Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gouverneur van Texas draagt kinderbescherming op ouders van transkinderen op te vervolgen voor kindermishandeling

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Gouverneur van Texas draagt kinderbescherming op ouders van transkinderen op te vervolgen voor kindermishandeling

Bericht door Emma »

Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 757
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Gouverneur van Texas draagt kinderbescherming op ouders van transkinderen op te vervolgen voor kindermishandeling

Bericht door Ylse »

Wat een gevaarlijke gek daar in de US.:(
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Gebruikersavatar
xxman
Berichten: 102
Lid geworden op: 03 apr 2022, 18:14
Gender: Man
Voornaamwoorden: hij/hem/zijn
Locatie: Gelderland

Re: Gouverneur van Texas draagt kinderbescherming op ouders van transkinderen op te vervolgen voor kindermishandeling

Bericht door xxman »

Erg verdrietig wat er allemaal in Amerika gebeurd. Ik volg het wel maar word er altijd erg verdrietig van :(. Het valt me ook op dat dit nauwelijks bekend is of in het nieuws komt, behalve in trans kringen.
Maartje-nb
Berichten: 246
Lid geworden op: 30 mei 2022, 23:28
Gender: Anders
Voornaamwoorden: Die/diens, Hen/hun

Re: Gouverneur van Texas draagt kinderbescherming op ouders van transkinderen op te vervolgen voor kindermishandeling

Bericht door Maartje-nb »

Ben niet zo activistisch ingesteld,…maar hier schrik ik wel enorm van. “Bijhouden”…doet me ergens aan denken…
Vaak beginnen dit soort dingen klein en eindigen in vervolging. Hee gevaarlijke ontwikkeling dit.
Waarom kunnen we niet gewoon iedereen laten leven zoals hij is…? Lijken we heel moeilijk te vinden met z’n allen. :-(
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Gouverneur van Texas draagt kinderbescherming op ouders van transkinderen op te vervolgen voor kindermishandeling

Bericht door Marica »

En dat land noemt zich het Land of the Free.

Ik ga niet zover om Trump het 'genoegen' te geven dat hij de aanstichter is van deze idiotie, maar hij heeft het wel enorm versterkt, zodat enge denkbeelden bij mensen nu mainstream aan het worden zijn. Ik weet ook wel dat er al lang extreme groeperingen zijn, maar die zag je bijna nooit in het openbaar, maar nu wel, daar heeft Trump wel voor gezorgt.

Mijn vrouw en ik hebben al een tijdje geleden besloten om het land even de rug toe te keren hoe jammer dat ook is, wij kwamen er graag, en onze buitenland vakanties maar te houden in Noorwegen.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)