Wat is je laatste aankoop?
-
mick1984
-
mick1984
Re: Wat is je laatste aankoop?
weet je wat grappig is... met me ouders winklene kan ik neit .. ze vinden nog moeiulijk/vreemd ofzo dat ik naar mannenafdeling ga.. maar had gister wel me nieuwe trui aan van de mannenafdeling van de nieuwyorker.. en die vonden ze leuk.. apart he
-
Anon20190712
Heel apart ja...Mijn moeder kraamt dingen uit als 'jouw oma zal zich omdraaien in haar graf als ze jouw kleding zou zien' en 'vindt je dit geen aandachttrekkerij?!' Maar ondertussen vind ze de overhemdjes heel goed staan, en kijg ik er complimentjes voor. Lastig, van die mixed signals... Ik kan dus ook nooit goed inschatten of wat ik draag wel geaccepteerd gaat worden, of dat ik er een discussie over krijg. En hoewel ik weet dat ik aan mezelf moet denken, en niet aan wat anderen er van vinden, blijft dat lastig. Gelukkig vond de schoonfamilie m'n kleding goed staan deze kerst, er kwam zelf een gesprek op gang over de schoonheid van androgynie.
-
Kilian
alhoewel ik me helemaal jongen voel, ben ik zo ijdel als het maar zijn kan haha.. vandaag komt mn bestelling binnen: 2 shirtjes, 2 vesten, 1 blouse ding en een muts met klep achtig iets
ik upload een foto als ik het binnen heb
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Fay
@ Jesse, Idd best lastig, wat jij vindt staan kan een ander niet goed bevallen, waarschijnlijk temeer omdat ze je nog niet kunen zien als degeen die je werkelijk bent, dat kost tijd, dus men moet wennen, daarnaast is het zoeken naar stijl best lastig, take yer time, en miskopen horen erbij, btw stij zoeken kan ook door kleding te passen van mensen om je heen, spaart geld uit en maakt zoeken wat handiger, maar uiteindelijk bepaal jij hoe je er bij loopt en alles mag naar mijn id
Joyy
Joyy
-
Kilian

dit is zijn dan mijn nieuwste aankopen
-
Kilian
het lijkt me heel erg als je ouders niet accpeteren hoe je je wilt kleden jesse, ik ben het wel met joy eens dat het komt omdat ze er misschien nog aan moeten wennen dat je anders bent, het komt vast goed veel succes!
-
Anon20190712
@ kilian, gaaf!!!! dat zou ik ook allemaal wel dragen! die hoodie/vest is echt tof!
@ joyy & kilian, ik denk inderdaad dat mensen nog moeten wennen, mn moeder zei laatst ook 'ik vind het gewoon niet vrouwelijk genoeg' tja...
das nu net de bedoeling he...
maar omdat ik nu weer tijdelijk bij haar thuis woon (lastig, na jaren op mezelf) heb ik niet het gevoel te kunnen vertellen hoe ik me voel, ze is erg conservatief en zou het niet accepteren.tegelijkertijd kan ik ook niet langer me in kleding wurmen waar ik me doodongelukkig door voel...
Een eigen stijltje vinden komt zo langzamerhand wel...maar vooral qua broeken vind ik het erg lastig merk ik... daar wil ik nog wel eens de fout mee in gaan..wel een heel goed idee om eens wat kleding van vrienden te passen om te kijken wat wel en niet bij me past!!
@ joyy & kilian, ik denk inderdaad dat mensen nog moeten wennen, mn moeder zei laatst ook 'ik vind het gewoon niet vrouwelijk genoeg' tja...
das nu net de bedoeling he...
Een eigen stijltje vinden komt zo langzamerhand wel...maar vooral qua broeken vind ik het erg lastig merk ik... daar wil ik nog wel eens de fout mee in gaan..wel een heel goed idee om eens wat kleding van vrienden te passen om te kijken wat wel en niet bij me past!!
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik heb parfum gekocht voor mijn meissie's verjaardag. Heerlijk spul hoor: Amouage.
Staat er zojuist een onverlaat van een verzender voor de deur. Aanbellen en gelijktijdig luid op de deur bonzen. Dat stoorde ons en ik heb er iets over gezegd. De situatie werd dreigend.
Bij een klacht moet ik naam, adres, geboortedatum en zo voort vermelden. Ik durf het niet.
Gelukkig is Elisabeth heel blij; dat scheelt.
Staat er zojuist een onverlaat van een verzender voor de deur. Aanbellen en gelijktijdig luid op de deur bonzen. Dat stoorde ons en ik heb er iets over gezegd. De situatie werd dreigend.
Bij een klacht moet ik naam, adres, geboortedatum en zo voort vermelden. Ik durf het niet.
Gelukkig is Elisabeth heel blij; dat scheelt.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Kilian
@jesse thanx
heb altijd heren kleding gedragen maar t was altijd naar de wat onzijdige kant dus ben langzamerhand mn kleding aan het vervangen. ik vind t ook nogsteeds lastig wat wel en wat niet, broeken moeten zeker noet te strak zitten vind ik.. heb nogal zo'n vrouwen kont