Theunix schreef: 17 jul 2023, 12:24
Hahaha super tof Wat een lieverd is het, kan hem iedereen aanbevelen! Mag ik vragen wat je heb laten zetten door hem?
Theunix schreef: 17 jul 2023, 12:24
Hahaha super tof Wat een lieverd is het, kan hem iedereen aanbevelen! Mag ik vragen wat je heb laten zetten door hem?
Waauw!! Love it! Typisch Tom zijn style. Heel gaaf!
Non-Binair Trans (AMAB) - Pronouces: Die/Diens
05/03/20 - Start traject bij De Vaart
14/12/21 - Start Laser ontharen/elektrisch epileren
03/07/22 - X in het paspoort
04/07/22 - Start HRT via Gender Clinic
27/07/23 - Start Traject MKV (vaginaplastiek)
ik heb nog geen tattoo's ben nog helemaal schoon, maar in de toekomst wil ik er wel 1.
Ik wil mij pas laten tattoeren als ik aan de hormonen zit en de vervrouwelijking zich heeft in gezet.
Dan wil ik het non-binary symbool duidelijk zichtbaar op mijn hals tattoeren zo dat iedereen kan zien dat ik non-binair ben, en dat is ook de enige tattoo die ik wil.
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
5-8-24 start hrt
Vrouw met een penis
Kennis van mij is bezig met een volledige bodysuit inclusief hoofd en gezicht en laat zich helemaal in een kat tattoeren ziet er onwijs gaaf uit maar of ik dat durf denk het niet β¦
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
5-8-24 start hrt
Vrouw met een penis
Saskia-Vince schreef: 09 sep 2023, 21:05
ik heb nog geen tattoo's ben nog helemaal schoon, maar in de toekomst wil ik er wel 1.
Ik wil mij pas laten tattoeren als ik aan de hormonen zit en de vervrouwelijking zich heeft in gezet.
Dan wil ik het non-binary symbool duidelijk zichtbaar op mijn hals tattoeren zo dat iedereen kan zien dat ik non-binair ben, en dat is ook de enige tattoo die ik wil.
Hee dat symbool is interessant. Ik heb ook een symbool op mijn vinger laten tatooeren, wat er een beetje op lijkt.