Ik ben wel benieuwd hoe deze laser wordt genoemd. Mijn behandeling zou ik niet pijnloos noemen maar was zeer goed te doen. Vooral rond mijn kin was het af en toe even gemeen. Des te meer haar, des te gevoeliger de laser was.
Ik betaal trouwens 125 euro per sessie voor mijn gelaat en bakkebaarden. Dus eigenlijk alles wat ik weg wil. Ligt jouw bedrag echt veel hoger? Ik heb geen idee wat het gemiddelde is. Ik vond mijn bedrag acceptabel voor wat ik er voor terug krijg.
Eerste laser behandeling gelaat gehad
-
SearchingLady
- Voornaamwoorden: zij/haar
-
Anon20230219
Re: Eerste laser behandeling gelaat gehad
Ik betaal minder voor het laseren maar men doet alleen nog maar de snor regio, de rest is al gelaserd en moet elektrisch geepileerd worden.
Maar vond de machine welke ze in Gouda gebruikte beter dan de laser welke ze nu gebruiken in Delft.
Ik heb wel de pijn en het ruikt naar verbrand haar maar blijf die donkere schaduwen onder de neus houden.
Zie er eigenlijk weinig verbetering in de laatste periode.
Inmiddels ligt het al een tijdje stil daar ik de vergoeding er niet meer voor krijg, men vind het wel genoeg zo.
Probleem is als je het niet meer bij kan houden dat de haargroei weer lijkt te herstellen.
Hoop volgend jaar weer te kunnen herstarten als ik bij een andere verzekeraar ben.
En denk toch na om even verder rond te kijken voor een andere laser behandeling want heb het idee dat de gel laser welke men nu gebruikt niet afdoende zijn werk doet voor mijn huidtype.
Maar vond de machine welke ze in Gouda gebruikte beter dan de laser welke ze nu gebruiken in Delft.
Ik heb wel de pijn en het ruikt naar verbrand haar maar blijf die donkere schaduwen onder de neus houden.
Zie er eigenlijk weinig verbetering in de laatste periode.
Inmiddels ligt het al een tijdje stil daar ik de vergoeding er niet meer voor krijg, men vind het wel genoeg zo.
Probleem is als je het niet meer bij kan houden dat de haargroei weer lijkt te herstellen.
Hoop volgend jaar weer te kunnen herstarten als ik bij een andere verzekeraar ben.
En denk toch na om even verder rond te kijken voor een andere laser behandeling want heb het idee dat de gel laser welke men nu gebruikt niet afdoende zijn werk doet voor mijn huidtype.
-
EmilyFara
Ik heb vandaag mijn eerste laser behandeling gehad in Breda. Mijn gezicht helaas een mengsel van zwart, bruin, rood en blond haar. Dus helaas is niet alles laserbaar. Maar wel al een flinke hoeveelheid gedaan. En ik voel me erg goed. Mijn huid lijkt al gladder aan te voelen, maar misschien is dat gewoon mijn eigen gedachte en niet echt. Maar toch erg blij voor nu. Volgende week eerste afspraak voor lichaamsbeharing. Dat is minder dus zou makkelijker moeten gaan. Ik was erg zenuwachtig maar erg blij nu. Volgende stapje gedaan. Op naar de volgende stap!
Time will tell... sooner or later... Time will tell...
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Na een lasbehandeling voelt de huid altijd wel gladder, bij mij toch.
Irene
-
Geke76
Wat een fijne info om te lezen.
Ik wil volgend jaar ook starten met laserbehandeling in het gezicht en logopedie.
Dat is wat lang duurt en gezien de nog te starten behandeling i.c.m. hormonen en operatie wellicht, kan ik hier al mee beginnen.
Gr. Geke
Ik wil volgend jaar ook starten met laserbehandeling in het gezicht en logopedie.
Dat is wat lang duurt en gezien de nog te starten behandeling i.c.m. hormonen en operatie wellicht, kan ik hier al mee beginnen.
Gr. Geke
Als trans wordt je niet iemand anders, je stopt met het zijn van iemand anders. 
-
SearchingLady
Ik ga maandag voor mijn tweede sessie. Ik ben super trevreden over het resultaat van de eerste sessie. Na 3 weken waren echt een hoop haren weg. Scheren is nu een eitje en ik kan best een dag overslaan. Ik heb wel echt een goede huid / haar combi qua kleur dus dat helpt. Haren zitten voornamelijk nog bij mijn bovenlip en direct onder mijn onderlip.
Ik heb er voor gekozen direct te starten. FBTO wilde het vergoeden als ik een goedkeuring had van een gender team. Aangezien dat nog wel meer dan een half jaar duurt kies ik ervoor hetzelf te betalen.
Ik heb er voor gekozen direct te starten. FBTO wilde het vergoeden als ik een goedkeuring had van een gender team. Aangezien dat nog wel meer dan een half jaar duurt kies ik ervoor hetzelf te betalen.
-
Geke76
Dat is fijn!SearchingLady schreef: 02 dec 2021, 20:04 Ik ga maandag voor mijn tweede sessie. Ik ben super trevreden over het resultaat van de eerste sessie. Na 3 weken waren echt een hoop haren weg. Scheren is nu een eitje en ik kan best een dag overslaan. Ik heb wel echt een goede huid / haar combi qua kleur dus dat helpt. Haren zitten voornamelijk nog bij mijn bovenlip en direct onder mijn onderlip.
En dat laatste, ik ga over naar FBTO komend jaar en wil ook al zelf starten op voorhand.
Dit geeft dan ook een voorbeeld van mijn eigen inzet en doorzetting in dit proces als ikeenmaal bij een genderteam kan starten.
Gr. Geke
-
SearchingLady
Ik blijf bij FBTO, weet niet of dat dus geldt voor 2022. Zou het zeker navragen. Dit was een antwoord voor 2021. Ze benoemden De Vaart en VUMC, radboud en groningen specifiek. Derde regel was overige gender teams, beetje vaag,
-
Geke76
Ik ga het meemaken.SearchingLady schreef: 02 dec 2021, 22:44 Ik blijf bij FBTO, weet niet of dat dus geldt voor 2022. Zou het zeker navragen. Dit was een antwoord voor 2021. Ze benoemden De Vaart en VUMC, radboud en groningen specifiek. Derde regel was overige gender teams, beetje vaag,
Gr. Geke
-
Emmelie
Dat gaat best snel! Ik merk het ook dat mijn donkere haren makkelijk verwijderd worden. Ik heb nu drie sessies achter de rug, wel zie ik dat het bij mij vooral pleksgewijs gaat op de kin. Aan de zijkanten is nagenoeg alles weg, boven mijn adamsappel idem, maar de kin geef ik na 24 uur toch nog wel een scheerbeurt. Ik heb hetzelfde bij mijn bovenlip trouwens.SearchingLady schreef: 02 dec 2021, 20:04 Ik ga maandag voor mijn tweede sessie. Ik ben super trevreden over het resultaat van de eerste sessie. Na 3 weken waren echt een hoop haren weg. Scheren is nu een eitje en ik kan best een dag overslaan. Ik heb wel echt een goede huid / haar combi qua kleur dus dat helpt. Haren zitten voornamelijk nog bij mijn bovenlip en direct onder mijn onderlip.
Zelf ben ik nog aan het klooien met interpolis over de afschriften. Had ze laatst opgestuurd maar ondanks mijn diagnose krijg ik nul op het rekest.