Nieuwe chat! Zie dit topic.

wachttijd VU

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
Annabel
Berichten: 474
Lid geworden op: 08 dec 2020, 23:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Den Haag

Re: wachttijd VU

Bericht door Annabel »

December 2021 document staat er ... geen veranderingen
Ryn
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 mar 2021, 17:45
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/hen

Re: wachttijd VU

Bericht door Ryn »

En weer een copy-paste van het document van vorige maand.

Ze zijn nog steeds bezig met de interne verwijzingen van MAART dit jaar. Nog drie maanden en we zijn het jaar rond.

En met inschrijvingen is er nu al zeven maanden nul vooruitgang.

Is 'er komen weinig plekken vrij' nog steeds hun enige excuus? Of weten we al meer van wat er in godsnaam aan de hand is?

Anyways, mn tabelletje geupdate. Als iemand nog oude wachtlijstdocumenten heeft wil ik die nog steeds heel graag hebben.
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: wachttijd VU

Bericht door Lise »

Wel typisch dat ze zeggen gestopt te zijn met intakes om de wachttijd van intake tot behandeling niet te lang te laten worden.. om vervolgens maandenlang werkelijk nul vooruitgang te boeken met het daadwerkelijk inplannen van die interne verwijzingen.
Marian
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 jul 2021, 21:15
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: wachttijd VU

Bericht door Marian »

Ik ben nu ook aangemeld bij Psytrans. Over 4 maanden word ik uitgenodigd voor een intake en een paar weken daarna kan de diagnostiek starten. Ik wilde niet nog jaren wachten.
Gebruikersavatar
Annabel
Berichten: 474
Lid geworden op: 08 dec 2020, 23:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Den Haag

Re: wachttijd VU

Bericht door Annabel »

Januari 2022 document staat er.

Weer niks opgeschoven ...

Maar eindelijk, de rare 720 dagen hebben ze nu veranderd in jawel ... tenminste 900 dagen!!
Dit gaat dan 'hopelijk' ook overgenomen worden bij de volgende kwartiermaker update met wachttijden, waar ze al die tijd de 720 dagen hebben aangehouden en niet de tenminste 720! Het is een feit dat ze nooit hebben gekeken naar de echte wachttijd zoals te berekenen valt met de nummers in het document.

Of we er iets mee opschieten ... nee natuurlijk niet!
Ryn
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 mar 2021, 17:45
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/hen

Re: wachttijd VU

Bericht door Ryn »

Die 186 dagen van 'start diagnostiek' klopt nog steeds geen hol van. En ze hebben altijd de maanden tussen afspraak maken en op afspraak komen niet meegerekend. Dus ze zijn absoluut nog steeds niet eerlijk over hoe lang het echt duurt.

Anyways, over twee maanden is de wachtlijst van 'start diagnostiek' ook een vol jaar rond.
Ryn
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 mar 2021, 17:45
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/hen

Re: wachttijd VU

Bericht door Ryn »

Ik heb een tweede spreadsheet gemaakt, maar dan voor de wachttijden voor degenen onder de 18. Ik dacht, misschien hebben die voorrang en gaat de wachtlijst van de volwassenen daarom niet vooruit, maar het gaat daar net zo goed op een slakkentempo. Er lijkt gewoon zo goed als niets te gebeuren daar.

Nienkevanrijn
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2021, 16:08
Gender: Vrouw

Re: wachttijd VU

Bericht door Nienkevanrijn »

Vandaag telefoon van Vu
Na 2 jaar en 8 maanden wachten kreeg ik telefoon dat ik binnenkort voor intake mag komen
Gelukkig heb ik alles al via de Vaart doorlopen
Blijf wel ingeschreven bij Vu voor een mogelijke operatie als dit ergens anders niet lukt

Gr Nienke
Gebruikersavatar
AlexanderV
Berichten: 45
Lid geworden op: 20 nov 2020, 12:49
Gender: Man

Re: wachttijd VU

Bericht door AlexanderV »

Bedankt voor het delen!

Ik kreeg door de wachtlijst bestanden echt het idee dat ze het laatste half jaar niemand meer gebeld hadden.

(Dat is nog steeds mogelijk natuurlijk, dat jij de eerste bent na een half jaar 😉.)
Brownie
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2020, 16:38
Gender: Geen

Re: wachttijd VU

Bericht door Brownie »

haha kreeg pas de rekening van die intake. 530+ euro voor een webgesprekje van een half uurtje met een ANIOS.