Joyy
nagels
-
Fay
Re: nagels
Kon alleen maar keihard lachen, het kwam er zo lomp en ongenuanceerd uit dat het erg grappig was, ik ken betreffende persoon goed en bij hem weet ik, boer, is lomp, blijft lomp en totaal niet serieus te nemen 
Joyy
Joyy
-
jessica
Inderdaad een prima oplossing, volgens mij ook iets degelijker dan de watjes.Die blokjes zijn echt zo vet handig!
en geen nagellak aan de zijkant van de tenen.
Btw, waar heb je ze gehaald? Ben benieuwd.
Soms ben ik in travestie, dan kleed ik me als man.
-
Mellaney
Ik gebruik zelf geen kunstnagels (laten bij mij altijd erg snel los) Met gel of acrylnagels heb ik geen ervaring, maar ik las wel dat acrylnagels beter blijven vastzitten dan gelnagels (iemand ervaring met beide nagels?).
Doe het dus met mijn eigen nagels. Probleem is dat die van mij heel erg zachte/soepel zijn. Ze groeien op zich prima, maar ik moet er heel behoedzaam mee omgaan. Gebruik sinds kort van het eigen merk van de Etos 'Nagelverharder Extra sterk'. Mijn nagels voelen nu al een stuk harder aan en ze kunnen veel meer hebben dan normaal.
Ik lak mijn nagels meestal met een lichte roze transparante lak (french manicure). Staat heel mooi en heel natuurlijk.
Doe het dus met mijn eigen nagels. Probleem is dat die van mij heel erg zachte/soepel zijn. Ze groeien op zich prima, maar ik moet er heel behoedzaam mee omgaan. Gebruik sinds kort van het eigen merk van de Etos 'Nagelverharder Extra sterk'. Mijn nagels voelen nu al een stuk harder aan en ze kunnen veel meer hebben dan normaal.
Ik lak mijn nagels meestal met een lichte roze transparante lak (french manicure). Staat heel mooi en heel natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Mellaney op 24 dec 2012, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen!
-
Fay
Om een of andere reden zijn lange nagels bij mij heel snel weer kort, ben nogal onandig blijkbaar want ze breken structureel af waar ik bij sta zonder alte raar te doen
Joyy
Joyy
-
Aris
Ik heb ze altijd lang, van sinds ik me kan herinneren.
Uiteraard breken of scheuren ze wel eens, maar doe er mijn werk mee ( vrachtwagen chauffeur ) en lig er mee aan de auto,s te sleutelen, en op die manier zelden een stuk
lak ze iedere dag, gewoon mooi, en wat bij mij past dus opvallende kleuren.
Deze heb ik nu is van de V&D, kleur naam staat er niet op, is wel hele goede, was 13 euro geloof ik. merk is O.P.I
heb eerst basis nagelharder, dan deze kleur, laagje glitter en dan blanke lak, experimenteer ook vaak met dit soort dingen en craqelee lak, en met pensseeltje figuurtjes maken, ik hou niet van die moderne stickers

Uiteraard breken of scheuren ze wel eens, maar doe er mijn werk mee ( vrachtwagen chauffeur ) en lig er mee aan de auto,s te sleutelen, en op die manier zelden een stuk
lak ze iedere dag, gewoon mooi, en wat bij mij past dus opvallende kleuren.
Deze heb ik nu is van de V&D, kleur naam staat er niet op, is wel hele goede, was 13 euro geloof ik. merk is O.P.I
heb eerst basis nagelharder, dan deze kleur, laagje glitter en dan blanke lak, experimenteer ook vaak met dit soort dingen en craqelee lak, en met pensseeltje figuurtjes maken, ik hou niet van die moderne stickers

-
Laura
ik laat gelnagels (French manicure) zetten, iedere 3 weken onderhoud. Ik ben er super tevreden over en ze zijn veel beter dan de acrylnagels die ik enige tijd geleden probeerde.