Nieuwe chat! Zie dit topic.

Endo in Brabant?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
felixdegroot
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2021, 23:17
Gender: Trans FtM

Endo in Brabant?

Bericht door felixdegroot »

Weet iemand of er endocrinologen zijn die hormoonbehandeling verlenen aan trans personen in Brabant?
Op dit moment zit ik bij het Haga Ziekenhuis in Den Haag, wat een te grote afstand is vanaf waar ik woon (Den Bosch).
Ik heb altijd telefonische afspraken, maar i.v.m. bloadafname is dit heel lastig.
Er zijn namelijk geen bloedafname posten bij mij in de buurt die een samenwerkingsverband hebben met het Haga Ziekenhuis.
Waardoor ik dus altijd naar Den Haag op en neer moet reizen om bloed af te laten nemen...
Iemand enig idee?
happyboy
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 apr 2022, 16:08
Gender: Man
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Endo in Brabant?

Bericht door happyboy »

Hey hey!

Heb wel een goede voor je! Endocrinoloog in het maasstad ziekenhuis in rotterdam is er goed. Super lieve dokter, stelt je tot rust en luisterend naar je. Als je iets niet lekker zit of juist vragen heb kan je altijd bellen.

Heb er goede ervaring mee met deze Endocrinoloog. Wil ook geen andere Endocrinoloog meer!!
Gebruikersavatar
AydenS
Berichten: 133
Lid geworden op: 12 jan 2020, 20:09
Gender: Man

Re: Endo in Brabant?

Bericht door AydenS »

Ik zit bij het St. Annaziekenhuis in Geldrop bij dr. Toorians. Prima endocrinoloog.
felixdegroot
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2021, 23:17
Gender: Trans FtM

Re: Endo in Brabant?

Bericht door felixdegroot »

happyboy schreef: 12 mei 2022, 22:14 Hey hey!

Heb wel een goede voor je! Endocrinoloog in het maasstad ziekenhuis in rotterdam is er goed. Super lieve dokter, stelt je tot rust en luisterend naar je. Als je iets niet lekker zit of juist vragen heb kan je altijd bellen.

Heb er goede ervaring mee met deze Endocrinoloog. Wil ook geen andere Endocrinoloog meer!!
Fijn dat je er zo'n goede ervaring me hebt!
rotterdam is echter nog net iets te ver weg voor mij
felixdegroot
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2021, 23:17
Gender: Trans FtM

Re: Endo in Brabant?

Bericht door felixdegroot »

AydenS schreef: 13 mei 2022, 16:10 Ik zit bij het St. Annaziekenhuis in Geldrop bij dr. Toorians. Prima endocrinoloog.
Bedankt voor de tip!
Robinssaus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 apr 2022, 09:15
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/deze

Re: Endo in Brabant?

Bericht door Robinssaus »

Dr Erdtsieck in het Máxima MC in zowel Eindhoven als Veldhoven!