Mister Limpy packer

Make-up, kleding, en zo voort
luciger
Berichten: 123
Lid geworden op: 20 jan 2021, 15:30
Gender: Trans FtM

Mister Limpy packer

Bericht door luciger »

Hoi!

Ik ben aan het kijken naar een packer, en ik ben uiteindelijk toch uitgekomen op de packer die ik hier op dit forum regelmatig langs heb zien komen, de Mister Limpy. Nu weet ik alleen niet zo goed welke maat ik moet hebben, omdat ik nog geen afmetingen heb kunnen vinden.

Ik ben zelf 1.65 m, dus ik verwacht dat de medium waarschijnlijk te groot zal lijken bij mij. Is dat een logische conclusie / heeft iemand daar ervaringen mee?
2/7/2021: wachtlijst RadboudUMC
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Mister Limpy packer

Bericht door Jer158 »

Ik zou zeker voor de kleinste gaan (met 9 cm is die iets groter dan de gemiddelde slappe lul). Die is groot genoeg voor een duidelijke bobbel maar niet groot genoeg om een permanente stijve te lijken. Bovendien zijn de ballen groter, niet alleen relatief tot de penis maar ook in absolute afmetingen. Hierdoor zit hij natuurlijker in je broek dan de grotere maten, waarbij de penis een eind onder de ballen uitsteekt (je kunt die penis nergens kwijt zonder vreemdvormige bobbel en de positionering komt erg nauw).

Zelf heb ik de kleinste (9 cm) en een-na-kleinste (15 cm) geprobeerd. Die laatste was zo bizar qua verhoudingen dat ik hem nooit in het openbaar heb gedragen. Ik heb er nog een keer in geknipt om hem kleiner te maken, maar ik had niet de juiste lijm om het weer te plakken. Anders zou dat bijna ideaal zijn geweest.

Als je groter wilt, zou ik eerder een andere packer aanraden dan de Mr Limpy. Maar als dit je eerste packer is, zeker de kleinste Mr Limpy proberen. :)

(De namen voor de maten verschillen. Soms wordt de kleinste "small" genoemd en soms "extra small".)
Hung her from the branches of a mango tree
luciger
Berichten: 123
Lid geworden op: 20 jan 2021, 15:30
Gender: Trans FtM

Re: Mister Limpy packer

Bericht door luciger »

Ah top, thanks voor het meedenken!
2/7/2021: wachtlijst RadboudUMC