Zelf beginnen met mijn transitie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
xxman
Berichten: 102
Lid geworden op: 03 apr 2022, 18:14
Gender: Man
Voornaamwoorden: hij/hem/zijn
Locatie: Gelderland

Zelf beginnen met mijn transitie

Bericht door xxman »

Dag allemaal,

Ik weet niet dit topic hier gewenst is, anders haal ik het weer weg. Maar zelf heb ik na ruim een jaar wachten en nog maar 1 gesprek te hebben gehad besloten om zelf aan mijn transititie te beginnen. Ik heb alles zo goed mogelijk uitgezocht, de juiste bloedtesten opgezocht en testo gekocht.

Nu heb ik twee vragen:

Ten eerste, weet iemand een makkelijke en goedkopere manier om aan testo te komen? Liefst binnen Nederland, de mijne komt uit Engeland maar dat is erg duur (stuur me een prive bericht).

Ten tweede, heeft iemand ervaring met zelf je transitie regelen als transman? Wat zijn je ervaringen en wat zijn dingen waar je tegenaan liep?


Bedankt alvast!
Gebruikersavatar
_sanne_
Berichten: 167
Lid geworden op: 26 mar 2022, 01:45
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Zelf beginnen met mijn transitie

Bericht door _sanne_ »

Ken je r/transDIY (Reddit) al?
Callixo
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 aug 2022, 19:39
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hen, hun

Re: Zelf beginnen met mijn transitie

Bericht door Callixo »

Hier ben ik ook mee bezig. Weet jij of Dokteronline Tostran voorschrijft aan transgenders?

Kun je mastectomie laten doen in Thailand zonder verwijzing? Of elders? Ik stuur je pb.
Gebruikersavatar
_sanne_
Berichten: 167
Lid geworden op: 26 mar 2022, 01:45
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Zelf beginnen met mijn transitie

Bericht door _sanne_ »

Ik ken de reddit, en weet dat die ook goede informatie kan geven, maar verder dan dat weet ik niet veel. Zeker niet in NL (woon op Curaçao). Qua operaties (die hier sowieso onmogelijk zijn) kijk ik zelf voorlopig nog de kat uit de boom. Ik heb hier geen diy gedaan maar gewoon het pad met ha, ggz en endo doorlopen. De kans is groot dat we in de toekomst remigreren naar Nederland. Mijn plan is om dan verder te kijken. Als ik toch niet zo lang kan wachten liggen voor mij Colombia en Venezuela meer voor de hand dan Thailand, dus daar kunnen anderen je vast veel beter mee helpen….
Gebruikersavatar
xxman
Berichten: 102
Lid geworden op: 03 apr 2022, 18:14
Gender: Man
Voornaamwoorden: hij/hem/zijn
Locatie: Gelderland

Re: Zelf beginnen met mijn transitie

Bericht door xxman »

SanneCW schreef: 19 aug 2022, 15:00 Ken je r/transDIY (Reddit) al?
Die ken ik inderdaad. Toen ik er op keek stond er vooral info voor transvrouwem, maar ook wel wat voor transmannen.
Gebruikersavatar
xxman
Berichten: 102
Lid geworden op: 03 apr 2022, 18:14
Gender: Man
Voornaamwoorden: hij/hem/zijn
Locatie: Gelderland

Re: Zelf beginnen met mijn transitie

Bericht door xxman »

Callixo schreef: 26 aug 2022, 12:55 Hier ben ik ook mee bezig. Weet jij of Dokteronline Tostran voorschrijft aan transgenders?

Kun je mastectomie laten doen in Thailand zonder verwijzing? Of elders? Ik stuur je pb.
Operaties in het buitenland heb ik me trouwens nog niet in verdiept en vind ik op dit moment niet het belangrijkste, daar kan ik je niet mee helpen.
Gebruikersavatar
Reech
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 mar 2022, 10:43
Gender: Man
Voornaamwoorden: Hij
Locatie: Sittard-Geleen

Re: Zelf beginnen met mijn transitie

Bericht door Reech »

Hey ik ken je site geven waar je de officiële androgel krijgt but je betaald je blauw. 110 euro voor 30 dagen...
Wat ik je zoiezo aanraad voor je begint. 3 dagen te watervasten max 72u zoek je dat maar eens even uit. Dit zorgt ervoor dat je gaat stoppen met roken daarnaast alcohol. En belangrijkste suikers uit je lijf. Waarom zeg ik dit dan kun je zelf heel goed voelen wat de testo met je gaat doen. Ik heb van augustus 21 tm februari eigen houtje testo gedaan.
:violin: Reech @gainst the machine :dance: