Nieuwe chat! Zie dit topic.

Ondergoed in skinny jeans

Make-up, kleding, en zo voort
Maartje-nb
Berichten: 246
Lid geworden op: 30 mei 2022, 23:28
Gender: Anders
Voornaamwoorden: Die/diens, Hen/hun

Ondergoed in skinny jeans

Bericht door Maartje-nb »

Hey hey,

Even misschien echt een meiden-vraagje :)
Ik ben namelijk benieuwd hoe jullie dat doen.
Ik draag graag skinny jeans en sportleggings.
Nu heb ik een slank figuur waar ik best trots op ben. Dus draag graag topjes of korte shirts die ik in m’n jeans doe. High waist met een mooie riem erboven zeg maar.
Maar nu m’n vraag. Ik draag daaronder een strakke onderbroek die alles goed goed wegdrukt, om het maar zo te zeggen. Maar nu zie je bij m’n billen van die randen door m’n skinny heen. Dat vind ik best lelijk en slordig staan. Hoe werken jullie die randen weg? Doen jullie nog een kort sportbroekje over je onderbroek heen of zo? Vind het namelijk leuk om die high waist broek er goed uit te laten komen. Staat erg mooi namelijk. En wil geen lange vesten of lange shirts niet meer zo vaak dragen. Dus er het liefst niets meer overheen doen om m’n billen te verbergen. Hoe doen jullie dat?
Ben benieuwd. Groetjes, Maartje
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Ondergoed in skinny jeans

Bericht door Marije »

Welke slipjes draag je? Ik heb die van Danae en dat gaat prima in mijn skinnies... ik ben ook slank, denk ik... taille 29 en lengte 36.

Danae heeft ook strings maar dat is niks voor mij.

Ik kijk erg uit naar de dag dat ik die Danae slipjes mag weggooien...
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: Ondergoed in skinny jeans

Bericht door MichelleB »

Mijn broekmaat is S (doorgaans zeg maar), maar mijn strings koop ik in M. Dan zit het net wat mooier en duwt het mijn heupen niet zo in elkaar. Dan een broek of legging erover. Geen rare deukjes maar gewoon mijn lichaam haha
-Life is a work in progress-
Maartje-nb
Berichten: 246
Lid geworden op: 30 mei 2022, 23:28
Gender: Anders
Voornaamwoorden: Die/diens, Hen/hun

Re: Ondergoed in skinny jeans

Bericht door Maartje-nb »

Oh ja natuurlijk, een string hahaha. Die draag ik eigenlijk nooit maar zo voorkom je dat natuurlijk. Ik gebruik een slip van fit4solutions. Daar ben ik echt heel erg blij mee. Daar hoef je zelfs niet meer mee te tucken. Alleen die zit wel strak natuurlijk waardoor je die randen ziet. Heb ooit bij danae een string gepast. Maar zit dat wel lekker bij jou dan? Want als je, even plastisch gezegd, de boel naar achteren doet dan heeft het toch weinig stof om goed er tegenaan te drukken? Blijft het dan wel goed zitten of valt het er niet naast dan? Wel benieuwd hoe jouw ervaringen zijn.
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Ondergoed in skinny jeans

Bericht door Marije »

Ik ben al meer dan een jaar aan de testosteronblokkers en dan wordt het allemaal wat compacter (het krimpt) en gemakkelijker om e.e.a. weg te werken. Dat was aan het begin moeilijker.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: Ondergoed in skinny jeans

Bericht door MichelleB »

Maartje-nb schreef: 20 jan 2023, 11:38 Oh ja natuurlijk, een string hahaha. Die draag ik eigenlijk nooit maar zo voorkom je dat natuurlijk. Ik gebruik een slip van fit4solutions. Daar ben ik echt heel erg blij mee. Daar hoef je zelfs niet meer mee te tucken. Alleen die zit wel strak natuurlijk waardoor je die randen ziet. Heb ooit bij danae een string gepast. Maar zit dat wel lekker bij jou dan? Want als je, even plastisch gezegd, de boel naar achteren doet dan heeft het toch weinig stof om goed er tegenaan te drukken? Blijft het dan wel goed zitten of valt het er niet naast dan? Wel benieuwd hoe jouw ervaringen zijn.
Vroeger droeg ik vaker gewone onderbroeken, maar dan ook "gewoon naar achter vouwen" haha Inmiddels ben ik al weer eventjes post-op, maar ik denk dat je met lossere onderbroeken het ook voor elkaar krijgt. Dan is het zachter voor je en werkt de strakke broek meer als tuck?

Als ik de logistiek goed heb haha
-Life is a work in progress-
Maartje-nb
Berichten: 246
Lid geworden op: 30 mei 2022, 23:28
Gender: Anders
Voornaamwoorden: Die/diens, Hen/hun

Re: Ondergoed in skinny jeans

Bericht door Maartje-nb »

Vandaag meteen nieuwe strings gekocht. Ben heel benieuwd hoe ze zitten. Bedankt voor de tips. ❤️
Gebruikersavatar
ReneeCross
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 okt 2018, 09:45
Gender: Trans MtF
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Ondergoed in skinny jeans

Bericht door ReneeCross »

Hier idd altijd strings hihi
Gebruikersavatar
Evelynecross
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 okt 2021, 07:28
Gender: Trans MtF

Re: Ondergoed in skinny jeans

Bericht door Evelynecross »

Hoi,

Ik draag billen broek in mijn skinny tregging. Spant wel een beetje in mijn kruis maar geen lijnen in mijn kleding.

Doei

Evelyne