Wat is je laatste aankoop?
-
Antonnie
Re: Wat is je laatste aankoop?
o wat fijn en hoe voelt het
??
-
Anon20190712
geweldig!!!
die van mij moet ook snel binnen zijn...
-
Kilian
@annemarie de stof is best wel fijn opzich, het jeukt niet. ik zie er ook heel plat uit, heb wel cupmaat A dus dat scheelt. heb nu wel beetje last van mn rug maar dat is het zeker waard 
@jesse ik hoop het ook voor je!
het is trouwens wel erg moeilijk om m aan te krijgen ik heel zielig roepen naar mn moeder haha hij zit echt strak maar das de bedoeling
@jesse ik hoop het ook voor je!
het is trouwens wel erg moeilijk om m aan te krijgen ik heel zielig roepen naar mn moeder haha hij zit echt strak maar das de bedoeling
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Antonnie
waar heb je hem gekocht?
ja mijn cup is AA ofzo, moet zeggen dat er niet heel veel verschil is maar het is zeker platter
ik krijg hem best makkelijk aan, ben heel dun :S, bij mij zit hij dus ook niet zo heel strak
alleen met sporten merk ik dat mijn hartslag hoger is dan normaal
ja mijn cup is AA ofzo, moet zeggen dat er niet heel veel verschil is maar het is zeker platter
ik krijg hem best makkelijk aan, ben heel dun :S, bij mij zit hij dus ook niet zo heel strak
alleen met sporten merk ik dat mijn hartslag hoger is dan normaal
-
Kilian
bij underworks heb geloof ik model 983 in t wit.
ik ben zeker niet de dunste maar heb laatste tijd mn schouder spieren flink getrained dus daar bleef hij hangen xD
bij mij zie je maar beetje verschil maar het is wel net dat beetje dat mn kleding beter valt, vooral blousjes en dat soort dingen
ik ben zeker niet de dunste maar heb laatste tijd mn schouder spieren flink getrained dus daar bleef hij hangen xD
bij mij zie je maar beetje verschil maar het is wel net dat beetje dat mn kleding beter valt, vooral blousjes en dat soort dingen
-
Antonnie
oke
ja ik heb echt geen armspieren xD ik ben een wandelende tak wat dat betreft
ja overhemden en blousjes vallen echt geweldig idd
maarja t-shirt neit helemaal mar draag er altijd wat over heen
ja ik heb echt geen armspieren xD ik ben een wandelende tak wat dat betreft
ja overhemden en blousjes vallen echt geweldig idd
-
Kilian
ik zou ool wel echt dun willen zijn, de kerst heeft wel wat achter gelaten. het moet voor mij ook echt zomer zijn wil ik geen vest over mn tshirt aan hebben. je ziet inderdaad wel een bult bij alleen een shirt.
-
Antonnie
ik zit net boven ondergewicht en moet zeggen da the tniet echt prettig is, ik vind het vooral erg voor mijn armen en mijn polsen enzo
zit alleen wat vel over heen word ik persoon lijk niet erg blij van
als ik aankom dat komt het rond mijn buik enzo en niet om mijn armen :S en zou graag spieren willen
als ik volgend jaar in arnhem woon ga ik daar naar de sportschool, heb er nu gen tijd veel en geen geld
en de goedkoopste sportschool zit vol met mensen van mijn oude school en zou graag in arnhem als man naar de sportschool gaan en dat wil ik hier nog niet....
zit alleen wat vel over heen word ik persoon lijk niet erg blij van
als ik aankom dat komt het rond mijn buik enzo en niet om mijn armen :S en zou graag spieren willen
als ik volgend jaar in arnhem woon ga ik daar naar de sportschool, heb er nu gen tijd veel en geen geld
en de goedkoopste sportschool zit vol met mensen van mijn oude school en zou graag in arnhem als man naar de sportschool gaan en dat wil ik hier nog niet....
-
Kilian
ohw nee das inderdaad ook niet alles, en spieren zorgen wel voor een wat passabeler uiterlijk. ik moet gewoon 2 of 3 kg kwijt dan is ook alles goed ben redelijk breed gebouwd dus zal nooit echt smal worden maar dat hoeft ook niet.
maar dat is inderdaad een goed moment om te beginnen met sporten denk ik, dan kan je een soort nieuwe start maken
maar dat is inderdaad een goed moment om te beginnen met sporten denk ik, dan kan je een soort nieuwe start maken
-
Antonnie
ik wil spieren.... :S