Welke boek lees je nu of heb je laatst gelezen?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Hal

Re: Welke boek lees je nu of heb je laatst gelezen?

Bericht door Hal »

Volgens mij is er geen goed moment om een Rus te lezen :P Nou ja, tenzij je de onherroepelijke behoefte voelt om alle vreugde uit je leven te laten sijpelen, dat is. (sorry ik heb een opinie :P)

Nah, ik doe flauw. Er zijn mensen echt helemaal weg van Russische literatuur, dus misschien jij ook wel. Hoop dat het je bevalt.

Ik heb een plezierig half uurtje besteed aan Arthur Japin's Honden voor het leven. Was een cadeautje van m'n moeder. Een super lief boek. Eigenlijk voor kinderen bedoeld, maar op de een of andere manier voelde het ook voor mij als volwassene die het best wel veel herkenbaar vond ook nog als een warm bad.
10-7-19: wachtlijst Stepwork
15-6-20: wachtlijst TLHC
22-10-20: 1e consult TLHC
24-11-20: T-Day
31-12-20: wachtlijst T-cendent
25-10-21: mastectomie
19-01-22: intake T-cendent
29-6-22: groen licht :P
San(ne)
Voornaamwoorden: Die/diens

Re: Welke boek lees je nu of heb je laatst gelezen?

Bericht door San(ne) »

Hal schreef: 21 mei 2022, 13:35 Volgens mij is er geen goed moment om een Rus te lezen :P Nou ja, tenzij je de onherroepelijke behoefte voelt om alle vreugde uit je leven te laten sijpelen, dat is. (sorry ik heb een opinie :P)

Nah, ik doe flauw. Er zijn mensen echt helemaal weg van Russische literatuur, dus misschien jij ook wel. Hoop dat het je bevalt.
Ik ben groot fan van de klassieke Nederlandse literatuur, wat toch ook wel bekend staat om z’n pessimisme. Hoe zwartgalliger hoe beter.

Komt wel goed met die Rus denk ik dan.