Strakke broeken/legging en de voorkant

Make-up, kleding, en zo voort
Yvonne
Berichten: 176
Lid geworden op: 11 mei 2022, 01:21
Gender: Intersekse vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Strakke broeken/legging en de voorkant

Bericht door Yvonne »

Ik weet niet wat precies de maat is van de topicstarter, zelf ben ik vrij groot (1m95) en kan ik gelukkig leunen op de ervaring van mijn vriendin die ook lang is (1m89). Zij gaf mij de tip om een corrigerende body te gaan gebruiken die aansluit onder de borsten. Deze comprimeert, desgewenst en afhankelijk van de maat, buikzone en drukt de borsten iets op. In het kruis sluit deze vrij strak, doordat het corrigerende kleding is, zijn de sluitingen in het kruis veel sterker. Nou ben ik door moeder natuur voorzien van een penis die uitgevoerd is als "groeier", daarmee is het eenvoudiger wegtucken.
Nadeel van deze onderkleding is dat het vrij warm kan aanvoelen. Ik kijk meestal naar de maat 46/48/50 het verschilt echt per merk. Van ula popken kan ik vaak 1 of zelfs 2 maten kleiner nemen.
Ik draag zelf o.a. deze van bonprix, hiervan kan ik het makkelijkst een plaatje hotlinken. :D : https://www.bonprix.nl/product/corriger ... rt-974092/

Afbeelding
100% Myself 🌈 👩‍❤️‍👩💜
SandraS
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 mei 2022, 21:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Strakke broeken/legging en de voorkant

Bericht door SandraS »

Ik heb zelf tot nu toe wel goede ervaringen met (het tucking ondergoed van) TransMissie: https://www.trans-missie.com/nl/zij-hen/onderbroeken/
Do one thing every day that scares you! —Mary Schmich
  • 2021-05-29 - Mijn ei gebarsten
  • 2022-01-12 - Ingeschreven bij De Vaart
  • 2022-05-19 - Intake De Vaart Zwolle
  • 2022-10-10 - Start behandeling De Vaart (Almere)
Wim
Berichten: 60
Lid geworden op: 06 jul 2021, 18:20
Gender: Anders
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Strakke broeken/legging en de voorkant

Bericht door Wim »

Mijn ervaring is dat je met een skinny jeans nauwelijks opvalt en dat het voor mijn eigen gevoel heel vrouwelijk is en als je daar een fijne top bij doet en een spijkerjas en witte sneakers dan ben je voor jezelf vrouwelijk en dan is er bijna niemand die er op let.
Topjes bestel ik het liefst bij bonprix en jeans/leggings bij zalando,daar hebben ze goede spullen voor langere mensen.
Volg je hart en wees gelukkig.
Plaats reactie