Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
che7entl
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 feb 2022, 07:12
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Amerongen

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door che7entl »

Nou op deze pagina’s wordt GHC ook genoemd, en voorheen was dat niet het geval.

https://transvisie.nl/wp-content/upload ... land-5.pdf

Vandaar …

Grtjs Chey
ADONAI is my Light and Salvation; whom I need to fear? ADONAI is the Stronghold of my Life; of whom should I be afraid?
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door Emma »

Maar dat is niet van Transvisie maar van de Kwartiermaker, die in opdracht van verzekeraars en ministerie werkt. En die is niet in de positie om instellingen te 'keuren'.
Wat je daar ook wel ziet is dat GHC maar twee locaties heeft die allebei een capaciteit van minder dan 50 cliënten hebben, en dat er heel veel ander aanbod is inmiddels. De vraag is dus eigenlijk of GHC het wel gaat redden.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Pan-Tastique
Berichten: 73
Lid geworden op: 07 mar 2017, 14:45
Gender: Trans FtM

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door Pan-Tastique »

De twijfel of ze het langer dan een jaar uit gaan houden is voor mij ook de reden dat ik dinsdag ga overstappen naar T-Cendent. Het meeste wat ik überhaupt nog nodig heb is een verwijzing voor eventueel een hysterectomie. GHC kan niet eens binnen 2 weken (als beloofd) een verwijsbrief opmaken en opsturen (we zitten nl nu op week 3, en na wat er het afgelopen halfjaar aan onzin gebeurd is tussen mij en dit bedrijf, is dit wel een beetje de laatste druppel).
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is er aan de hand bij Stepwork?!

Bericht door Anon20230219 »

Tja van meet af aan was eigenlijk wel aan te zien dat dit geen toekomst ging hebben.
Ondanks dat onze toenmalige minister Paul Blokhuis het allemaal rooskleurig in zag met eventuele opmerkingen van diverse organisaties en personen incluis mijzelf af deed dat we spoken zagen.
Maar het gaat net als andere projecten van deze dame uit als een nachtkaars.
Voor mij hoef de draad niet dicht maar misschien het onderwerp aangepast want Stepwork is alweer in de vergetelheid geraakt en het onderwerp is klaar eigenlijk.