De zenuwen lopen me op als ik deze vraag stel

Psychologen en procedures

Als ik zou zeggen dat ik (non-binair) lichamelijk geslachtsloos zou willen zijn, zou dat raar zijn?

Peiling eindigde op 04 feb 2022, 22:05

Ja
2
15%
Nee
11
85%

Totaal aantal stemmen: 13

Verkaasd
Voornaamwoorden: Hen/hun

De zenuwen lopen me op als ik deze vraag stel

Bericht door Verkaasd »

Zelf ben ik extreem zeker van mn zaak (ik droom erover om geen genitalien te hebben 't is echt geweldig tot ik wakker word)

Maar ik wil wel even weten wat voor reactie ik kan verwachten als ik bij een van de hoeveelste-voor-aangemeld(d?)e genderpoli aan kom kakken. En het leek hier het makkelijkst want jullie weten niet wie ik ben. Dus.. :hbeat:

Ik hoop dat ze me niet voor gek zien anders Is het sparen voor een reisje mexico. Anyway. Zenuwen weg werken. Deze vraag is de enige reden waarom ik het account heb gemaakt.

Ps:: Geen sexueel trauma, of fetish ervoor (al zo vaak gehoord dat ik dat MOET hebben)
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Ryn
Voornaamwoorden: die/hen

Re: De zenuwen lopen me op als ik deze vraag stel

Bericht door Ryn »

Nullification surgery heet dat toch? Voor amab mensen kan dat, voor afab mensen... volgens mij niet? Maar ik kan het fout hebben.

Ik denk dat je binnen de trans gemeenschap niet voor gek wordt aangezien, want je bent absoluut niet de enige, maar een genderpoli is niet de trans gemeenschap. Het VU doet (naar wat ik gehoord heb) niet eens aan borstverwijdering zonder tepels terug te plakken, omdat een borstkas zonder tepels voor hen al te gek is.

Een nullificatie operatie staat absoluut niet bij de operaties die ze aanbieden. Colpectomie (afab) staat ertussen, maar er moet uiteindelijk toch bloed naar buiten, dus dat is geen volledige colpectomie.
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Ryn schreef: 03 feb 2022, 11:42 Een nullificatie operatie staat absoluut niet bij de operaties die ze aanbieden. Colpectomie (afab) staat ertussen, maar er moet uiteindelijk toch bloed naar buiten, dus dat is geen volledige colpectomie.
Van een colpectomie zonder voorafgaande hysterectomie heb ik nog nooit gehoord. Ik weet niet of dat überhaupt ooit wordt uitgevoerd. En een gedeeltelijke colpectomie lijkt me chirurgisch gezien ook niet mogelijk.
meerdere zakken met zaagsel
Vethrvolnir
Voornaamwoorden: hij/hem

Bericht door Vethrvolnir »

een colpocleisis kan ook nog. geheel of gedeeltelijk.
:shock: