Gender fluid

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
Robin90
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 nov 2021, 20:46
Gender: Non-binair

Re: Gender fluid

Bericht door Robin90 »

Ik ben zelf panseksueel, dus ik val in principe op iedere gender. Je zet me wel aan het denken hoe je dat dan zou noemen ja. Ik zou denk ik in dat geval gewoon zeggen ik val alleen op mannen. Maar bij mij is dag natuurlijk geen issue. Ik ben blij te horen dat je kids er zo goed mee omgaan. Zodra de jongste het weet zal die het ook wel accepteren aangezien die je nu al jurkjes, maar ook mannenkleding draagt. Dan veranderd er namelijk in die zin niks meer echt. Fijn dat je je na die operatie zo opgelucht voelt ook. Ben blij voor je!
How can you be normal, when normal is subjective? Everbody’s normal is different :think:
Runn-ing
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 dec 2021, 10:18
Gender: Anders

Re: Gender fluid

Bericht door Runn-ing »

Nique schreef: 06 jan 2022, 21:59 Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die hiermee worstel.
In sept. is mijn baarmoeder verwijderd wat al een hele opluchting is!
Langzaam begin ik te accepteren dat het oké is om me dan vrouw en dan man te voelen. Dus de ene keer een jurkje en de andere keer mannen kleding.
Wat het ingewikkelder maakt is dat ik getrouwd ben, en samen hebben we 3 kids. De oudste 2 weten het en gaan er heel makkelijk mee om. Het is voor hun gewoon geen issue.
Ik val alleen op mannen. Er wordt me vaak gevraagd of ik ook op vrouwen val. Maar dat is niet zo. Ik zeg wel eens; ik ben parttime hetero en parttime homo.
Hoe is dat voor jullie?
Ik voel mij tot bijna het hele genderspectrum fysiek aangetrokken.
Maar ik zou nooit uit mezelf aan een man denken zeg maar, dat wordt pas getriggerd als ik er een zie :?
wachten - wachten - wachten
Gebruikersavatar
Geke76
Berichten: 543
Lid geworden op: 02 nov 2021, 20:20
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Zuid-Holland

Re: Gender fluid

Bericht door Geke76 »

Runn-ing schreef: 20 jan 2022, 23:31 Ik voel mij tot bijna het hele genderspectrum fysiek aangetrokken.
Maar ik zou nooit uit mezelf aan een man denken zeg maar, dat wordt pas getriggerd als ik er een zie :?
Ikzelf voel mij altijd fysiek aangetrokken tot vrouwen.
Wel heb ik heel mijn leven dat ik bij bepaalde personen ook aantrekkingskracht voel, maar niet fysiek. Vroeger gedacht dat ik gay was, ook onderzocht, maar nee.

Nu als transvrouw, wat ik mijzelf echt vind en niet iets anders, val ik nog steeds op vrouwelijkheid. Ik ben er nu ook achter dat dit niet persé een vrouw hoeft te zijn. Wat een ontdekkingen allemaal. :shifty:

Gr. Geke
Als trans wordt je niet iemand anders, je stopt met het zijn van iemand anders. :hbeat: