Tucking ondergoed.

Make-up, kleding, en zo voort
Roosje
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 feb 2022, 20:49
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Tucking ondergoed.

Bericht door Roosje »

Hii, Ik vraag me af waar kan ik goede tucking ondergoed halen? Ik ga binnenkort weer werken en de dysphoria zal echt heel erg zijn als er iets zichtbaar is. Normaal tucking lukt wel maar weet niet dat het voor een hele dag gaat. En ik had al wel op trans-missie gekeken maar vind het redelijk prijzig.

Sorry als het niet perfecte topic is, is de eerst keer dat ik een forum gebruik.
Annabel
Berichten: 474
Lid geworden op: 08 dec 2020, 23:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Den Haag

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Annabel »

Ik zie wel eens voorbeelden voorbijkomen waar er zelf een 'gaff' is gemaakt van een panty en/of een sok. Kijk eens op YouTube met "do it yourself gaff" oid. Misschien is dat wat. Anders probeer het eens op amazon.
Voor de rest, moet je op het werk perse een broek aan? Andere kleding kan ook veel doen, zonder dat je de hele dag moet 'tucken', aangezien dat ook huidirritatie kan opleveren op den duur.
Roosje
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 feb 2022, 20:49
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Roosje »

Annabel schreef: 21 feb 2022, 16:20 Ik zie wel eens voorbeelden voorbijkomen waar er zelf een 'gaff' is gemaakt van een panty en/of een sok. Kijk eens op YouTube met "do it yourself gaff" oid. Misschien is dat wat. Anders probeer het eens op amazon.
Voor de rest, moet je op het werk perse een broek aan? Andere kleding kan ook veel doen, zonder dat je de hele dag moet 'tucken', aangezien dat ook huidirritatie kan opleveren op den duur.
Dankje zal is kijken! En lijkt me wel ben nog beetje aan het solliciteren, maar is wel winkel medewerker dan lijkt me wel dat een spijkerbroek meeste word gedragen. als een rok kan zal ik dat veel liever doen.
Marije
Berichten: 1322
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Marije »

Het wordt ietsje gemakkelijker als testosteron niet meer de overhand heeft in je onderbroek. Dan wordt het vanzelf kleiner daar.

Ik draag wat strak passende damesonderbroeken van de Hema waarin ik het wat wegstop en ik heb nog nooit het idee gehad dat iemand er naar keek.

Van Trans-Missie heb ik 1 onderbroek en die draag ik alleen als ik naar gelegenheden ga waar ik net iets meer zekerheid wil hebben. Ze zijn inderdaad wel heel erg duur.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Roosje
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 feb 2022, 20:49
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Roosje »

Ja dat heb ik ook gelezen maar dat gaat jammer genoeg nog wel even duren voordat ik hormonen krijg. Het is ook niet echt heel zichtbaar, maar heb al wel gemerkt met langere dagen dat het toch beetje verschuift met tucking en het dan weer wat zichtbaar word.
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Irene_de_Vreede »

Je moet het wel in de gaten houden, maar ik heb zelfs pre-HRT zonder problemen in bikini op het strand gelegen. Het verbergen valt reuze mee en vergeet niet dat de meeste mensen niet naar je kruis zullen staren.
Irene
Roosje
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 feb 2022, 20:49
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Roosje »

Ja dat is zeker waar, groot gedeelte is ook wel dat ik zelf veel meer op let dan iemand anders ooit zal doen. Maar zal ook wel kijken voor een donkere kleur broek valt het sowieso al iets minder op.
SuzanneLemm
Berichten: 163
Lid geworden op: 21 mei 2020, 12:57
Gender: Vrouw
Contacteer:

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door SuzanneLemm »

Wat denk je van een long blouse dragen die net over je kruis valt ?
Geke76
Berichten: 543
Lid geworden op: 02 nov 2021, 20:20
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Zuid-Holland

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Geke76 »

Roosje schreef: 21 feb 2022, 14:59 Hii, Ik vraag me af waar kan ik goede tucking ondergoed halen? Ik ga binnenkort weer werken en de dysphoria zal echt heel erg zijn als er iets zichtbaar is. Normaal tucking lukt wel maar weet niet dat het voor een hele dag gaat. En ik had al wel op trans-missie gekeken maar vind het redelijk prijzig.

Sorry als het niet perfecte topic is, is de eerst keer dat ik een forum gebruik.
Ik draag de string slip en ben daar zéér tevreden over. Het doet echt 'haar' ding. Prijzig ja, maar het zit ook comfortabel genoeg. Ik ben het aantal rustig aan het opbouwen zo nu en dan koop ik er weer 2 bij.

Gr. Geke
Als trans wordt je niet iemand anders, je stopt met het zijn van iemand anders. :hbeat:
-Brianne-
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 mar 2022, 19:06
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door -Brianne- »

ik hoorde sinds kort van carmen liu lingerie, zij heeft ook speciaal tuck ondergoed. ik ben zelf ook nog aan het zoeken om iets te vinden wat mij kan helpen totdat ik met hormoon therapie kan beginnen.
zelf ooit wel iets via etsy besteld maar dat viel niet helemaal goed
Plaats reactie