Poll: overname Stepwork door Genderhealthcare

Psychologen en procedures

Heb je vertrouwen in Genderhealthcare, het bedrijf dat Stepwork heeft overgenomen?

Ja, absoluut
1
2%
Ja, met voorbehoud
4
8%
Ik twijfel
10
19%
Nee, ik denk het niet
11
21%
Nee, echt niet
26
50%
 
Totaal aantal stemmen: 52

Pan-Tastique
Berichten: 73
Lid geworden op: 07 mar 2017, 14:45
Gender: Trans FtM

Re: Poll: overname Stepwork door Genderhealthcare

Bericht door Pan-Tastique »

"Anastasia" vindt het nodig om passief-agressief te gaan deadnamen als je niet snel genoeg antwoordt op haar e-mails. Heb er nu al geen zin meer in.
Fiona
Berichten: 171
Lid geworden op: 30 jul 2015, 23:02
Gender: Vrouw

Re: Poll: overname Stepwork door Genderhealthcare

Bericht door Fiona »

De transgender gemeenschap is Anastasia beter kwijt dan rijk. Zo dacht ik er in 2014 al over.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Poll: overname Stepwork door Genderhealthcare

Bericht door Emma »

Pan-Tastique schreef: 22 jan 2022, 11:04 "Anastasia" vindt het nodig om passief-agressief te gaan deadnamen als je niet snel genoeg antwoordt op haar e-mails. Heb er nu al geen zin meer in.
Wát???? Jemig.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Pan-Tastique
Berichten: 73
Lid geworden op: 07 mar 2017, 14:45
Gender: Trans FtM

Re: Poll: overname Stepwork door Genderhealthcare

Bericht door Pan-Tastique »

Ja, haar laatste e-mail aan mij begon met "Beste Peter/Deadname". Ik heb haar mijn deadname letterlijk nog nooit verteld. Ik ben een beetje uit mijn slof geschoten in de e-mail terug, maar ik heb héél duidelijk uitgelegd dat ik hier niet van gediend ben en dat dit niet de manier is om met patiënten om te gaan. Op zijn best is het desinteresse welke naam ik ook alweer echt gebruikte.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Poll: overname Stepwork door Genderhealthcare

Bericht door Anon20230219 »

Pan-Tastique schreef: 22 jan 2022, 11:04 "Anastasia" vindt het nodig om passief-agressief te gaan deadnamen als je niet snel genoeg antwoordt op haar e-mails. Heb er nu al geen zin meer in.
Reden temeer om zo iemand totaal niet serieus te nemen.
Wat respectloos dit!!!
Pan-Tastique
Berichten: 73
Lid geworden op: 07 mar 2017, 14:45
Gender: Trans FtM

Re: Poll: overname Stepwork door Genderhealthcare

Bericht door Pan-Tastique »

Ze kan zich blijkbaar ook niet herinneren dat ze de e-mail gestuurd heeft, want nu geeft ze de behandelaar de schuld. Voor duidelijkheid; ik had de mail van mijn behandelaar beantwoord, met Anastasia in de CC, duidelijk aangevend dat mijn eerste paragraaf om haar e-mail ging, niet om die van mijn behandelaar.

Ik ging ervan uit dat iemand die een week geleden een e-mail gestuurd heeft niet aan geheugenverlies lijdt. Haar antwoord: "Ik wil graag van jou en [behandelaar] horen wat er is gebeurd".

Nou, ik wil niet veel zeggen, maar die mail was van jou afkomstig, niet van mijn behandelaar... ik vond het alleen teveel moeite om twee keer dezelfde e-mail te sturen aan iemand die mijn naam niet eens kan onthouden.

Ik ben hier steeds meer klaar mee. Maar als ik mijn medisch dossier opvraag, zij me als gevolg verder niet helpen en vervolgens ook geen dossiers doorsturen, zit ik vast. Ik heb alleen twee verwijsbrieven nodig voor de grote operaties, dus als ik die zsm kan krijgen kan ik hier sowieso weg.
Pan-Tastique
Berichten: 73
Lid geworden op: 07 mar 2017, 14:45
Gender: Trans FtM

Re: Poll: overname Stepwork door Genderhealthcare

Bericht door Pan-Tastique »

(Sorry voor de dubbelpost, toevoeging aan het bovenstaande, mijn frustratie hierover loopt een beetje over op het moment) "Door je dossier was ik in de war hoe ik je moest aanspreken" is echt een slap excuus als er 1. Duidelijk in het dossier gesproken wordt over een transman 2. Mijn geboortenaam/deadname duidelijk als dergelijke wordt aangeduid 3. Ik mij heb geïntroduceerd als, mijn brieven onderteken als, en mijn "aanhef" in mijn e-mail programma duidelijk Peter is.

Ik vind haar inderdaad een beetje overkomen als een omhooggevallen trut als ik haar e-mails zo lees. Ze had het lef om me door te verwijzen naar "Gendertalent" omdat ik aangaf geen geld te hebben om lange afstanden af te moeten leggen als ik naar afspraken zou moeten reizen op het moment omdat ik recent ontslagen ben. In het begin is Rotterdam beloofd, voordat ik akkoord ging, maar nu lijkt ineens Utrecht de enige mogelijkheid. Ik vind dit allemaal shady.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Poll: overname Stepwork door Genderhealthcare

Bericht door Emma »

Ja, Gendertalent levert geld op, een bemiddelingsfee. Dit is wel een erg kwalijke manier van recruteren.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Pan-Tastique
Berichten: 73
Lid geworden op: 07 mar 2017, 14:45
Gender: Trans FtM

Re: Poll: overname Stepwork door Genderhealthcare

Bericht door Pan-Tastique »

Wat riskeer ik als ik bij deze mijn medisch dossier opeis? Volgens mijn endo kan ik naar mijn oude psych bij De Vaart, maar ik wil geen 2-3 jaar wachten op mijn mastectomie(verwijzing) en deskundigenverklaring, mocht ik daar gewoon achteraan aan moeten sluiten. Zou ik dit nog bij de curator kunnen doen (dossier opvragen)? Gun haar eigenlijk helemaal geen antwoord namelijk. Zeker niet als ik de reactie van Emma lees. Achterbaks gewoon.
Rutka
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 nov 2021, 23:51
Gender: Vrouw

Re: Poll: overname Stepwork door Genderhealthcare

Bericht door Rutka »

Mooi zo. Hier de volledige ontluisterende weergave van de leugens, wanpraktijken, mismanagement, fraude en zakkenvullerij van Bregtje Visser, haar uitgebreide voorgeschiedenis op dat vlak en vooral het falen van toezichthoudende instanties als NZa, IGJ en niet te vergeten de ernstig tekortschietende kwartiermakers. Lees en huiver:

https://www.ftm.nl/artikelen/-willem-va ... mVanOranje

en de pdf voor als het morgen achter de paywall verdwijnt:
Plaats reactie