Welke type BH dragen jullie?

Make-up, kleding, en zo voort
emmy
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 apr 2022, 20:49
Gender: Vrouw

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door emmy »

ik draag meestal een huidkleurige steun bh met brede bandjes
niet altijd,maar vaak doe ik daar siliconen borsten in met cub c
Gebruikersavatar
Geke76
Berichten: 543
Lid geworden op: 02 nov 2021, 20:20
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Zuid-Holland

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Geke76 »

Update... ik draag nu de (enige) prothese bh van Hunkemuller. Wat een comfort, ziet er mooi uit, blijft op de plek zitten wat ik ook beweeg. En daarbij blijven de protheses (knittedknockers) prima zitten en zijn niet zichtbaar meer nu. De look is nog meer natuurlijker geworden door deze bh.

Zó ontzettend blij mee nu.
Als trans wordt je niet iemand anders, je stopt met het zijn van iemand anders. :hbeat:
Gebruikersavatar
_sanne_
Berichten: 167
Lid geworden op: 26 mar 2022, 01:45
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door _sanne_ »

Gewoon een padded bralette. Daar passen mijn netaan-C-tjes prima in. De padding voorkomt het “doorsteken” van mijn tepels.
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1350
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Marije »

Ik ook zoiets. Een padded BH. Kids vonden het niet zo fijn dat ze mijn tepels konden zien. De dames groeien nog als een malle en hierin hebben ze de ruimte terwijl het mooi bij elkaar wordt gehouden op een comfy manier.

Ik heb nu 9 kleurtjes incl. felgeel en blauw. Heb er eerst 6 gekocht bij Annebra in Apeldoorn en daarna 3 andere kleuren via de website.

21,99... zeker een aanrader voor dames in de groei.

https://www.magicbodyfashion.net/bamboo ... tti-straps
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Gebruikersavatar
Yvonne
Berichten: 180
Lid geworden op: 11 mei 2022, 01:21
Gender: Intersekse vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Yvonne »

Ik draag deze BH van Hunkemuller: https://www.hunkemoller.nl/niet-voorgev ... 69214.html
Een 95C past mij zondermeer, en ik ben nog niet eens begonnen met HRT. Das was ooit meer.

Als AMAB heb ik het er vroeger moeilijk mee gehad in bijvoorbeeld het zwembad, later boeide het mij gewoon niet zoveel meer. Ergens in mijn leven ben ik het contact met mijn lijf kwijtgeraakt en ben ik heel veel aangekomen. Dit deed niet veel met de borstvorming. Enkele jaren geleden ben ik veel afgevallen en verdween en veel borstvolume. Ik heb daarna de ontstane theezakjes een beetje weggewerkt met trainen van borstspieren. Net als mijn vriendin heb ik een breed bovenlijf en beide zijn we behoorlijk gespierd. Geen idee wat daarvan nog overblijft tijdens/na HRT. Wat ik heel erg mis is een meer vrouwelijke tepel.

Soms wil ik gewoon wat meer en draag ik een 95D met vulling.
Vullingen is een onderwerp waar je bijna op kan afstuderen. Voorlopig hou ik het bij deze in XXL:
https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B09B3WG3L2

En soms schuif ik er een door mijn bonusdochters afgeschreven siliconen plak-bh bij in. Beetje van lekker voelt en waar ik zin in heb.
100% Myself 🌈 💟
Gebruikersavatar
_sanne_
Berichten: 167
Lid geworden op: 26 mar 2022, 01:45
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door _sanne_ »

Oeh.. Die zijn geschikt om mee te zwemmen 💡

Oh, @Yvonne , het is enorm ymmv maar als je blijft trainen zal je lijf niet snel concluderen dat spieren “opgeruimd” kunnen worden… Na 15 maanden merk ik vooral endurance-problemen met de spieren in mijn bovenlichaam maar vrij weinig qua kracht-/volumeverlies.
Gebruikersavatar
Yvonne
Berichten: 180
Lid geworden op: 11 mei 2022, 01:21
Gender: Intersekse vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Yvonne »

Ze zijn geschikt om mee te zwemmen, inderdaad.
1 hele grote dikke "maarrrrr": Elasthaan kan erg slecht tegen chloorwater, transpiratie, shampoo en zonnebrandolie . Daarom gaat veel zwemkleding ook snel lubberen. Dus goed uitspoelen en voorkomen dat het indroogt.
100% Myself 🌈 💟
Gebruikersavatar
_sanne_
Berichten: 167
Lid geworden op: 26 mar 2022, 01:45
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door _sanne_ »

Och gelukkig zijn ze vrij goedkoop… chloor water zwem ik niet zoveel in, maar als transpireren een probleem is dan is zeewater dat vast ook wel.. en zonder zonnebrand? 🦞
Gebruikersavatar
Yvonne
Berichten: 180
Lid geworden op: 11 mei 2022, 01:21
Gender: Intersekse vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Yvonne »

Ondertussen een tweetal nieuwe BH's van Saphh bijgekocht. Kwaliteit is echt wel beter als HM.
100% Myself 🌈 💟
Helena Bewonder
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 jan 2022, 17:24
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: België

Re: Welke type BH dragen jullie?

Bericht door Helena Bewonder »

Ik heb een heel kleine cup maat nodig, richting AA. Ik verkies tegenwoordig unpadded, ik voel graag wat er onder de bh zit dus dunne stof voor mij... Liefst heb ik een underwire omdat dat een beetje lift geeft. Probleem hierbij is dat die dan wel op mijn borstbeen durven drukken (omdat ik de cup uiteraard niet volledig opvul). Soms kan je de underwire wat naar buiten duwen. Bralettes zijn een redelijk goed alternatief.