jou is, met jou als DGA, sinds 21-12-2020 ingeschreven, en SBI codes die in niets met de medische praktijk te maken hebben. Dat triggert toch een beetje mijn achterdocht hoor.

Volgens mij is het heel simpel: als die chirurg werkelijk mogelijkheden heeft en aan de slag kan, staan de clienten tegen die tijd vanzelf in de rij. Misschien zit ik daar zelf dan nog wel bij. Het is niet nodig om alvast mensen lekker te gaan maken, om zieltjes te winnen, en om geheimzinnig te doen. Maar eerst zien, dan geloven. En dat red je niet met een in 2 minuten in elkaar geknutselde webpagina.
Dat is ook de rede dat ik met een chirurg dit ga doen, ik ben voor de zakelijke kant en hij voor de medische.
Shannon
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2021, 17:52
Gender: Vrouw

Re: Nieuwe behandel methode

Bericht door Shannon »

Emma schreef: 22 okt 2021, 16:42
Shannon schreef: 22 okt 2021, 15:29 Zodra ik meer informatie heb omtrent de behandelmethode dan wordt dit geplaatst op de site die we momenteel ontwikkelen. Het wordt ook mogelijk om op de site je aan te melden voor de behandelmethode. Het is geheel vrijblijvend, je kunt dan direct vragen stellen, wordt je op de hoogte gehouden van de voortgang en kijken we naar de mogelijkheden voor jou.
Doelstelling is wel dat we binnen 2 jaar met behandelingen kunnen starten, dus meld je alvast snel aan via een prive bericht hier te sturen of binnenkort op onze site: https://transgender.atlantian.nl
Hmmm, ik ben natuurlijk niet helemaal blanco en heb door teleurstellingen uit het verleden geleerd even wat verder te kijken. Maar je toont een site die je zelf hebt gemaakt, met daaronder de KvK gegevens van een BV die van jou is, met jou als DGA, sinds 21-12-2020 ingeschreven, en SBI codes die in niets met de medische praktijk te maken hebben. Dat triggert toch een beetje mijn achterdocht hoor.

Volgens mij is het heel simpel: als die chirurg werkelijk mogelijkheden heeft en aan de slag kan, staan de clienten tegen die tijd vanzelf in de rij. Misschien zit ik daar zelf dan nog wel bij. Het is niet nodig om alvast mensen lekker te gaan maken, om zieltjes te winnen, en om geheimzinnig te doen. Maar eerst zien, dan geloven. En dat red je niet met een in 2 minuten in elkaar geknutselde webpagina.
Dan heb je ons verkeerd begrepen. Dit opzetten vergt een hoop tijd, ruimte om te behandelen, opslag, donor registratie, noem maar op. Wij zien dit als een kans om een grote groep medisch te kunnen helpen. Om dit te doen moet er wel exposure zijn, voldoende kapitaal etc, met een grote lijst met personen die steun betuigen is voor medische investeerders interessant en zo kunnen we dit realiseren.
Investeringen halen we bij bestaande medische investeerders.
Gesloten