Nieuwe chat! Zie dit topic.

operatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
daniella heins
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 jul 2022, 17:25
Gender: Vrouw
Locatie: steenwijk

operatie

Bericht door daniella heins »

weet iemand hoe lang de wacht tijd is voor de operatie,ik ben me nu aan het voorberijden ,door het een en ander aan te schaffen.maar het is best aan de priijzige kant delitatie set kost 65, euro zit ring kost 30 euro. weet iemand of het ook goed koper kan.

gr
daniella
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: operatie

Bericht door Marije »

Bij Kanhai is er geen wachtlijst maar je moet 12 maanden met goede Bloedwaarden aan de hrt zijn en groen licht hebben van je MDO. Beste is om een maand of 9 vantevoren een intake te plannen. Je moet ook rekening houden met een sessie of 10 ontharen van de genitaliën. Dus 60 weken. Meer info op mijn blog. Ik was 6 weken geleden voor mijn intake.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: operatie

Bericht door Marije »

En uiteraard gezond. Het is een pittige operatie dus je bmi moet binnen bepaalde waarden zijn.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Frederieke
Berichten: 828
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: operatie

Bericht door Frederieke »

Hoi,

Bij je introductie schreef je dat je op de wachtlijst komt voor de operatie. Ik neem aan dat je met de chirurg bij de intake ook de wachtlijst hebt besproken. Ik bij het Radboudumc in elk geval wel.

Of ben ik nu erg naïef?

Groetjes, Frederieke.
Gebruikersavatar
daniella heins
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 jul 2022, 17:25
Gender: Vrouw
Locatie: steenwijk

Re: operatie

Bericht door daniella heins »

nee het was niet te spraken gekomen. hoe lang de wachtlijst is. ik stuur van de week wel een mailtje
Frederieke
Berichten: 828
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: operatie

Bericht door Frederieke »

Misschien dat die informatie voor meer mensen interessant is. De wachtlijsten verschillen namelijk sterk per kliniek. Als je antwoord terug hebt, wil je dat dan met ons delen? Gaat het om het UMCG?
Gebruikersavatar
Lidi
Berichten: 137
Lid geworden op: 23 jul 2016, 11:38
Gender: Vrouw
Locatie: Dreischor

Re: operatie

Bericht door Lidi »

De standaard dilatatieset krijg je na de operatie van MKV/Kanhai. En ik heb een vermoeden dat UMC of UMCG die ook wel geven na de operatie.
Alleen vind ik het geen fijne set. En gaat ook snel kapot.
En over het dilateren. Ik heb 4 verschillende maten GRS dilators gekocht van soul source. Reken op 50 a 60 euro per stuk. Ja dat is duur maar veel fijner om te gebruiken. Voor zo ver ik weet zijn die alleen in het buitenland (UK) te bestellen. Ook rekening houden met invoerrechten.
Of je de zitring nodig hebt is per persoon verschillend. Die dus pas aanschaffen als je die echt nodig hebt.
Ook zal je moeten uitzoeken welke ontharingsmethode werkt bij jou. Lichte huid en donker haar kan met laseren. Blond haar wordt elektrisch epileren. Prijzig, pijnlijk en langdurig. Dat is tenminste mijn ervaring. Of je verzekering alles vergoedt zal je moeten navragen.
Me, myself and present I
Frederieke
Berichten: 828
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: operatie

Bericht door Frederieke »

Lidi schreef: 06 aug 2022, 09:05 En ik heb een vermoeden dat UMC of UMCG die ook wel geven na de operatie.
Bij het Radboudumc moet je de set zelf bestellen, bij Pelvitec, om precies te zijn de Intimate Rose. Zie https://www.pelvitec.nl/site/bekkenfysi ... -pelottes/

Kost ongeveer 200 euro als je de beide setjes bestelt (S en L)

En volgens mij zag ik bij het VUMC dezelfde set op de website staan. Dus waarschijnlijk moet je die ook zelf kopen.

Groetjes, Frederieke.
Gebruikersavatar
daniella heins
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 jul 2022, 17:25
Gender: Vrouw
Locatie: steenwijk

Re: operatie

Bericht door daniella heins »

de operatie wachtlijst is nu bij het umc amsterdam 2 jaar
Frederieke
Berichten: 828
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: operatie

Bericht door Frederieke »

daniella heins schreef: 12 aug 2022, 07:48 de operatie wachtlijst is nu bij het umc amsterdam 2 jaar
Ouch, dat is wel lang, ook al komt het aardig overeen met de 600 dagen die staan op hun website (wachtlijst indicatie augustus 2022). Dat verklaart misschien ook meteen waarom dr. Nijhuis van het Radboudumc mij vertelde dat hij net weer een aantal aanmeldingen via het VUMC had ontvangen die graag in Nijmegen geopereerd wilden worden. Ook al heb ik eerlijk gezegd geen idee hoe dat soort overnames tussen universitaire ziekenhuizen tot stand komen.