ik val op .....

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
TheGirl

Re: ik val op .....

Bericht door TheGirl »

jacqueline schreef:
mevrouwgriezel schreef:
Het zou leuk zijn voor de verandering als je eens een inhoudelijke reactie zou schrijven op mijn post...net zoals het leuk zou zijn als Merel dat zou doen. In plaats daarvan word ik genegeerd EN verbannen.zelfs...en jullie noemen jezelf tolerant ruimdenkend empatisch ondersteunend en sociaal?? Kom nou !
Kijk Arike.....zo ongefundeerd waren mijn uitspraken ook weer niet. Ze beweert hier een ban te hebben gehad, en er was maar 1 die een ban had.....Aster.....

Ik wilde jullie alleen waarschuwen voor mensen met dubbele accounts.....die hebben ze niet voor niets. Bovendien had ik ook gevraagd om dit na te checken aan de hand van IP adres controle. Is het hetzelfde IP adres of is gebruik gemaakt van een proxy, waarbij het IP adres dan verwijst naar een plaats in het buitenland, vaak USA of Hong kong. Er zijn ook nederlandse proxy adressen verkrijgbaar waarbij jouw IP adres verwijst naar de Wibautstraat in amsterdam.

Hoe controleer je dit? Ga via google naar de site van IP-tracer en tik daar het IP adres van mevrouw Griezel in. Dan zie je direct uit welke omgeving dat IP adres komt. En dan weet je ook of het een proxy is of niet
De admins van phpb fors kunnen dit zien zonder Google.
Fay

Bericht door Fay »

Sexuele voorkeur schijnt los te staan van genderdysforie, val je op mannen, veranderd dat niet door hormoonbehandeling
voor zover ik weet

Dat men switched gedurende de transitie gebeurt wel, en dan denk ik dat er gevallen zijn waarbij die seksuele voorkeur voor een deel voortkwam uit een id om een normale heteroseksuele relatie te hebben als gevolg van onderdukking van de genderdysforie, wellicht ook druk uit omgeving, proberen 'normaal' te zijn, tegen het gevoel in, waarbij de seksuele voorkeur dan ook onderdrukt wordt, met als laatste toevoeging in de cocktail, een relatie aangaan met de andere sexe om een ideaalbeeld te vinden, anders gezegd, zoeken in de ander wat je diep van binnen zelf eigenlijk wilt zijn

Spreek ik deels uit eigen ervaring, complex gebeuren

Wat betreft mevr griezel en Aster, ik ken beiden langer dan vandaag, via andere fora, 2 verschillende mensen

Joyy
TheGirl

Bericht door TheGirl »

Op vrouwen vallen en jaloers zijn op vrouwen omdat ze het zijn.(niet alle, but you know what I mean).
Erger verliefd en tegelijk jaloers opdezelde persoon.
J1nny

Bericht door J1nny »

joyy schreef:Sexuele voorkeur schijnt los te staan van genderdysforie, val je op mannen, veranderd dat niet door hormoonbehandeling
voor zover ik weet

Dat men switched gedurende de transitie gebeurt wel, en dan denk ik dat er gevallen zijn waarbij die seksuele voorkeur voor een deel voortkwam uit een id om een normale heteroseksuele relatie te hebben als gevolg van onderdukking van de genderdysforie, wellicht ook druk uit omgeving, proberen 'normaal' te zijn, tegen het gevoel in, waarbij de seksuele voorkeur dan ook onderdrukt wordt, met als laatste toevoeging in de cocktail, een relatie aangaan met de andere sexe om een ideaalbeeld te vinden, anders gezegd, zoeken in de ander wat je diep van binnen zelf eigenlijk wilt zijn

Spreek ik deels uit eigen ervaring, complex gebeuren

Wat betreft mevr griezel en Aster, ik ken beiden langer dan vandaag, via andere fora, 2 verschillende mensen

Joyy
Joyy, is een vd twee de oude Ruby van usenet?
Daniel

Bericht door Daniel »

Wat een "ruzie" op dit onderwerp, en vrij harde woorden. Ik blijf voorzichtig in mijn woordkeuze.

Zelf voel ik mij seksueel (meer) aangetrokken door vrouwen en emotioneel (meer) door mannen.
Maar ik ben van mening dat dit bij mij heel simpel kan veranderen door gebeurtenissen en/of hormonen.
Daarnaast vind ik het geen issue om het te veranderen omdat iedereen mij toch al kent als biseksueel.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Paul

Bericht door Paul »

Een bekend voorbeeld van een lesbische vrouw die als Transman homo is geworden door de hormonen is Adrian Dalton.
Check it out: http://www.transman.nl/nieuws_bericht.php?p=375" target="_blank
boytomlife

Bericht door boytomlife »

Een beetje laat, aangezien niemand meer hierop heeft gereageerd, maar wil graag wel mijn mening delen.

Toen ik nog een meisje was viel ik op vrouwen, en ik was ook wel feministisch in de zin dat ik vond dat je geen mannen nodig had, en zeker niet voor liefhebben! Ik heb nog steeds dezelfde houding, en het anti-mannengedrag is gewoon jaloezie omdat ik niet ben wat zij zijn, terwijl mijn zijn vindt dat het had moeten zijn.
Ik val nog steeds op vrouwen, ik voel me tot ze aangetrokken, en merk dat hun aandacht me gewoon erg goed doet. Ik voel me lichamelijk en geestelijk tot vrouwen aangetrokken, en ben ervan overtuigd dat dit niet gaat veranderen door hormonen. Ik ben echter wel duidelijker geworden in dat het geslacht van iemand me niet uitmaakt. Is het toevallig een kerel die ik tegenkom, so be it. Of is het een transvrouw, so be it! Maar ik voel me gewoon echt helemaal aangetrokken tot vrouwen, dus mannen en transmannen zullen voor mij (onbewust) afvallen. Een transvrouw zou gerust kunnen, en dan accepteer ik ook eventuele operaties die NIET gedaan zijn. Dat boeit me niet, het gaat om de persoon.

Kortom: ik val op vrouwen, daar ben ik van overtuigd. Echter is het niet makkelijk om andere dingen uit te sluiten.
Chieftac

Bericht door Chieftac »

Zowel mannen als vrouwen. Ik val lichamelijk op vrouwen (die vind ik knapper) en geestelijk val ik op mannen (die vind ik aardiger). Maar als ik echt moest kiezen dan zou ik zoals ik nu ben liever met een leuke jongen in bed deuken. Ik heb namelijk weinig met hetero relaties. Als ik een vriendin zou hebben, dan zou ik liever ook haar vriendin zijn.
"Je mag zijn zoals je bent."
TanteJuut

Bericht door TanteJuut »

Ik was bi en blijf bi, maar dat betekent niet dat ik alles maar interessant vind. Ik val op humor, veerkracht, wijsheid en er moet chemie zijn op het lichamelijk vlak. Voor mij is dat het oogcontact, de glimlach en, of iemand globaal een mooie verpakking heeft ;) Is oneerlijk, maar wel de waarheid. Zal wel de natuur zijn... Ik geloof wel in veranderende seksuele gerichtheid. Misschien dat onder invloed van hormonen en de nieuwe geslachtsrol andere gedachten (die waarschijnlijk latent aanwezig waren) interessanter worden. Op iemand vallen is natuurlijk sowieso raar... Vraag me altijd af: wat maakt dat mijn fantasie geprikkeld raakt? Waarschijnlijk de mix van identificatie en adoratie bij speciale karaktertrekken.

Ik heb overigens op de grond gelegen van het lachen bij het lezen van dit draadje. :lol:
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Sebastian

Bericht door Sebastian »

ik val op vrouwen. ik vind vrouwen heel aantrekkelijk. en lief. maar soms vind ik inderdaad dat mannen makkelijker zijn en me sneller accepteren. :P
maar toch vrouwen, val ik op. misschien neig ik een heel klein beetje naar mannen, dus ik ben denk ik bi. maar meer geneigd naar vrouwen dus