Bottom surgery in de VS

Psychologen en procedures
Plaats reactie
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Bottom surgery in de VS

Bericht door Verkaasd »

Hallo hallo daar ben ik weer.

Sinds Nederland niet eens binaire trans-zorg heeft die je ook maar geweldig kan noemen, moet ik het totaal niet in mijn hoofd hebben dat ook maar *iemand* in dit land Genital nullification doet. VOORAL niet als afab. En dus moet ik mezelf helemaal naar de VS Sjouwen. (of Mexico)


Maar hier is de barricade: Amerika heeft zo'n geweldig systeem dat je twee brieven nodig hebt van psychologen om vast te stellen dat je die operatie überhaubt kan laten uitvoeren.

Hoe krijg ik die in godsnaam in mijn bezit. Ik heb overigens een van die klinieken een e-mail gestuurd om te vragen of het voor internationale patiënten ook geld. En of een e-consult ook mogelijk is voor mij

Alvast bedankt als iemand een antwoord heeft op hoe ik die brieven krijg
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Hal
Berichten: 496
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Bottom surgery in de VS

Bericht door Hal »

Ik heb ooit van een Amerikaanse psycholoog een keer een aanrader gehad over een Brit bij wie je met niet al te veel moeite (maar wel tegen betaling, natuurlijk) zo'n beetje elk soort brief wel kunt krijgen. Moet ik ff voor je graven en je de naam van die man doorgeven?

Wellicht weet hij dan ook nog wel een tweede briefschrijver.

Overigens weet ik via via van in elk geval 1 Nederlander die wel via het NLse systeem nullificatie heeft laten doen. Ik zou dus niet bij voorbaat al besluiten dat het vast niet kan.
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Re: Bottom surgery in de VS

Bericht door Verkaasd »

Hal schreef: 24 jun 2022, 05:38 Ik heb ooit van een Amerikaanse psycholoog een keer een aanrader gehad over een Brit bij wie je met niet al te veel moeite (maar wel tegen betaling, natuurlijk) zo'n beetje elk soort brief wel kunt krijgen. Moet ik ff voor je graven en je de naam van die man doorgeven?

Wellicht weet hij dan ook nog wel een tweede briefschrijver.

Overigens weet ik via via van in elk geval 1 Nederlander die wel via het NLse systeem nullificatie heeft laten doen. Ik zou dus niet bij voorbaat al besluiten dat het vast niet kan.
Ik weet 100% dat ik nooit die nederlander kan vinden. *of de kliniek* waar het is gebeurt. En die man vinden zou wel leuk zijn dankjewel
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Hal
Berichten: 496
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Bottom surgery in de VS

Bericht door Hal »

Nou zit ik wel echt op het randje van m'n geheugen voor de uh... NSFW kant van Twitter, maar volgens mij was dat het VU. IK ga wel ff graven en als de account nog bestaat en ik kan m nog vinden dan PM ik je wel.

De website van de brievenschrijvend arts is deze: https://www.gendertherapist.com/
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Re: Bottom surgery in de VS

Bericht door Verkaasd »

Hal schreef: 24 jun 2022, 21:37 Nou zit ik wel echt op het randje van m'n geheugen voor de uh... NSFW kant van Twitter, maar volgens mij was dat het VU. IK ga wel ff graven en als de account nog bestaat en ik kan m nog vinden dan PM ik je wel.

De website van de brievenschrijvend arts is deze: https://www.gendertherapist.com/
Je bent een wonder, ik hou van jou, ik hoop dat er niks behalve goede dingen je leven binnenkomen, en ik hoop dat je de loterij wint
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Plaats reactie