Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Psychologen en procedures
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door Anon20230219 »

che7entl schreef: 19 mei 2022, 23:06
Lisa1973 schreef: 11 nov 2021, 11:34 Dit kreeg ik als antwoord terug na het plaatsen van het artikel op Facebook:

't dubbele is dat Visser nu kan profiteren van wanhoop door de wachtlijsten dus stemmen met je geld is niet zo relevant nu.
Bovendien huurt ze in elk geval wel wat mensen in met d'r 18 000 euro geparkeerd kapitaal nu maar zeker nu er een 14e bv erbij is gekomen heb ik weinig vertrouwen dat GHC het langer vol gaat houden dan 2 jaar.
Zelfde roekeloze groeiplannen als Stepwork.
Ook verdraait ze al aantoonbaar d'r eigen woorden over de financiering van het bedrijf.
Zoals toen ze een 100 000 euro wilde 'crowdsourcen' in de vorm van een 'converteerbare lening' dat ze erna naar mij probeerde te verkopen als mensen de kans geven 'eigendom te nemen in een deel van het bedrijf'.
Zowel zijzelf als d'r dummy Yentl Wiersma zijn van mening dat schizofrenie niet veel anders is dan trans zijn en duld dan ook met name van ons als transgenders geen tegenspraak waarbij ze 'lacht' om onze 'hypocritie'.
Haar 'levensbeschouwing' zo diepgaand dat ze dingen schrijft als 'toen de bolshewieken m'n lichaam doorboorden' en een oproep in kranten laat plaatsen met veel bombarie over het aanpassen van artikel 1 naar verdraagzaamheid met de valse achternamen 'Romanov van Oranje Nassau' terwijl ze over de overdracht van patiënten heeft getekend als YAHWEH Visser.
Stepwork heeft de zonnekoning maar GHC heeft duidelijk wat meer in huis.
Ik ben die Yentl Wiersma, Yentl is mijn 4de naam uit de initialen C.H.E.Y. Wiersma, en ik heb nooit die term ‘schizofrenie’ in mijn mond genomen. En een dummy van Catharina ben ik ook niet. Het zal weliswaar te maken kunnen hebben met mijn positieve berichtgeving naar haar toe, omdat ze mijn jobcoach was, mij erg veel geholpen heeft met betrekking tot het verkrijgen van een opleiding via het UWV en dat dan mensen jumpen into conclusions, en met dergelijke berichten boven water komen.

Dat wilde ik gewoon ff kwijt.
Ik wil erbij vermelden dat dit een copy paste bericht was van FB.
Heb daar zelf niets aan herschreven.
Even ter kennisname.
Pan-Tastique
Berichten: 73
Lid geworden op: 07 mar 2017, 14:45
Gender: Trans FtM

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door Pan-Tastique »

Blijkbaar zitten er nog 3 BVtjes van deze feesttoeter op dezelfde locatie als Genderhealthcare. Grappig dit.
Gebruikersavatar
che7entl
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 feb 2022, 07:12
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Amerongen

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door che7entl »

Pan-Tastique schreef: 24 mei 2022, 10:35 Blijkbaar zitten er nog 3 BVtjes van deze feesttoeter op dezelfde locatie als Genderhealthcare. Grappig dit.
Nog overgebleven van haar studententijd, waarschijnlijk. Je kunt je inlezen bij FTM …
ADONAI is my Light and Salvation; whom I need to fear? ADONAI is the Stronghold of my Life; of whom should I be afraid?
Gebruikersavatar
che7entl
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 feb 2022, 07:12
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Amerongen

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door che7entl »

Lisa1973 schreef: 20 mei 2022, 11:49
che7entl schreef: 19 mei 2022, 23:06
Lisa1973 schreef: 11 nov 2021, 11:34 Dit kreeg ik als antwoord terug na het plaatsen van het artikel op Facebook:

't dubbele is dat Visser nu kan profiteren van wanhoop door de wachtlijsten dus stemmen met je geld is niet zo relevant nu.
Bovendien huurt ze in elk geval wel wat mensen in met d'r 18 000 euro geparkeerd kapitaal nu maar zeker nu er een 14e bv erbij is gekomen heb ik weinig vertrouwen dat GHC het langer vol gaat houden dan 2 jaar.
Zelfde roekeloze groeiplannen als Stepwork.
Ook verdraait ze al aantoonbaar d'r eigen woorden over de financiering van het bedrijf.
Zoals toen ze een 100 000 euro wilde 'crowdsourcen' in de vorm van een 'converteerbare lening' dat ze erna naar mij probeerde te verkopen als mensen de kans geven 'eigendom te nemen in een deel van het bedrijf'.
Zowel zijzelf als d'r dummy Yentl Wiersma zijn van mening dat schizofrenie niet veel anders is dan trans zijn en duld dan ook met name van ons als transgenders geen tegenspraak waarbij ze 'lacht' om onze 'hypocritie'.
Haar 'levensbeschouwing' zo diepgaand dat ze dingen schrijft als 'toen de bolshewieken m'n lichaam doorboorden' en een oproep in kranten laat plaatsen met veel bombarie over het aanpassen van artikel 1 naar verdraagzaamheid met de valse achternamen 'Romanov van Oranje Nassau' terwijl ze over de overdracht van patiënten heeft getekend als YAHWEH Visser.
Stepwork heeft de zonnekoning maar GHC heeft duidelijk wat meer in huis.
Ik ben die Yentl Wiersma, Yentl is mijn 4de naam uit de initialen C.H.E.Y. Wiersma, en ik heb nooit die term ‘schizofrenie’ in mijn mond genomen. En een dummy van Catharina ben ik ook niet. Het zal weliswaar te maken kunnen hebben met mijn positieve berichtgeving naar haar toe, omdat ze mijn jobcoach was, mij erg veel geholpen heeft met betrekking tot het verkrijgen van een opleiding via het UWV en dat dan mensen jumpen into conclusions, en met dergelijke berichten boven water komen.

Dat wilde ik gewoon ff kwijt.
Ik wil erbij vermelden dat dit een copy paste bericht was van FB.
Heb daar zelf niets aan herschreven.
Even ter kennisname.
Beetje klakkeloos berichten overnemen dus…
ADONAI is my Light and Salvation; whom I need to fear? ADONAI is the Stronghold of my Life; of whom should I be afraid?
Gebruikersavatar
che7entl
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 feb 2022, 07:12
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Amerongen

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door che7entl »

Maar eh… GHC wordt nu wel serieus genomen als instantie waar transmensen terecht kunnen, aangezien ze door TransVisie en TNN worden genoemd, en dus geaccepteerd.
ADONAI is my Light and Salvation; whom I need to fear? ADONAI is the Stronghold of my Life; of whom should I be afraid?
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door Anon20230219 »

che7entl schreef: 11 jun 2022, 08:49
Lisa1973 schreef: 20 mei 2022, 11:49
che7entl schreef: 19 mei 2022, 23:06

Ik ben die Yentl Wiersma, Yentl is mijn 4de naam uit de initialen C.H.E.Y. Wiersma, en ik heb nooit die term ‘schizofrenie’ in mijn mond genomen. En een dummy van Catharina ben ik ook niet. Het zal weliswaar te maken kunnen hebben met mijn positieve berichtgeving naar haar toe, omdat ze mijn jobcoach was, mij erg veel geholpen heeft met betrekking tot het verkrijgen van een opleiding via het UWV en dat dan mensen jumpen into conclusions, en met dergelijke berichten boven water komen.

Dat wilde ik gewoon ff kwijt.
Ik wil erbij vermelden dat dit een copy paste bericht was van FB.
Heb daar zelf niets aan herschreven.
Even ter kennisname.
Beetje klakkeloos berichten overnemen dus…
Tja grappig dat je mij aanvalt over een bericht wat ik vorig jaar doorzette hier naartoe maar inmiddels ben ik herhaaldelijk lastig gevallen door GHC om maar vooral bij hun te komen terwijl ik elke keer aangaf dat ik bij het VUMC in behandeling ben.
Ik ben er ook niet gelukkig mee dat mijn gegevens zonder mijn toestemming daar terecht zijn gekomen aangezien ik al geruime tijd weg was bij Stepwork in die periode.
Verder ga ik niet meer op dit gesprek in, dit is het laatste wat ik er aan wil toevoegen.
Gebruikersavatar
che7entl
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 feb 2022, 07:12
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Amerongen

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door che7entl »

Lisa1973 schreef: 11 jun 2022, 09:40
che7entl schreef: 11 jun 2022, 08:49
Lisa1973 schreef: 20 mei 2022, 11:49
Ik wil erbij vermelden dat dit een copy paste bericht was van FB.
Heb daar zelf niets aan herschreven.
Even ter kennisname.
Beetje klakkeloos berichten overnemen dus…
Tja grappig dat je mij aanvalt over een bericht wat ik vorig jaar doorzette hier naartoe maar inmiddels ben ik herhaaldelijk lastig gevallen door GHC om maar vooral bij hun te komen terwijl ik elke keer aangaf dat ik bij het VUMC in behandeling ben.
Ik ben er ook niet gelukkig mee dat mijn gegevens zonder mijn toestemming daar terecht zijn gekomen aangezien ik al geruime tijd weg was bij Stepwork in die periode.
Verder ga ik niet meer op dit gesprek in, dit is het laatste wat ik er aan wil toevoegen.
Ik val je niet aan, ik geef gewoon mijn mening. Als jij dat ziet als een aanval, is dat jouw probleem.
Verder heb ik niets met GHC, ik loop sinds 2015 bij de VU, en wat ik met hen had gaat niemand wat aan eigenlijk. Ik word wel in één adem met hen genoemd, omdat er een gerucht zou zijn, dat ik ‘Brechtje’ zou heten. Na vele keren met het tegenbewijs aan te komen, zelfs met de echtheid van mijn ID kaart, gaat het vuurtje nog steeds in de rondte. GHC vindt het wel prima zo, en mijn naam wordt niet van hun site gehaald. Op die manier denken ze zich te kunnen beschermen, een soort wapen ([ab]WEHR) lijkt het wel.
ADONAI is my Light and Salvation; whom I need to fear? ADONAI is the Stronghold of my Life; of whom should I be afraid?
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8018
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door Emma »

che7entl schreef: 11 jun 2022, 08:52 Maar eh… GHC wordt nu wel serieus genomen als instantie waar transmensen terecht kunnen, aangezien ze door TransVisie en TNN worden genoemd, en dus geaccepteerd.
Noemen is wat anders dan accepteren natuurlijk. We kunnen niets anders dan van onschuld uitgaan tot het tegendeel bewezen is. Er zijn geen structurele misstanden bekend, alleen wat geruchten en gerommel. Natuurlijk weet je dat het dan waarschijnlijk niet helemaal zuivere koffie is, maar daar kun je als organisatie niks mee.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Frederieke
Berichten: 830
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door Frederieke »

Ik vind persoonlijk dat dit issue inmiddels aardig is uitgekauwd. Het is redelijk bekend wat er aan de hand was met Stepwork. Ze zijn failliet en bestaan niet meer. Hun rechtsopvolger is ook bekend en wellicht komt er binnenkort een topic "Wat is er aan de hand met GHC?". En dat zien we dan wel weer.

Laten we ons niet verlagen tot persoonlijke aanvallen, of dat nou wel of niet gemeend is en dit topic afsluiten.

My 2ct.

Groetjes, Frederieke.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8018
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door Emma »

Frederieke schreef: 11 jun 2022, 15:23 Ik vind persoonlijk dat dit issue inmiddels aardig is uitgekauwd. Het is redelijk bekend wat er aan de hand was met Stepwork. Ze zijn failliet en bestaan niet meer. Hun rechtsopvolger is ook bekend en wellicht komt er binnenkort een topic "Wat is er aan de hand met GHC?". En dat zien we dan wel weer.

Laten we ons niet verlagen tot persoonlijke aanvallen, of dat nou wel of niet gemeend is en dit topic afsluiten.

My 2ct.

Groetjes, Frederieke.
Blijkbaar is er toch nog wat over te zeggen. En als je rondkijkt op dit forum zie je dat topics alleen gesloten worden als ze ontsporen.

Er zijn van die forums waar je met knikkende knieën een post doet omdat je geen idee hebt of het misschien wel tegen een of andere regel in gaat. Een dubbelpost, een vraag die al 100 keer gesteld is, het activeren van een draad die naar de smaak van het forumbeheer niet geactiveerd had mogen worden... dat doen we dus heel welbewust niet, en over het algemeen houdt dat het voor ons als beheer ook behapbaar, hoeven we niet voor politieagent te spelen.

En tegenwoordig wordt elk meningsverschil tot een persoonlijke aanval opgeblazen. Ik ben er ook niet voor om daar steeds maar in mee te gaan.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]