Nieuwe chat! Zie dit topic.

Tucking ondergoed.

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Elise »

-Brianne- schreef: ↑23 mar 2022, 21:34 ik hoorde sinds kort van carmen liu lingerie, zij heeft ook speciaal tuck ondergoed. ik ben zelf ook nog aan het zoeken om iets te vinden wat mij kan helpen totdat ik met hormoon therapie kan beginnen.
zelf ooit wel iets via etsy besteld maar dat viel niet helemaal goed
Ik heb zelf een paar setjes van Carmen Liu. Ze zijn echt super mooi. Op het gebied van tucking is het effect niet heel veel maar ze staan wel mooi. Huo er wel rekening mee dat de Carmen Liu website uit de UK komt dus bestellen kan vrij duur zijn ivm verzendkosen/invoerrechten.
Senna
Berichten: 55
Lid geworden op: 21 apr 2022, 09:44
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Brabant

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Senna »

Ik heb het elastiek van herenboxers eraf geknipt en dan had ik nog oude herensokken en heb deze doormidden geknipt. Doe een van de halve herensokken door het elastiek. Trek het setje (elastiek met de sok ertussen) nu 'aan' en duw het mannelijke ding naar achteren. Tegelijkertijd trek je het elastiek omhoog en doe ik daarna nog een slip erover. Klaar.
Sofie-Fleur
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2021, 14:42
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Sofie-Fleur »

Ik gebruik zelf een dance belt voor comfort tucking.
Dit is zeg maar wat mannelijke ballet dansers dragen, om alles plat/opz'n plaats te houden. Het zal nooit zo plat zijn als met tapen, maar wel een heel goed alternatief. ik draag hierin wel een maat kleiner dan ik normaal heb om het iets platter te maken, maar draag daardoor veel vaker en comfortabler broeken en jeans etc. Kijk wel eentje van viscose als materiaal, dat helpt heel goed!

gr,
Sofie
Gebruikersavatar
Yvonne
Berichten: 176
Lid geworden op: 11 mei 2022, 01:21
Gender: Intersekse vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Yvonne »

Ik heb een set van fit4usolutions.com onderweg. Ben benieuwd :D

https://fit4usolutions.com/products/dis ... -underwear
100% Myself 🌈 πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ‘©πŸ’œ
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Elise »

Yvonne schreef: ↑31 jul 2022, 21:19 Ik heb een set van fit4usolutions.com onderweg. Ben benieuwd :D

https://fit4usolutions.com/products/dis ... -underwear
Ik ben even benieuwd hoe de Fit4solutions set is bevallen?
Gebruikersavatar
Yvonne
Berichten: 176
Lid geworden op: 11 mei 2022, 01:21
Gender: Intersekse vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door Yvonne »

Ik draag het dagelijks, het is voor mij comfortabel en praktisch en mooi. Ik heb er 8 en daarmee kom ik mooi uit.

Het is absoluut yoga proof. Ik draag bijna elke dag een legging of jegging. Geen seconde onzekerheid.
100% Myself 🌈 πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ‘©πŸ’œ
Gebruikersavatar
ReneeCross
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 okt 2018, 09:45
Gender: Trans MtF
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Tucking ondergoed.

Bericht door ReneeCross »

Ik heb van strip it back. Via etsy. Bij mij doet t prima haar werk hihi. En met een panty erbij hoef ik me helemaal geen zorgen te maken. Ik tuck 24/7 bij wijze van.