Vaginaplastiek zonder diepte

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Amber Vlinder
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 mei 2017, 01:53
Gender: Vrouw

Re: Vaginaplastiek zonder diepte

Bericht door Amber Vlinder »

Hoi Marije,

Ben benieuwd hoe het nu na een paar weken met je gaat.
Wat vagina 3.0 betreft, En waar ik wel nieuwsgierig naar ben, is of die knappe man ook heeft uitgelegd hoe hij dat effect weet te bewerkstelligen? En is dat dan hetzelfde als bij sisjes, dus vochtig worden als je opgewonden raakt? De kliertjes die daar normaal voor zorgen ontbreken helaas bij ons. Zelf word ik wel vochtig bij een orgasme, maar dat is gewoon het vocht uit de zaadblaasjes, en is iets anders; waar ik zelf trouwens ook minder blij mee ben. Even voor de duidelijkheid, ik ben inmiddels bijna 4 jaar post opp en door Mujde Özer (de schat) in het Amstelland geopereerd.

Lieve groet,
Amber
Marije
Berichten: 1322
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Vaginaplastiek zonder diepte

Bericht door Marije »

Hoi Amber,

Nee, dat heeft hij niet uitgelegd maar ik heb er ook niet naar gevraagd. Sommige dames verdiepen zich precies in wat er precies gaat gebeuren maar ik heb 't over me heen laten komen.

Het gaat verder heel goed. Het is nu bijna vier weken geleden en ik kan al best weer veel. Waar ik 't meeste last van heb gehad is wondvocht op mijn clitorishoed, dit zit aan de voorkant waardoor het steeds bleef plakken aan het maandverband waardoor de wond steeds open ging, en elke keer als het open ging deed het veel pijn.

De wonden zijn nu dicht en het is nu voornamelijk wachten tot de laatste zwellingen zijn weggetrokken, en dat kan rustig nog een paar weken duren.

Ik ben normaal een heel bezig iemand, ik wandel en sport veel dus ik verveel me nu helemaal drie keer een slag in de rondte. Niks aan te doen, ik zal de dagen gewoon rustig moeten aftellen. Gelukkig heb ik mijn gezin om me heen als steun.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Amber Vlinder
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 mei 2017, 01:53
Gender: Vrouw

Re: Vaginaplastiek zonder diepte

Bericht door Amber Vlinder »

Hoi Marije,

Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Ja de eerste maanden na de operatie ben je wat beperkt in het doen en laten, maar geef het de tijd want daar heb je straks alleen maar profijt van en dan mag je weer helemaal los gaan!

Normaal lees ik al veel, maar in mijn eerste maanden zijn de boeken er doorheen gevlogen, en Youtube was ook mijn vriend.

Lieve groet,
Amber
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: Vaginaplastiek zonder diepte

Bericht door Tijgertje »

Ik heb de vulvaplastiek ook overwogen, maar precies om de reden die Marianne aangeeft, intimiteit en seksualiteitsbeleving, heb ik besloten voor de vaginaplastiek te gaan. Dilateren is een belasting, maar natuurlijk ook een middel om het contact met je eigen lichaam te herstellen.
ElenaBloem
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 sep 2021, 09:46
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Hoek van Holland
Contacteer:

Re: Vaginaplastiek zonder diepte

Bericht door ElenaBloem »

Marije schreef: 17 feb 2023, 06:57 Inmiddels is er ook de vagina 3.0 waarbij je zelf vochtig kunt worden zonder glijmiddel. Dit wordt nog niet actief door MKV aangeboden, je moet er expliciet om vragen.
Hoi Marije, ik wist niets van de "3.0 versie"!
Kreeg je dan ook een g-spot? Soort van alles in een?
Moest je bijbetalen?
Bijzonder dat er een niet besproken variatie bestaat 🙈
Fijn dat het goed gaat met je! Of in ieder geval toen je schreef. Hier gaat het ook rustig aan de goede kant op :)
Het dillateren is pittig, mijn herstel gaat daar langzaam.. Gelukig contact met bekkembodemfysiotherapeut!
Marije
Berichten: 1322
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Vaginaplastiek zonder diepte

Bericht door Marije »

Alles in 1 voor dezelfde prijs. Ik had er hier op het forum over gehoord.

Het gaat goed, ik moet overmorgen voor controle. Ik kan alles weer behalve bukken. Het laatste stukje herstel duurt lang (vind ik). Als ik donderdag ben geweest laat ik wel iets horen.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
ElenaBloem
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 sep 2021, 09:46
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Hoek van Holland
Contacteer:

Re: Vaginaplastiek zonder diepte

Bericht door ElenaBloem »

Aaah, maf, nou ja, jammer dat ik me toen hier nog niet voorgesteld had 🤔

Maar ik ben ook heel blij anyways! Mijn operatie was op 28 februari, vergat ik te zeggen.
Niet zonder hobbels. Ik moest eerder terugkomen, na drie weken in plaats van 6 ivm moeite met dillateren. Het is erg krap door zwellingen, dat kan nog wel een a twee maanden duren. 2xdaags dillateren en masseren. Mijn diepte is overigens zeker geen 14! Maar dat schijnt ook te liggen aan de anatomie van binnen.
Op die controlle hoorde ik dat ik na 3 maanden terug moet komen, begin juli. Mogelijk komt er nog een extra ingreep i.v.m. wat 'wildgroei' dat verwijderd moet worden als dat niet gaandeweg vanzelf gebeurd ...
Marije
Berichten: 1322
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Vaginaplastiek zonder diepte

Bericht door Marije »

Vervelend om te horen. Ik heb in het begin 3x per dag gedilateert maar ik heb wel een andere set gekocht die iets flexibeler is. Kanhai vond dat prima.

Er is op het forum een andere dame waarbij ook de anatomie het niet toeliet om een diepte van 14cm te krijgen. Ze zoekt anderen die ook deze uitdaging hebben. Ik zal haar even taggen. edited

Sterkte...

[admin]
De naamtag is verwijderd. Sowieso staat het bedoelde bericht in een verborgen deel. Daarnaar verwijzen is niet de bedoeling.
[/admin]
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
ElenaBloem
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 sep 2021, 09:46
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Hoek van Holland
Contacteer:

Re: Vaginaplastiek zonder diepte

Bericht door ElenaBloem »

Marije schreef: 19 apr 2023, 09:49 Vervelend om te horen. Ik heb in het begin 3x per dag gedilateert maar ik heb wel een andere set gekocht die iets flexibeler is. Kanhai vond dat prima.
Is dat die Intimate Rose? Die heb ik ook gekocht in het begin. Uiteindelijk toch maar op SoulSource overgestapt (ook gewaardeerd doot Kanhai). Dat was voor mij een verademing!
Overigens denk ik dat ik toch wel iets van de 3.0 versie gehad heb, want ik heb wel degelijk soms vocht bij het dilateren. Ik heb de kliniek hierover gemailed, benieuwd.

Ik vraag je nog in een PB om het andere draadje. En veel succes morgen!

En voor anderen die dit lezen, klinkt misschien wat ontmoeidigend? Maar ik bevind me echt in de zevende hemel sinds de operatie! Ik vind het bizar hoe knap alles in elkaar gezet is. Het heeft gewoon tijd nodig allemaal..
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Vaginaplastiek zonder diepte

Bericht door Irene_de_Vreede »

Zouden we terug on topic kunnen gaan, het draadje wordt nu al lang genoeg gekaapt.
Irene
Plaats reactie