Testosteron implantaat?
-
Mistig_Strand_Kust
- Voornaamwoorden: Hen/hun
Testosteron implantaat?
Worden die gebruikt in nederland voor transgenders?
-
Puur_Valk_Baai
Re: Testosteron implantaat?
Wordt volgens mij nergens gedaan. Meest gangbaar is injecties: Sustanon en Nebido of in gelvorm zoals Androgel.
-
Mistig_Strand_Kust
- Voornaamwoorden: Hen/hun
we moeten in dit land echt ff een upgrade makenPuur_Valk_Baai schreef: 19 mar 2022, 21:30 Wordt volgens mij nergens gedaan. Meest gangbaar is injecties: Sustanon en Nebido of in gelvorm zoals Androgel.
-
Mistig_Lijster_Riet
- Voornaamwoorden: Die/diens
Ik heb er wel van gehoord, maar ken niemand die het gebruikt. Het zal niet vergoed worden, maar als je per se een implantaat wilt als/wanneer je met testo begint kun je het ongetwijfeld bespreken met een endocrinoloog.
-
Geel_Otter_Uil
Misschien een domme vraag maar wat is het voordeel van een implantaat eigenlijk? Lijkt mij alleen maar meer kans op infecties en andere complicaties.
-
Mistig_Lijster_Riet
- Voornaamwoorden: Die/diens
Het geeft over een periode van 3-6 maanden heel geleidelijk hormonen af. Dus niet elke dag smeren of elke maand/paar maanden prikken met de bijbehorende pieken en dalen in je hormoonspiegel.Geel_Otter_Uil schreef: 21 mar 2022, 19:32 Misschien een domme vraag maar wat is het voordeel van een implantaat eigenlijk? Lijkt mij alleen maar meer kans op infecties en andere complicaties.
-
Geel_Otter_Uil
Het geeft over een periode van 3-6 maanden heel geleidelijk hormonen af. Dus niet elke dag smeren of elke maand/paar maanden prikken met de bijbehorende pieken en dalen in je hormoonspiegel.
[/quote]
Oké, heeft wel dus zo zijn voordelen